synnytys- ja raskausunia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nooris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nooris

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin etta tallainenkin ketju voisi olla ihan hauska, kun noita varikkaita unia odotusaikana tulee aika hyvin. :)

Viime yona olin jo synnyttamassa. :p
En tieda miten paadyin sairaalaan, mutta synnytys kesti vain tunnin ja 12 minuuttia, eika se sattunut yhtaan. Ja kun katilo nosti poikaani minulle, minulla oli vaikeuksia saada sormeni tukemaan sen paata ja niskaa ja ihmettelin vain etta tassa nyt siis on minun lapseni. Katilo sanoi etta synnytys oli helppo, vaikka pojan paanymparys oli hurjat 41 senttia. o_O. Kun katsoin pojan silmiin, niissa oli siina variosassa perhosen nakoinen kuvio ja sanoin, etta pojalla on silmissa sama perhoskuvio kuin miehellani. Vaikkei oikeasti niissa tietankaan mitaan kuviota ole.:grin oli hauska herata tuon jalkeen.

Mä näin unta, että päätin kuivata vauvani pyyhkeen sijasta mikrossa. Herätessäni lievästi sanoen kauhistuin alitajuntaani...

En oo nähnyt synnytysunia vielä, vain yhden jossa oltiin rakenneultrassa ja ultrakamera meni selkeesti jalkoväliin ja tyttöhän se oli! Siihen asti mulla oli ollut ihan poikaolo. No, tänään ehkä selviää, koska meillä on rakenneultra!

Mää en vielä oo nähny synnytysunia, mutta esikoista oottaessa näin unta että synnytin 12 vauvaa ja mun serkku oli nähny samanlaisen unen! :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Itse olen nähnyt paljon loppuraskaus, synnytys ja vauva unia.. :) enemmän ehkä alkuraskaudessa. Synnytykset ovat olleet unissa helppoja, vauva on melkein sujahtanut niissä omiin käsiin :grin Yksi synnytysuni olo järkyttävä, kun lääkäri ei pistänytkään puudutusta selkään vaan ohtaan!! Ja vielä isolla piikillä! Vauva unissa, vauva on ollut poika ja tummatukkainen (molemmat ollaan miehen kanssa blondeja)..
Äitini oli nähnyt vauvaunen, että oli vauvan unohtanut jonnekkin! :grin

Ja uniin liittyen. Mieheni täti oli tiennyt raskaudesta pitkään ennen kuin siitä kerroimme yleisesti sukulaisille! Hän oli nähnyt unen jossa olin raskaana, ja tästä unesta hän oli kertonut jo miehen toiselle tädille ja mummolle! Oli aika jännä kuulla, että "myöpä tiedettiin tämä jo " :eek::grin

Mä oon nähnyt paljon painajaisia! Esim jotain raiskausunia joissa olen ollut jo pidemmällä raskaudesssa :(( todella inhottavia nuo painajaiset, mutta varmaankin kertoo siitä jännityksestä että mitä tulee tapahtumaan ja toisaalta töissä on aika hurjia tilanteita vaikkakaan ei muhun kohdistu suoraan niin ehkäpä alitajunta asioita käsittelee sitten näin..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mä oon kans nähnyt paljon synnytysunia. Ne on ollukki oikein sellaisia haaveilu synnytysunia, että kun on aamulla heränny, niin on tehny mieli lähteä synnyttämään :) Odotan kyllä synnytystä kovasti, nimenomaan hyvänä asiana.

Itse näin viimeyönä keskenmenounen :( liittynee huoleeni, mikä on tullut supistelujen myötä..

Mää näin kans keskenmenounen viimeyönä ja voi taivas että aamulla sitten pelotti mennä vessaan jos tulee verta niinku unessa..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mä näin viime yönä kauheata painajaista neuvolatäteistä ja siitä ettei sydänäänet kuulunu.

Onneksi tänään oli taas neuvola ja sydänäänet kuulu tosi hyvin :) <3 kerroin neuvolassaki tuosta unesta, onneksi oli vaan unta ;)

En ole nähnyt yhtään synnytys unta, vaikka raskaus on aika pitkällä, korkeintaan semmoisia jossa olen raskaana ja alkuraskauden aikana näin paljon painajaisia keskenmenosta :sad001 kun se pelotti minua.

Tonne meidän Facebook-sivulle jo avauduin viime yön ekasta vauvaunesta, mutta laitetaas tännekin:

Olin just synnyttänyt pojan ja jo kotona. Tavallaan olin ihan onnessani, mutta jotenkin kaikki oli hämmentävää, koska poika oli jo sellanen 1-vuotiaan kokoinen eikä jotenkin tuntunut omalta. Mulla oli kauhea paniikki, kun se koko ajan kiemurteli sylistä, että mites tämä vastasyntynyt nyt näin paljon liikkuu ja että päätä pitää muistaa tukea. Imetys meni hyvin, mutta en tuntenut mitään enkä ollut varma tuliko maitoa vai ei. Yritin unessa muistella mitä sairaalassa tapahtui ja neuvoivatko ne imetystä enkä muistanut mitään koko sairaallassaolosta tai synnytyksestä. Ja lopulta siellä kotona oli kaikki mun työkaverit ja pomo jne onnittelemassa ja olin taas ihan hämilläni, kun makoilin yöpaidassa omalla sohvalla ja toivoin, ettei ne olis siellä :)

Mä en ole oikeastaan nähnyt oikein minkäänlaisia unia koko raskausaikana. Viime yönä kyllä jotain, mutta se ei liittynyt raskauteen mitenkään enkä nyt muistakaan sitä enään. Joku ihan sekava se oli, ei päätä, ei häntää. Ei onneksi ollut painajainenkaan.

Täällä on nyt parina yönä nähty unia keskenmenosta.. Toissayönä jouduin hautaamaan vauvani enkä ollut uskoa sitä todeksi. Viime yönä tein testin joka näytti negaa eikä ultrassakaan enää näkynyt mitään.. Ihan alkoi pelottamaan tämmöiset unet :sad001

Hyi kamala Millier. Onneksi ovat vaan unia!

Mä näin yö ennen ultraa eli la-su yönä unta että imetin kissanpentua. :D

toissayona oli sellainen uni, etta vauva syntyi kolme kuukautta etuajassa, ensin meni lapsivesi ja mahani kutistui omituiseksi moykkyraiseksi, kuin olisi ollut jotain piikikasta mahan sisalla ja sitten kun vauva tuli ulos , se oli kuollut eika se nayttanytkaan vauvalta vaan joltakin limaiselta minilohikaarmeelta. :laughing025 Unessa kun ensin olin ollut kauhuissani, etta vauva ei selvia viela mahan ulkopuolella, niin kun olin nahnyt sen olin vain helpottunut, etta tuli pois minusta.

Miehen siskolle kun kerroin unesta, se sanoi etta unen taytyy tarkoittaa sita etta, raskaus sujuu hyvin ja vauva tulee ulos terveena. :) Sen kommentti sai ihan hyvalle mielelle, vaikka uni olikin mita oli.

Tänään on onneksi neuvola ja pääsee kuulemaan pikkuisen sykkeen :Heartred Se varmasti rauhoittaa mieltä ja jospa nuo unetkin loppuisi sitten.. Mutta onhan sitä nähty mitä kummallisempia unia. Yksi yö synnytin jättimäisen vesimelonin... Kyllä olin tuskan hiessä sen synnytyksen jälkeen :laughing002

Viime yönä tuli nähtyä ensimmäinen vauvauni. Vauva oli todella pieni ja tummatukkainen tyttö jolla oli jääkylmät jalkapohjat. Kapaloin sen pyyhkeeseen ja vein saunaan lämpeämään, mutta hakiessani sitä oli vauva varastettu. Piti herätessä koskea masua, että varmasti on tallessa :smiley-angelic006

Viime yönä tuli unohdettua vauva juna-asemalle, eikä ole eka kerta. :rolleyes:

Takaisin