Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännityksellä jo odotan ekojen maaliskuisten synnytyksiä. Ekoilla on kohta se 37 raskausviikkoa täynnä.
Miltä tuntuu?
Mitä merkkejä lähestyvästä synnytyksestä?
Jänskätään yhdessä!
Tänään tuli sen verran elvät merkit, että kyllä tässä loppsuoralla ollaan. Jousuin jättämään pyykkituvalla puuhat kesken ja laittamaan miehen hoitamaan homman loppuun. Mutta wniten harmittaa, että jäi tämän takia esikoisen vanhojentanssit tänäiltana näkemättä. En vain uskaltanut lähteä kun alko tuntua että kohta on lähtö jos nousen ylös ja kovin rasitan. Onneksi mies meni ottamaan kuvia niin saan nähdä niistä kuinka tanssit on menneet ja tanssiparin mekon . Nyt tänään siis tasan tuo 37viikkoa, niin ei ihan vielä viitsisi päästää pikkusta ulos...
Vaikea sanoa, onko synnytys lähellä vai ei, mutta kirjailenpahan kuitenkin tähän viime viikon aikana ilmenneitä, uusia oireita: vihlontaa alavatsassa ja kyljissä, mieliala tavallista herkempi, viime yönä noin 5 h kipeitä supistuksia ja nyt jatkuva selkäjomotus päällä.
Voi tulla mulle seuraaksi sitten :D tässä synnytysosastolla ei oo melko ketään hetkellä
Mulle laitettiin ballonki ja veikkaan että täänään viellä ei syntyy :) supista välillä vähän mut ei kovin kivuliasti. Olisin pääsenyt kotiin lääkärin puolesta mutta kuin kätilö kuuli että olisin kymmenen asti yksin kotona ja mies töissä sit suositteli kovasti jäämään osastolle.. noo ei mua haittaa niin jäin sitten ja olen yksin kahden hengen huoneessa ihan rauhassa :D yritän nyt lepoa ja nukkua paljon vaan pystyn ennen kuin synnytys menee käyntiin :)