Synnytyksen jälkeiset oireet

Joo mullekin sanottiin, että saunaan saa kyllä mennä tikkienkanssa. Ite meni heti seuraavana päivänä synnöriltä päästyä :)

Sairaalasta saadusta ohjeessa lukee näin: peseytymisen voi parhaiten suorittaa suihkussa tai saunassa. Vältettävä kuitenkin kovaa löylyn ottamista. Sit vielä sanottiin et puhdasta peflettiä käyttää, mielellään kertakäyttöistä.
Mä oon käyny jo useesti saunassa ja aion mennä tänäänkin :p

Mulla on vasta nyt tullut tikit kipeiksi... vuotoa tulee vähänlaisesti, johtuisko jotenki siitä (paikat kuivuu) tms? :O Ja vatsa ei vielä toimi... :/

Jumalaton pahanmielen ja raivon sekainen olotila! Oli anoppi puhunu muulle suvulle että ois minun pitäny enemmän yrittää imetystä. Ei vaan mene jakeluun että kun ei onnistunu niin ei onnistu. Toisessa rinnassa huomattiin nännilävistyksen tehneen arpikudosta niin ettei toimi minnekään päin. Nyt itku kurkussa saa itteään syyllistää ja tämä syyttää minua laiskuudesta! Tunti tolkulla tyttö oli rinnalla ja yritin kunnes toinen nänni halkes ja meni niin kipeäksi ettei kärsiny enää. Prkl! :sad001 Nyt ei jaksais ainakaan mitään anopin viisastelua kuunnella.

Kiitos happy. Ihmettelen itekki kun vasta hänelle selitin asiaa ja oli niin ymmärtäväinen ja saman tien oli puhunu toista selän takana. Sanoin kyllä miehelle että tuntee kyllä minut etten pitkään tuota kuuntele (varsinkaan näillä hormooneilla) Olihan tuo miehelleki kamala pettymys. Anoppi pitäköön päänsä kiinni. Eihän tuo itekään imettäny :mad:

Voi hitto kun on ihmiset ärsyttäviä! Kuten täällä on todettu ei se imettäminen ole hyvän äidinmitta! Tsemppiä kovasti äipsä anopin kanssa!

Kiitos tsempistä Ruppuruusa :) Sitä tarvitaan. Anoppi tuppaa pitämään itseään suvun matriarkkana joka tietää kaiken ja osaa kaiken ja vastaan sanominen on epäkunnioittavaa käytöstä. Viimeinen keino saada ihminen hiljaseks on ruveta itkemään koska hän on herkkä. .

Täällä jälkioireena se, että imetysaivot on täällä taas! Tää hortoilee ja unohtelee asioita sen minkä kerkeää.

Mm. Ostokset on jääny kassalle, kun mamma on tyytyväisenä maksun jälkeen kävelly pihalle (Myyjällä oli hauskaa, ku palasin takaisin.).

Yks kerta oon kauheel hätinäl noussu sohvalt ja lähteny hakemaan yläkerrast jotain. Oonki sit rappusil pysähtynyt ku seinään, koska en oo muistanut miksi oon yläkertaan menossa.

Ja tänään käviki sit toteen se, ku oon vieraille vitsaillut mun hajamielisyydestä ja sanonu, et varmaan unohdan mennä neuvolaanki.. Ja niin vaan unohdin.

Kaiken lisäksi en muista kaikkia sanoja, vaan puhun ihan mitä sattuu.

Tässä onki jo hyvät lähtökohdat alkaa kirjoittelemaan opinnäytetyötä. Lopputulos on varmaan mielenkiintoinen. :D

Janscu sulla menee kuitenki vielä ihan hyvin ton unohtelun kans... Ei ees paha. Hävettää kertoo mut yks päivä kävin tytön kans kaupassa ja ku tultiin kotio otin ostokset peräkontista ja menin vaa sisälle. Vähä aikaa siinä pällistelin ja mietin et jotain puuttuu... Rinseli oli vielä autossa :o onneks ei ollu kauaa ehkä 5 min mut kuitenki... Enkä ees imetä et vois laittaa imetysaivojen piikkiin...
Ton jälkeen oon ihan ensimmäisenä kantanu tytön eka sisälle. :)

Mulla on puheet yhtä Aliasta: "se tämmönen U:n muotonen, mikä laitetaan autoon ja missä on vauva"; kämppä on täynnä keskeneräisiä asioita, kuten puoliksi tyhjennetty tiskikone ja kissanhiekkalaatikko, pöydällä makaavat leipätarpeet tai vaunujen korissa makaavat ostokset. Menossa tai tulossa olevia tavaroita kuten tyhjiä ja täysiä vaippoja tai juomalaseja en edes laske.

Kuullostaapa tutulle :) Mä kans nohdan et mitä teen tai minne olin menossa. Samoin ihan tutut sanat on hukassa.
Ei hävettäny käyä sossussa kun selität, et se nous se mitä kelaa maksaa asumisesta (asumistuki) ja sitten perhetyöntekijän nimi katos kun tuhka tuuleen, vaikka se on käyny jo vuosia meillä. Onneks sossun täti ymmärs hyvin kun sen luona käyty kans jo vuosia :grin
Mä en oo viellä unohtanu pienintä autoon, mutta isompia oon kyllä unohtanu kotiin :oops:
Et kai tää tästä joskus helpottuu taas tai sitten iskee ihan oikeesti dementtia. Toisaalta mies on jo tottunu tähän et unohdan todella nopeesti asioita. Mua tää haittaa jo selkeesti.

Sisko kyllä sano, että se kestää 13 vuotta... Luulen, että jos kysyn ens vuonna, se sanoo sen kestävän 14v jne. ;D

Kertokaas mulle miten on mahdollista! Ku lueskelen näitä jotain blogeja, ja niitä kirjoittelee 20-30 vuotiaat naiset joilla on 1-2 lasta iältään 0-5 vuotta. Kun he laittaa kuvia asunnoistaan, miten on mahdollista että missään ei ole mitään ylimäärästä? Ei lelun lelua, ei mitään. Pöydillä ei ole muutakuin ne tarkoin asetellut kukkaset ja kynttilät!?! Kaikki on valkosta, missään ei ole minkäänmoista tahraa.. Sohvan alta ei pilkistä sukkaa!! Valkosilla sohvilla on koristetyynyt kulmat suoristettuina!!! Kysymys herää, asuuko sielä joku?!? Tulisko totuus esiin jos pyytäis kuvia kaappien sisällöstä?

Takaisin