Synnytyssairaalaan tutustuminen

Keskustelun 'Synnytys' aloitti Bella Swan, 12 helmi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Kävittekö tutustumassa synnytyssairaalaan?
  2. elaffy Ei muuta elämää Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017

Olen käynyt tutustumassa. Monikko-odottajat pääsivät tutustumaan myös vastasyntyneiden teholle ja tarkkailuosastolle.
  3. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Olisin kovasti halunnut tutustumaan esikoista odottaessa, mutta se ei ollut mahdollista. Paras mitä saatiin oli lyhyt synnytysvalmennys jossa näytettiin kuvia sairaalasta.
  4. AnnMariii Tuttu foorumilla

Tarkoitus oli mennä, mutta ei sitten mentykään. Ajattelin eka, että joo, mutta tulin sitten siihen tulokseen että mitäpä minä sillä tiedolla etukäteen teen, että minkä väriset seinät siellä synnytyssalissa on. Naistentautien- ja raskauden päivystyksessä oltiin jo käyty ennenkin, joten tiedettiin kyllä missä sijaitsee ja miten sinne ajetaan jne. joten sen puolesta ei tarvinnut.
  5. Peuraida Peruskäyttäjä

Täällä päin ei päässyt tutustumaan ollenkaan viime vuonna, mutta kuulemma tänä vuonna ovat aloittaneet tutustumiset uudestaan. Oltais luultavasti menty jos ois päästy, vaikka toisaalta se ois saattanutkin vaan lisätä jännitystä. :woot:
  6. twisted Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020

Nyt kun Taysiin avattiin uusi Syntymäpaikka, niin siellä alkaa keväällä tutustumiset. Jos vain kerkeän mukaan johonkin ryhmään, niin menen kyllä :)
  7. Shooky90 Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Käytiin kyllä, vaikka en tiedä oliko siitä minulle mitään iloa. Pikemminkin pelko siitä ettei löydetä sisälle koska koko sairaalan alue oli yhtä työmaata (KYKS) ja oli todella tarkkaa mihin kellonaikaan mennään sisään mistäkin ovesta. Onneksi poika syntyi keskellä arkipäivää niin kaikki ovet olivat auki. :grin
  8. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Ei tutustumista, ainostaan netissä voi käydä katsomassa kuvia ja videoita sairaaloista. Pelkopolilla kyllä olisi päässyt kätilön ja muiden synnytyspelkoisten kanssa tutustumaan.
  9. Lya M. Tuttu foorumilla

Meilläkään (Jorvi) ei enää pääse tutustumaan, tai ehkä ensisynnyttäjät saattavat päästä, tosin epäilen sitäkin.

Itse pidän videoesittelyjä aika turhana, koska mitään ei voi kysyä.

Jaa tämä sivu