Synnytystä ennakoivat oireet

Jos supistelee ootte sit onnekkaita, ei mitään supistukipuja paitsi ne kamalat nivusset kipeänä ja rasittuu enemmän liikkeellä. Olisi edes harjoitussupistuksia tai jotain merkkejä
 
Siis hassuinta on että olen yhden lapsosen maailmaan synnyttänyt ja silti olen aivan yhtä pihalla kuin ekalla kerralla [emoji23]

Eilen oli hieman...tuskaisempi(?)päivä vatsan kanssa, mutta silti käytiin esikoisen kanssa ulkona jne.

Siinä mielessä sopisi vauvan vielä hetken hillua vatsassa sillä ostettiin isompi asunto ja huomenna olisi pankkiaika :D

Tänä aamuna vauva toimi erilailla eikä aloittanut vatkaamista heti, kun aloin puhelemaan. Hän aloitti vasta aamiaisella . Ajattelin automaattisesti, että kerääkö hän voimia synnytykseen :)
 
Joo mäkin olen yhden synnyttänyt, 7 vuotta sitten, mutta on ihan täysin erilainen raskaus! Esikoinen ei ollut näin kauan mahassa, oli raskausmyrkytys jms. Nyt 'vaan' liitoskivut, jotka alkoi Heinäkuussa ja tällä hetkellä ei kiinnosta enää yhtään liikkua.

Eilen ei ollut sitten yhtäkään supistusta! Maha tais kerran kovettua illalla. Vauva kyllä sitten taas jumppas menemään lujempaa, hänellä on ollut hiljaisempia päiviä ja sitten taas riehunta päiviä..

Mä en todellakaan halua mennä enää Torstaina neuvolaan, mutta pahasti näyttää siltä että pitää mennä.
 
Mulla ei tullut ennakkoon kipeitä supistuksia ollenkaan ennenku aloin avautumaan vauhdilla. Tai oli joo maanantaina tuli sillon 2selkäpolttoa ja se oli siinä ja lauantaina alko sit säännölliset kipeet supistukset illalla..
 
Täällä ollaan synnyttäneiden osastolla! *Yayyy* 17.1. näki poika päivänvalon.

Oli sitten täysin erilainen synnytys kuin esikoisesta. Edellis iltana sanoin puolisolle, että "en tiedä, mutta väittäisin, että kyllä nyt jotain tapahtuu" 04 aamuyöllä totesin, että "nämä taitaa olla säännöllisiä supistuksia" ja aloin kellottamaan. Aika nopeasti mentiin 1-2 min, sitten holahti hieman lapsivettä ja otin taksin sairaalaan ja puoliso jäi vielä siksi aikaa kotiin, että sai seiskaksi vietyä esikoisen päiväkotiin.

SynnytysVastaanottoon ja siinä supistellen aamu. Jossain kohtaa sanoin, että voisin nyt kokeilla suihkua. Siellä kolme _maailman kovinta_ supistusta, haparoiden ylös ja kertomaan lääkärille, että nyt tarvitaan roppeja. Noh niitä ei ehditty saamaan, kun hän kertoi , että olin 8 cm auki o____O ja suoraa saliin kohdunkaulanpuudutus haaveissa. Kaulaa ei valitettavasti ollut o_____O , joten herra tuli sitten luomuna ulos. Ei pahaa sanottavaa, kätilö osasi hommansa ja vointi on mitä mainioin.
 
Mun oireet on kadonnut. Limatulppaa tulee kyllä aina silloin tällöin. Tänään laskettuaika ja neuvolassa laitettiin Tayssiin lähete. Aika tulee viimeistään kahden viikon päästä :sad001 Sais jo tapahtua jotain.
 
Tänään kävin näytillä synnärillä kun masussa ollu rauhallista eilinen päivä ja tämä aamu. Kaikki hyvin mut käynnistys aika napsahti ens ti eli 23.1. La olis pe 26.1.
 
Synnärillä olin äsken lääkärin kokoarviossa. Nyt 40+1 ja hiukan alle 4 kiloseks veikkaili.. Kaulaa jäljellä 1cm ja auki kahdelle sormelle, se ei vaan uudestaan synnyttäjälle vielä oikein mitään meinaa.. Aamusta ollu tosi napakoita supistuksia, muttei kuitenkaan kovin tiheitä vielä -about 10-20 min. välein tulee, mut on kyllä todellakin ihan oikeita eikä mitään harkkasuppareita. Toiveissa et viimeistään huomenna sais vauvan syliin:Heartred
 
Koko illan on supistellu noin 7 minuutin välein, mutta ei ota kipeetä.. Mietin että pitääkö ennen nukkumaan menoa soitella Tayssiin kun täältä kestää sit tunti ajaa ettei saa tulla kiire
 
Mulle vähän tylysti jopa sanoi, että "alas tulla si jo!" Kun oli Streptokokki b positiivinen ja pitää 4 h ennen se biootti tiputtaa. Että suosittelen jokatapauksessa soittamaan, positiivinen tai ei, että et saa läksytystä :D
 
Jokohan tästä kohta pääsisi synnyttämään? Viime yönä valvoskelin mahan polttelua useamman tunnin, nukuttua sain ehkä 4? Suuria tuntemuksia ei ole kyllä ollut nyt aamupäivän aikana, mutta eipä mulla ole tätä ennen tainnut olla yhtään supistusta tai muutakaan oiretta.. rv 40+2 nyt menossa, oma villiveikkaus aikaisemmin jo syntymäpäiväksi oli 40+3, saapa nähdä toteutuuko?
 
Ei ollut vielä meidän "Olofin" aika syntyä, vaikka niin kovasti eilen siltä vaikuttikin. Oireet katosi iltapäivään mennessä ja nyt ei taas ole oikein mitään. Ei auta kuin jatkaa odottelua... Onko muut jo kaikki täältä ns. julkiselta puolelta foorumia synnyttäneet?
 
Takaisin
Top