käyttäjä19re
Vasta-alkaja
Esikoista odotellaan ja raskausviikkoja tällä hetkellä 39+3 eli loppusuoralla mennään ja tähän asti olen ollut ihan luottavaisin mielin synnytyksen suhteen ilman sen suurempia pelkoja. Ajatellut, että olen hyvissä käsissä ja kätilöt tietää mitä tekee. Mutta jostain syystä suurin osa jo synnyttäneistä kavereista on hyvin auliisti kertonut kysymättä kaikki mahdolliset kauhutarinat ja ilmoittaneet, että kyllä se perse repeää niskaan asti, hoitajat on ihan hirviöitä, epiduraali sattuu hirveästi yms yms. Ja vielä sellainen vahingoniloinen virne naamalla, et tulee sellanen fiilis että oikein toivotaan että mun synnytyksestä tulis ihan hirveä. Mä olen tietoinen asioista mitä VOI tapahtua mutta en haluaisi miettiä ja murehtia niitä etukäteen kun muutenkin pelottaa ja jännittää.
Että ISO KIITOS vaan kaikkille "ihanille" tukihenkilöille kun aiheutitte sitten loppummetreillä ihan kiitettävän synnytyspelon. Jos sun synnytys on mennyt päin helvettiä niin syytön mä siihen olen.....
Että ISO KIITOS vaan kaikkille "ihanille" tukihenkilöille kun aiheutitte sitten loppummetreillä ihan kiitettävän synnytyspelon. Jos sun synnytys on mennyt päin helvettiä niin syytön mä siihen olen.....