Ruusunen29
Näppärä viestien naputtelija
Mietteitä mitä herää ja mielen päällä synnytyksestä (raskaus, h-hetki, jälkeen). :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan mahtavaa! Sain tietää että vaikka meillä edelliset synnytykset päättyneet kiireelliseen sektion niin tällä kerralla lähdetään kumminkin vielä yrittämään normaalia alatiesynnytystä. tämä on iso juttu minulle koska näin halusinkin ja tunnen itseni jotenkin epäonnistuneeksi jos en edes yrittäisi... jotenkin epäkelvoksi. En tällä ota kantaa muiden suunniteltuihin sektioihin jokainen tekee miten on paras itselleen, mutta minulle itselleni alatiesynnytys olisi se toivottu juttu.
Jos päätyy taas sektion niin ei se mitään. Osaan sitten olla armollinen itselleni kun sentään yritin.
Aika pelonsekaisin tuntein aina kun ajattelen tulevaa synnytystä . Ensimmäisestä ei jäänyt mikään mahdottoman hyvä fiilis eikä myöskään osastolla oloajasta. Esikoinen syntyi loppujen lopuksi kiireellisellä sektiolla , joten sektio ei houkuttele.....tosin alatiesynnytyskään ei saa multa hurraahuutoja. Mutta jotenkinhan sen lapsen on ulos tultava niin on vaan yritettävä henkisesti valmistautua. Tässä tulee vielä monta itkukohtausta ja unetonta yötä vietettyä.
Oon ensisynnyttäjä ja mä kans yritän olla ajattelematta sitä vielä liikaa. Sit lähempänä kerkeää jännittämään kyllä ihan riittävästi