Sylki ovulaatiotestit

Suskikitten

Näppärä viestien naputtelija
En löytänyt aiheesta keskustelua niin aattelin aloittaa.

Itsellä on maybe baby putkilo käytössä ja oon kokeillut sitä lähes kuukauden päivittäin. Kaipaan kokeneilta mielipiteitä mikä on oikea saniaiskuvio, koska tuntuu että löydän kahta erilaista saniaista. Sellaista sirompaa ja sit sellaista ihan ronskin paksuista.

Esimerkki A:
IMG_9427.jpeg

Esimerkki B:
IMG_9464.jpeg

Ja sit tää mitä pidän negana:
IMG_9450.jpeg

Mulla oli sama ovulaatiomikroskooppi useamman kierron käytössä. Tota a-tyyppistä saniaiskuviota bongasin yleensä muutama päivä ennen ovulaatiota ja sen oon tulkinnu olleen se the saniaiskuvio. Välillä sitä kyl ilmeni jo heti menkkojen loputtua ja ennen ovulaation tuntumassa olevaa uutta selkeämpää kiteytymistä oli b-tyyppistä ja välillä ihan negaakin.
Mittasin tolla muutaman kierron ihan alusta loppuun pari kolme kertaa päivässä ja en voi väittää kauheasti viisastuneeni. Negaa ja b-kuviointia tuli täysin satunnaisesti pitkin kiertoa ja vuorokautta. A-tyyppinen saniainen esiintyi selkeästi vaan kierron alkupuolella, mutta saattoi ovulaatiota edeltävästikin vaihdella tiheydeltään päivän mittaan.

IMG_9944.jpeg

Tänään tuli niin nätti saniainen ja lämmöt tippui että aattelin jakaa tännekin. Sit vielä kattelen jos virtsa ovulaatiotestit näyttäisi plussaa. Tässä kierrossa olleet harvinaisen vaaleita tähän asti niin oon optimistinen että pystyisin erottaa tällä kertaa positiivisen.

IMG_0041.jpeg

Jaa-a… mikähän tää sit on… oletan että ovulaatio on ohi, mutta tää on kyllä liian kaukana kuukautisistakin 🤔

Kaippa tää vain on jotain… ehkä joku kaunis päivä keksin että mitä 😅

Mulla nyt tänään tällainen Kp9. Luulen että johtuu täysin siitä, että menneen raskauden vuoksi estrogeeni on edelleen koholla.

Raskaustestissä on vielä hyvin vaalea viiva.. Vai meinaako tosissaan ovulaation tehtailla, en usko että vielä. Ja jos testaan ja hcg:ta vielä virtsassa niin voi antaa virheellisesti tummemman viivan ovulaatiotestiin.

Liitteet

• 20250917_184438.jpg
    20250917_184438.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 38
Osaako joku sanoa, kun päivää ennen kuukautisia, kp1 ja nyt tänän kp3 tää näyttää edelleen saniaista.

Eikö estrogeenin kuuluisi nyt olla matalalla?? Mulla alkoi menkat maanantaina aamulla eli nyt su-ke ollut saniaista. Olin täysin varma että olin uudestaan raskaana. Olisiko sit voinut olla kemiallinen raskaus..

Liitteet

• 20251015_170804.jpg
    20251015_170804.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 33
Osaako joku sanoa, kun päivää ennen kuukautisia, kp1 ja nyt tänän kp3 tää näyttää edelleen saniaista.

Eikö estrogeenin kuuluisi nyt olla matalalla?? Mulla alkoi menkat maanantaina aamulla eli nyt su-ke ollut saniaista. Olin täysin varma että olin uudestaan raskaana. Olisiko sit voinut olla kemiallinen raskaus..
Oliskohan ollut kemiallinen… olipa jännään aikaan saniainen kun estrogeenin kyllä pitäisi tippua kuukautisten ajaksi 🤔

Edelleen 😪 Tänään kp6?!

Liitteet

• 20251018_225115.jpg
    20251018_225115.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 34
IMG_1643.jpeg

Olin luullut ovulaation jo menneen, muttaaah eipä sittenkään ehkä. Aloin ihmettelee kun eilen oli sellaista oireilua kun estrogeenin vaihtelut mulle tyypillisesti aiheuttaa ja havaitsin illalla limaisuutta… tän aamun testi on kyllä aika selkeä postiviinen. noh kaippa tässä kierrossa estrogeenit vähän meinaa sahata…

Takaisin