Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä meinasin tässä lähiaikoina synnyttää! :) aamusta käytiin jo sairaalalla, kun heräsin siihen että housuun lorahteli. Illasta suomen pelin jälkeen pitää takaisin mennä, ellei nyt ennen sitä ala supistamaan. Huomenna sitten käynnistellään jos ei itsekseen ala tapahtua.

Oon niiiiin innoissani! :) ainekin vielä, kun ei satu :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ai miten jännittävää elämäon! Paljon suppareita nyt vaan sinne suunnalle:gen014!

Sitä kipua kyllä jo innolla odottaa!

Huippua! Mullekin kelpais jo. Tosin katsoin juuri Forecasta, että tiistai ja keskiviikko olisivat sään kannalta parhaita synnytyspäiviä :)

Tajusin juuri että koulut loppuu jo ensiviikkoon- se ollut sellainen takaraja odottamiselle, että sitten vois alkaa valmistautua synnyttelemiseen.. ÄÄÄk, ens viikonloppu tulee kyllä hirmu nopeesti:eek:, luantaina kevätjuhlat ja sitten...
Hyi että kun jännittäää!!!!! tuolla masussa asuu joku! ja se muuttaa pian MEILLEo_O

Täällä aletaan olemaan todella kypsiä niin henkisesti kuin fyysisesti...viime yönä nukuin max 2h, tuli todella kipeitä suppareita monta tuntia ja 4.30 tuli hälytettyä äitikin tänne lapsenvahdiks koska olin täysin varma että synnytys on käynnissä. No sitten supparit loppuikin kokonaan. Tosi kiva! Jo toinen yö kun täällä kärvistellään. Esikoisen synnytys käynnisty kerrasta säännöllisillä suppareilla niin olen ihan ihmeissäni nyt tämän kanssa, että mitäs tää tällänen uhittelu on :D
Onneks huomenna on uus kokoarvio ja lääkäri sanoi että jos edelleen mitat pitää paikkansa niin käynnistellään viimestään viikon päästä kun on laskettu aika. Ihan mahotonta on jo pysyä ton 2v esikoisen perässä tän jättimahan kanssa..ja tää järkky helle ei oo yhtään avuks! Mutta nyt tarvitaan sitä malttia..enää ei mee kauan kellään meistä!

Täällä alkoi eilisen pelin jälkeen järjettömät sukkapuikkoilut. Aiemmin tullut vain harvakseltaan yksittäisiä, nyt tunnin ajan sarjoissa sellasia tuikkasuja et sain jopa niiden siivittämänä vihdoin sitä kassiakin pakattua :) onko kellään sukkapuikot olleet yhteydessä
synnytyksen alkamiseen? Loppuyö sitten harvakseltaan lievästi kivuliaita normisuppareita ja nyt ei enää mitään...plääh. Taitaa tulla pitkä rupeama, jos tälleen alkaa...

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Tsemppiä skylar, kyllä se siitä vielä:wink! kertoo kuitenkin jo paljon siitä että JOTAIN alkaa tapahtua!

Kyllä nyt muut vaan pääsee jo vauvailun makuun ja täällä ei mitään viitteitä lähestyvästä synnytyksestä... Oon jo täysin valmis synnyttämään, mutta ei. Esikoisesta meni vedet 39+2 eli huomenna olis sen verran kasassa. En muista yhtään oliko viimeksi jotain viitteitä lähestyvästä synnytyksestä vai tuliko yllärinä. Supistuksia ei ainakaan ollut...

Onnea pojasta!

Ja tsemppiä teille kärvistelijöille, ihan kohta on kaikilla paras palkinto sylissä. :Heartred

Mulla ainakin sukkapuikot tuikkinu selvästi enemmän just ennen synnytyksen käynnistymistä..

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin