Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jänöltä kyselisin ihan mielenkiinnosta kyssistä, että mitäs tykkäsit osastosta ja hlökunnasta? [8D] Olikos paljon synnyttäjiä liikenteessä (jos nyt ees semmoseen on kiinnittänyt huomiota) perhe- vai kahden hengen huoneessa(siellähän ei tainnut isompia kuitenkaan ne huoneet olla) ja jos kahden hlö:n huoneessa niin oliko joku siinä viereisessä pedissä koko ajan vai saitko olla mahd. itsekseenkin? Tokkiisa muutkin saavat vastailla joilla kokemusta [:)]

Iltaa!
Huh, hieman pelotti ajaa kaatosateessa noilla uusilla asfalteilla.. Jotenkin liukkaan oloiset ne tiet :/
Ja känninen olo vaan jatkuu, vaikka sainkin unta vielä aamulla.

Autolla ajosta: Minua vaikeuttaa väsymys ja alhainen verenpaine. Välillä meinaan hyppiä toiselle kaistalle eli en mielelläni enää aja autolla, ellei verenpaine lähde nousuun.

Purri: Olipa uni [:D]

Amanda85: Aaw, vauvoja :'))

Aika kuivaksi jää kommenttini ja kirjoitukseni. Ei tällä väsyneellä päällä voi tajuta mistään mitään [:D]
Tavoitteena mennä puoli kymmeneltä pesuille ja sitten olla sängyssä... Menen uniin metsästämään aivojani takaisin [:D]

suljettua syyspallerot 2010
Pilpa: Olen yrittänyt sulle laittaa sitä sähköposti osoitetta mutta tuntuu että se ei tule perille asti. Olisin halukas liittymään siihen facebookin ryhmään.:D

ihanaa syyskuista iltaa kaikille!

oi voi kun oli niin nätti , viilee syyspäivä että hymyissä suin kulkenu koko pvän[:D]eikä kipuilutkaan haitanneet
luin kyllä kaikkien jutut mutta nyt ei taas muista mitään ni jatkan näillä omilla, taas!

kissat: loppu tulokseen luopumisesta tai pitämisestä en ole tehnyt ....vieläkään[:@]jotenkin toivonut että yht´äkkiä näistä ronteista ois kasvanu rauhallisempia mutta ei. öiset ravailut herättää välillä mutkin, ja tietysti pelkään näitä vauvan päällä nukkumisia yms. ja kun noi on joko niin tyhmiä tai niin fiksun viileitä että säännöt ( uudet sellaiset) ei niitä kiinnosta. muuten sisäsiistejä ja ihania TODELLA rakkaita ovat mutta aaarrgh!!!!!!!!!!!!!niin ja meillä sisäkissoja ei mahd. ulkoilla kun joskus valjaissa
jos jollain jotain koulutus vinkkejä, otan vastaan [:)]

supparit: juu on , loppuu vaan pahasti kesken ku pääsee alkuun[:)]joskus heräilenki öisin että joko???!! mutta ei sittenkään.

synnytys: alkanut pelottamaan näin LA ajan lähestyessä(16.9) tai jos kaikki on jotrain aivan erilaista kun olen aatellut, joutuukin hätä sektioon yms.
toinen pelon/ilon/jännityksen kohde on itse vauva! miten pärjään? millanen vaavi on? onko vaavi terve? mitä jos ei ole? miten parisuhde? Jaksanko? koliikkia?
vastauksen nuihin saa vaan synnyttämällä ja elämällä mikä rassaakin koska minä SUUNNITTELEN KAIKEN!

nautitaan viimeisistä potkuista masuun(ainakin yritetään[:D]) ja ihanaa syksyä jälleen kerran

lasi: Mäkin mietin noiden mun kissojen kanssa, että miten mahtaa mennä. Stressit hävisi suurimmaksi osaksi, kun viritin ensisängyn ylle kissasuojuksen, ettei tarvi ainakaan itse nukkua sitten koiranunta ja kyttäillä, että menevätkö kissat vauvan päälle. Yhden eläinlääkärin mukaan on kuulemma enimmäkseen myytti, että kotikissat menisivät vaarallisesti vauvan päälle nukkumaan, vaan useimmiten pelkäävät lasta ja jos sattuisivat lapsen punkkaan menemäänkin niin poistuvat sängystä viimeistään, jos lapsi liikahtaa tai ääntelee. Mutta tosiaan itse en viitsi mitään riskejä ottaa, joten viritin tuon kissankestävän katoksen muksun nukkumapesän ylle. Nää mun karvakasat on ihan sisäkissoja eivätkä käy lainkaan ulkona paitsi parvekkeella.

Mullakin tuo toinen elukka huutaa välillä yöt läpeensä, vähän vaihtelevasti. Se on ns. puhelias kissa. Itse olen aika tottunut sen huutoihin enkä herää siihen helposti, jos olen jo uneen ehtinyt ja uskoisin, että muksukin on jo sen ulvontaan tottunut. Sen verran paljon on saanut kissan juttuja kuunnella niin öin kuin päivin jo kohdussa [:D]

Tietysti sitä ei tiedä miten ihan oikeesti menee ja muuttuuko esim. itse niin herkkäuniseksi, että kissatkin alkavat häiritä. Toistaiseksi nää eläimet aikoo jäädä tänne, ja jos jotain todella ihmeellistä hankaluutta tulee esim. toisen kissan merkkailun takia niin sitten täytyy miettiä uudelleen, voiko ongelmille tehdä jotain vai onko pakko luopua.

Omaa: SSS-upseerin hommat yritetään aloittaa viimein viikonloppuna. Välirauha pysynyt, mutta omia joukkoja vahvistetaan nyt yllätyshyökkäystä varten, joka aloitetaan lauantai-iltana (ellei ylläreitä tule jo ennen sitä). Mies aloittaa sen toistaiseksi puuttuvan Ässän suorittamisen, koska pääsee viimein viikonloppuna keskittymään tehtäväänsä täysin. Ei ole suostunut tähän mennessä, ettei pikkuinen sieltä lähtisi ihan vielä ulos tulemaan. Pelkää siis sodan yllätysvoittoa [:D]  Nyt olis taas viikonloppuna mahdollisuus siihen, että mies pääsis viimein tänne punkkailemaan ja odottelemaan saikkulaan lähtöä ilman muita velvoitteita, jee. Sauna-ässää myös luvassa heti lauantai-iltana ja eiköhän se siivous-ässäkin onnistu, jos ja kun flunssa rupee helpottamaan! Olis kyllä ihanaa saunoa oikein ajan ja kaiken maailman tuoksujen ja hunajien kanssa, kun ehkei ihan vähään aikaa sitten pääse ja mukaan vaikka alkoholitonta siideriä.

Nyt löhöämään ja voimia keräämään. (Ja huomenna lähimetsään ehkä vähän mustikoita ja sieniä katselemaan, jos jaksaminen sallii.)

Huomenta!

Unta riitti sitten 3,5 tunniksi[&:]
Positiviista asiassa on se, että mua ei väsytä ja kaktus on kaikonnu mun kurkusta..
Pikkasta niistämistä, muuten ei yhtään ole kipiä olo[:)].
Katsotaan tossa aamusella..ihan varmaan iskee kaamee väsy ja nuha.

Mä olin ihan varma, että joku olis meistä tehny lähtöä, mutta ei...

Tänään taidan siis leipasta ukolle synttärikakun- makutoiveena herralla suklaata ja banaania..ja paljon kermavaahtoa[8D][8D].

Ohjelmassa olisi myös kävelylenkki aamupäivällä. Ja pyykinpesua- taas!
Mä kyllä voisin tossa iltapäivästä lähteä synnyttämäänkin[:D][:D][;)].

VIIMEISTEN VIIKKOJEN TUNTEMUKSIA: Mä olin eilen ihan superkiukkunen- snara meni pienimmästäkin asiasta, niin mieheen ku lapsiinkin...
Nälkä on kova- tulee syötyä enemmän, varsinkin nyt kun mahtuu isompia annoksia, kun on laskeutunut maha..
Tarve laittaa vauvan hoitopöytä ym järjestykseen- mieskin kyseli, että pitääkö ne ny jo olla just ja jetsulleen vaikka vauva ei ole vielä syntynyt-->[:@][:@] idiootti- tietty pitää[:D][:D]. Raukka ei sitten kyselly enää mitään.

Niin ja tein miehelle listan otsikolla: "Sisäistettävää ennen H-hetkeä, kaikella rakkaudella"
Siihen kohta kohdalta listasin asioita, kuten
* Kun lähtö tulee, rauhoitu, vedä henkeä X 3 ja ole hiljaa.
* Istu alas ja odota, minä kerron mitä seuraavaksi tapahtuuu/tehdään. Ja ole hiljaa.
* Kun lähdemme synnytyslaitokselle, keskity ajamiseen vaikka minä kuinka ja miten kipuilisin.
jne..painotin useassa kohdassa, että suu kannattaa pitää kiinni ja että tämä on se tilanne, jossa hän on olemassa minua varten[;)][:D].

Ei mutta..kello on niin vähän, jotta taidan levätä edes tunnin pari vielä- väkisinmakaan itseni[8D][8D][:D][:D]
ehhe heh- huono[&o]

Mo!

Hyvää huomenta![:)]

Täällä tehdään nyt sit vissiin jonkin sortin lähtöö...?[8|]
Just tulin kotiin käymässä Taysista. Olin käyrillä siellä ja verenpaineet nousussa ja hieman tihuttaa tota lapsivettä. Pitää mennä nyt takasin tossa reilun tunnin päästä, katsovat uudelleen käyrän ja paineet ja yms..
Kanavaa oli vielä n.1cm jäljellä ja sormelle auki joten kätilö totes että käyppäs vaikka hieman kävelemässä ja vaikka aamiaisella.[:)]
Katotaan mikä on tilanne sitten tossa myöhemmin...

Palaan asiaan...[:)]

VOoohh.. Amanda on nyt sitten todellakin menossa[:)][:)][:)]!!! Onnea kovasti koitokseen ja kuulumisia odottelen ja varmasti muutkin odottelee, heti, kun ehdit/ jaksat tulla kertomaan[:)]

Lasi: sama täällä, ihan samat ajatukset, pelot ja tunteet ja odotukset.. Suunnittelen aina kaiken ja perusteellisesti. Ensimmäistä kertaa elämssä tilanne, ettei voikaan tietää mitä jo tänään myöhemmin mahdollisesti tai huomenna, puhumattakaan ensi viikosta tapahtuu. Toisaalta ärsyttävää, mutta toisaalta ihan rentouttava uusi tilanne. Kait tää on sitä vanhemmaksi opettelua, kun ei voikaan ihan niin ennustettavasti elää kuin on aikaisemmin tehnyt, kun ei oo tarvinnut huolehtia paljon muusta kuin omista menoista ja navasta.

Täällä ei myöskään unta riittänyt kovasti, vähän pitempään kuin Kaikalla eli sen 5h. Mutta eipäs väsyttänyt, paitsi nyt, kun pitäisi lähteä neuvolaan[:D] Siivosin sitten keittiön, desinfioin tutteja ja tuttipulloja ja rintapumpun sekä maidonkerääjän. Tuli tuota rintapumppua testattuakin, toimii[;)][:D]

Kaika: oon kanssa ollut kiukkuinen kuin ampiainen muutaman päivän. Toivottavasti jotakin ennustemerkkejä[;)]

Miehen kanssa suoritettavasta S:stä: Ei se niin vaan mitään käynnistä, vaikka kovat oli kuvitelmat[:D], tai ainakaan täällä. Nyt ollaan taasen aktiivisesti sitä harrastettu tässä pari viikkoa ja edelleen yhtenä kappaleena[:D] [:@] Vaikka paikat oli viime tarkastuskerralla tosiaan jo pehmentyneet ja lyhentynyt, niin sitkeä kakara, mikä sitkeä, ei halua tulla, vaikka kuinka tökitään tai sitten ei just siitä syystä tuu[:D][:D] Levotonta on juttu, mutta tosiaan jo 5 asti hereillä, et antakee anteeksi..

Kohta labra, sitten Ekbergille buffetaamiaiselle[8D][8D][8D] ja sitten neuvolaan. Punnitsin itseni jo himassa, kun tuon superherkkuaamiaisen jälkeen painan vähintään pari kiloa enemmän kuin nyt. Kaamea nälkä ja jano, kun en ennen tuota labraa saa syödä enkä juoda.. Kohta senkin edestä herkkuja naamariin[;)] Ja eipä ollut musta tällä viikolla biggest gaineriksi, kun on paino tippunut[&:] vaikken vieläkään ole mihinkään suuntaan muuttanut tapoja, paitsi mitä nyt eilen söin iiiison palan suklaajuustokakkua[:D] Ehkäpä se turvotus on sitten laskussa ja lääke olikin tuo juustokakkua eikä ananas[;)]

Jep.. toivon mukaan viimeinen neuvola ennen vaavin syntymää.
Mukavaa päivää kaikille! ja Amandalle vielä kovasti tsemppiä!

Huomenta Huomenta!!!

Iiiks! Amanda85!!! Voimia Koitokseen [:D]

Olin kanssa ajatellut jonkun jo lähteneen, mutta mistäs sitä tietää ennen kun porukka on käyny ilmoittautumassa [:)] Joka tapauksessa Amanda taitaa olla sitten seuraava..Hii!

Kaika: Voi tuhannen tulimaista sun yöunies kanssa! Toivotaan nyt että se lenssu ainakin olis kadonnut, ja otat päivällä kunnon tirsat.

Viimeisiä valmisteluja: Täällä on kanssa pikku hiljaa laiteltu hoitotasoa valmiiksi, vaipat ym. hörsöttimet. Vaipparoskis ja pyykkikori puuttuu[8|] Samperi, noh jospas lauantaina kävis ne ostamassa...tai sitten pistän ukon asialle. ( = jaa-a, tuleekohan sanomista) Pullot ja tutin keittelen tänään, jos jaksan...Jos en jaksa, niin sen tuo ukkokin osaa [;)]

Puolisosta: Kun nyt tuli puhetta... kerroin eilen neuvola kuulumiset, ja että muljautteli oikeen kunnolla vauvaa.--> joten koko eilinen oli aika kivulias.
Mies oikein suutahti, "Miks Hel**tissä se sillai väänteli? Onko naperolla kaikki kunnossa? Mikä sitä ämmää oikeen riivas?" OHO!! Siinä sitten rauhoittelin, että kaikki okei, ei hätää, ja ihan tarkoituksella muljasi,että lähtis syntymään ennen kuin menee yli ajan. Mies:" joo, mutta ei nyt tarvi noin rajusti,että sä ihan kipeenä siellä....eikä saa syntyä ennen kun olen kotona.*naureskelua*"

[:)]

Pippula ja Lasi: Meillä karvakorvat ei pääse makuuhuoneeseen ollenkaan, oletteko ajatelleet jonkilaista portti sydeemiä? Onko katit leikattu?Vanhoja? Vanhuksille on aika turhaa koittaa opettaa uusia temppuja.
Itse en ole ajatellut asioita sen kummemmin, olen koittanut saada tehtyä kodista molemmin puolin turvallisen, ja tulevaisuudessa joudutaan vielä tekemään muutoksia, kun vauva alkaa liikkumaan. Mutta se on sen ajan murhe [;)]

Sitten aamupalalle ja ja...tekemään jotakin [:)]

Lasi: KAnnattaa tosiaan hommata tuo kissaverkko. Löytyy lastentarvikeliikkeistä ja on saatavissa sekä vaunuihin, että sänkyyn. Vaikka meillä kissa ei ole toistaiseksi koppaan mennyt, niin laitan tulen laittamaan yöksi verkon kopan päälle, että saan itse nukuttua. Myös Feliway-haihduttimen pitäisi rauhoittaa kissaa, on saatavilla mm. ell ja apteekeista. Itse ostin toista tarkoitusta varten tuossa reilu kuukausi sitten ja on rauhoittanut meidän kissaa. Ajattelin jatkaa käyttöä myös jonkin aikaa vauvan syntymän jälkeen. Täältä löytyy lisää tietoa.

[font="trebuchet ms"]Huomenta ja hyvää syyskuuta kaikille!!!

Unista: miä oon kyllä nähny niiiiiin sekopäisiä unia et voi tsiisus....[8|] ihan hävettää[&:]... työkaverista, joka on siis naispuolinen näin todella hävyttömiä juttuja mut on sit tullu vähän normimpiaki unia, kuten että imetin kaverini 3 kk vanhaa muksua ja multa tuli vaan vettä joka aiheutti sen, että pienellä meni maha sekasin.... aamulla kyllä on mietityttäny et mistä ihmeestä nuo kaikki unet tulee...[&:]

Synnytysasennoista: minä siis ekaa vartun ja olisin kyllä halukas kokeilemaan sitä jakkaraa.... senhän näkee sitte et kuin kipeytyny on ja muutenkin mut se vaan kuulostaa jotenkin hyvältä....

miä olisin kyllä ihan valmis lähteen jo synnärille.... mun kummitäti on nähny kaks kertaa unta että hemmo syntyy 3.9. ja että sieltä tulee 6 kg painava poika... toivottavasti ei nyt kuitenkaan ihan niiiiiin painava olis.....
ja toivoisin kyllä senkin takia että pienokainen tulis joko tänään tai sit vast vaikka ens viikolla kun siis lapsen isä on sen verran taulapäinen tapaus et se kuvittelee et voin kysyä lääkäriltä et minä päivänä lapsi syntyy et hän vois sit vähän suunnitella menoja.....ja et kyllähän se nyt tulee eräpäivänä kun niin on sanottu... [:@][:@][:@]
ihan hermoja kiristää sekin ajatus että kohta mun on pakko hänet tavata, vaikka siis mitään yhteyksiä ei oikeestaan ole pitäny koko odotus aikana...mut ehkä se siitä menee, omalla painolla mut silti jotenkin ressaa....

Huomenta!

Joka aamu pitää heti tulla tänne katsomaan onko jo joku päässyt lähtemään hakemaan omaa nyyttiä. Amandan jatko uutisia odotellaan! [;)]

Nukuin hyvin mutta väsyttää silti, mitähän keksis jotta sais päivän käyntiin!? Ja perkele ku on pohkeet kipiät kun veti suonta molemmista pohkeista yöllä ja nyt on aivan arkana koivet!! [:@]

Tekeeköhän neuvolassa kätilö sisätutkimusta lainkaan? Ajattelin jotta kun mulla ei ole sitä lääkäriä enää lainkaan jotta tekiskö neukkutäti sisätutkimuksen niin tietäis jotta onko näillä suppareilla ollu edelleenkään vaikutusta!?

Tämäkin viikko on jo lopuillaan, kohta taas on jo sunnuntai [:)]

Autolla ajosta: Ratin taakse onneksi mahtuu, vielä ainakin [8D][:D] Mutta välillä alkaa huippaamaan niin jotta en mielelläni ajele ellei ole aivan pakko.

kaika: hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat [:D] mutta muista huilatakkin välillä kun yö unet on jääny nuon lyhyiksi kerta!

Taidan lojua tässä sohvalla koko päivän kun kerta väsyttää....

Amanda85: Jippii, nyt alkaisi kuulostamaan hyvälle! Onnea matkaan ja voimia sekä kestävyyttä. =0)

Meillä onkin tänään emäntien "tuunaus"-päivä, kun "Helmi" ja emäntä kävivät aamulla neuvolassa ja kohta suuntaan tallille kun tammaselle tulee eläinlääkäri antamaan rokotukset sekä mahdollisesti raspaamaan hampaat. Sitten vuorossa olisikin normi kodinhoitoa siivouksineen - kun isäntä on vihdoin ja viimein lähipäivällä työpaikallaan.

Isäntä on viime viikon ollut jo ihan mahdoton, ja kun hän lisännyt näitä lähipäiviä kotona - emännän kodinhoito-aikataulu leviää kuin Jokisen eväät. Itse olen herkkä melulle kun keskityn, joten en halua häiritä kun toinen on töissä kotona - vaikkei se häntä niin suuresti häiritsekään, mutten usko, että imuri tai luuttuveden lotina on vastapuolelle mitään herkkua kokouspuheluissa. >0D Kauppasinkin isännälle painokkaasti, että ensi ma on ainakin lähipäivä ja koska nappula ei osoita tulemisen merkkejä niin se to mielellään, mutta siitä voimme neuvotella vielä ensi viikolla.

Ja tätähän ei tietenkään helpota se, että hän on seurannut silmät kovana liikelaskentaa - varsinkin kun eilen illalla "Helmi" oli poikkeuksellisen sikeäuninen ja sain herätellä häntä kolmatta tuntia. Tänään on sitten bogottu urakalla ja neuvolassakin tuli hyvät liikkeet sekä sykkeet, joten hänellä on onneksi kaikki hyvin. Ensimmäistä kertaa neuvolatätimme suositteli taukojen lisäämistä päivään - edes 15 min. Kyllä tämä sellainen aarre mukana on, että tottelenhan minä - kunhan ensin saan eläinlääkäri -käynnin ohi ja siivottua tämän torpan.

Voi hiisi, nyt jännitetään sitten loppuviikon synnyttäjiä - josko mekin ennättäisimme jonain viikkona seuraanne. Nautinnollista loppuviikkoa kaikille syyskuulaisille SSS-upseereille ja nyytin kanssa elelijöille.

Moks!

Mä oon selkeesti jotenkin väärinpäin ihminen...
Nukun kokoajan!!! Mitäs sit jos mua nukuttaa näin paljon sitkun vauva tulee???
Enhän mä jaksa mitään...
Ja ihan pöhnässä olen kun missäänvaiheessa ei kerkee kunnolla heräämään.

Voih! Amandalle STEMPPIÄ!!!! Jännitellään täällä uutisia!!!

Nuolasimpas taas ennenkuin tipahti, paino ei ollutkaan noussut vaan laskenut 100g. [:)]
Noh- ensi viikolla taas kova yritys[:D]
Käväsin eilen lounaan syömässä ostarilla ja hokasin sieltä uuden raflan
jossa oli suomalais-intialais fuusio buffa.
Tarjolla oli metsäsienikeittoa, kalaa jossain kormakastikkeessa, juuresgratiinia, ja currylammasta,
lisukkeeksi sai keitettyä perunaa tai jasmiiniriisiä[:D][:D][:D]
Kaikki oli NAM!!! mut jotenkin yhdistelmänä ne nauratti[:D]
Mut uudestaan mahd. pian!!! oli sikahyvääääääääää.

Sairaalakassi DONE!!!![:)][:)][:)][:)]

Emcyllä on siellä villejä unia näkynyt,
mäkin välillä havahdun siihen että olen kiksauttanut jotain opettajaa tai ystävää, appi-ukkoa, miehen veljeä/siskoa...
sit aamulla punastellaan aamupalapöydässä...[;)][:)][:)]

Thihittelin tolle kaikan viestille[:D][:D][:D]
hienoo että siellä unista riippumatta riittää huumorintajua (vaik sit edes näin jälkikäteen)[;)][:D][:)]

no mut näin täällä aamusella.
Tahtois jotain kivaa keksiä tälle päivälle.
hei- ehkä otan tirsat!!![:@]

Huomenia kaikille tasapuolisesti täältäkin päin [:)]

Koko eilinen päivä meni jännätessäsen ystin puolesta jolla niitä suppareita ollut jo jonkin aikaa, ja eilen jo sitten tiedettiin että jossain vaiheessa se lähtö sinne synnärille tulee kun edellisenä yönä alkaneet sellaiset supistukset kuulema että!! Tämä yö menikin sitten niin että katselin tunnin-puolentoista välein puhelinta kun odottelin viestiä.. tyhmä minä, olihan siinä elimessä nyt äänetkin päällä [:D] vaan minkäs sille jännitykselleen mahtaa! Kuudelta sitten jo väänsi vähän mahasta kun tajusin ettei siellä ahkä kaikki ookkaan menny niinku piti kun ei mitään oo kuulunu.. ja puoli ysiltä piippas viesti puhelimeen että lopulta olikin joutunu kiireelliseen sektioon... muistaakseni kolmen jälestä[&:] Soittelemme sitten illemmalla kuulema [:)] vaikka sanoin kyllä että lepäilee rauhassa ja hoitelee vauvaansa <3

Amandalle paljon jaksuja ja voimia koitokseen !

miekin oon JO alkanut sitä synnytystä oottamaan... vähän liian aikaseen kun kotona vaan olla möllöttää[:@]

Nukkumisesta yöt on alkaneet mennä hyvin, verrattuna siihen mitä ne koko kesän oli.. heräänhän tuota nytkin yöllä muutamaan otteeseen, pari kertaa pissille ja laittelemaan linimenttivoidetta lonkkiin kun ne on aika kovilla...mutta yleensä saan sitten unen päästä kiinni hyvin[:)]

[:'(][:'(]Kakkahommia[:'(][:'(] Kerroinki tuolla joskus aiemmin että enste on niin kovalla ettei tuu ja sitte tulee vaikka minkä sortin lintuparvia![:'(] Nyt tuntuu ettei vaan enää jaksa tai oikeastaan saa ponnistettua(?!) tai saa ponnistettuakin mutta ihanku joku siellä ottas muu vastaan, muu ku ite kakkanen [8D] Voikos se siis olla tämä itse yksiössään elelevä, joka tämmöstä mulle tekee? [:D] monta kertaa päivässä käyn parhaillaan testaamassa jos tunnetta on, ja jos onni suo sekin asia saadaan hoidettua....

Asiasta kukkaruukkuun! Sain eilen timanttiananaksen, mutta ei oo hajuakaan miten sitä hoitais, osaako joku kertoa? mie oon aika huono näitten kasvien kans mutta yritys on kova kuitenni. Tällä hetkellä koitan pitää elossa palmuvehkaa, rönsyliljaa, viirivehkaa(sen kanssa onnistunut parhaiten), aasinkorvaa ja sain pienen saniaisen lahjaksi mutta se taitaa kuolla kupsahtaa jo nyt....

amandalle hirveesti voimia , iha kylmät väreet meni ku luin et jollekkin lähtö tuli[:)]

katit: verkon käyn kyllä ostaan ja tuohon noiden yö säntäilyyn oon aatellu että enemmän olis iltasella tekemisissä jos sit nukkuisivat yönsä. katoin sitä koiran kouluttamis ohjelmaa ja siin oli virikkeenä keksitty koirille saippuakupla teline mikä enemmän aktivoisi...toimii varmana noillekkin. harmittaa ku kerrostalossa joutuvat kykkimään eikä pääse hiiirijahtiin yms.

häpyluu on niin kipee et hyvä ku kävelee pystyy..nyt on viime aikoina ollu aamulla ihan tuskaa liikkua ja sit oon niin turvoksissa että raajat ei tunnu liikkuvan. noh, kohta ohi on nää kipuilut ni kai sitä viel hetken (toivottavasti hetken) viel kestää

noista 3*s taktiikoista sauna ja siivous (seksiä ei kykene harrastamaan kun liitokset niin kipeinä) on tuttuja mutta kuulemma vähän aikaa pitäis oikeen levätä ja sit hirveellä hulinalla nuo kaikki. m'ä nyt siivoilen päivittäin jotain ni varmaa roppa tottunu ....anoppi sano et aikoinaan oli lepäilly n.1vkon ja sit kavunnu rappuja ni oli saman tien valahtanu laps vedet.

nyt ku anopista alotin ni pakko jatkaa...sitä pitäis olla nyt koko ajan tekemisissä ja sitten nyrppeenä jos ei mennä kahville montaa kertaa vkossa. apua appivanhemmista on ollut mutta pelko persiissä että kun muksu on ulkona ni sitä ollaan/pitäis olla koko ajan tekemisissä. mä nyt viimeks ilmotin et vauvan syntymän jälkeen ollaan vähintään 2vkoo ihan perheen kesken eikä mitään ylimäärästä. ymmärtää tai ei...on sitten ihan heidän ongelmansa.

pelot: en katso ainakaan vatsasta maailmaan ohjelmaa. tänään tuli noista sikiön kuolema asioista ja porua väänsin ja taas alko pää pyörittää kauhuskenaarioita.[:(][&:]

ihana päivä tänäänki tulossa, aah niin viilee mutta seuraavan kerran ku tuun ni kukahan on päässy tosi toimiin...hmm[:)][;)]

Onks purri jossain maratoonikävelyllä hki-ivalo-hki tms. taas kun ei kuulu???

Kauhee kun mä mietin teit kaikkia kokoajan,
saatte nyt alkaa raportoimaan väh. aamuin ja illoin et pysyn täällä nahoissani!!! -selvä????

Nonih. Viikon Biggest Gainer kisa on vissiin ratkaistu ja voittaja ilmeisesti minä kerrytetyllä painolla 2,3 kiloa. Mitä voitin palkinnoksi? [:@] Hoitaja oli vaan enimmäkseen sitä mieltä, että turvotuksia turvotuksia. Join omasta mielstä kanssa eilen aika huonosti vettä... Ja mieheltä eilen illalla kysyin, että miten oon mielestäs syöny tän viikon aikana. Vähän (ehkä jopa liian vähän) ja terveellisesti. Selityksen makua tai jotain? [;)][:D]

SSS-upseerin häätöpäiväkirjan merkintöihin voitanee kirjata viimeisimpänä, että joka päivä tullut touhuttua jotain. Käväsin tiistaina Helsingissä Casa Largossa parin ystävän kanssa syömässä tapaksia. Aivan jumalaista. Vieläkin on joku jälkiekstaasi päällä. [:-] Suosittelen todella lämpimästi. [:)] Reissuun kuului myös 1,5 tunnin pööpöily akateemisessa kirjakaupassa. Ti-ke välisen yön juoksin vessassa suunnilleen sen seittemän kertaa ja keskiviikko menikin ihan kiitettävässä koomassa, vaikka jotain kaappeja ja työhuoneen hyllyä sainkin siivottua ja roudasin vähän huonekaluja yläkertaan. Eilen ei ollut kovin kummosia supistuksia, vaikka muutamia tulikin.

Huoh. Taidan tästä painua jääkaapin kautta lepuuttamaan sohvalle ja katon vaikkapa Alienin pitkästä aikaa. [:-][:D]

Amadalle erityisesti ja teille muillekin nyt kovat tsempitykset! Kohta se on ohi meilläkin. [:)]

Niih samaa mieltä PojanÄidin kanssa, että teidän pitää käydä useammin kertomassa, että ootteko missä vaiheessa, ettei tarvii miettiä[;)]

Ja PojanÄidille: löydettiin sitten se keino, millä saa painoa alaspäin: kunnon mässäily, kun näemmä meillä molemmilla on se 100g pudonnut, vaik ollaankin herkuteltu[;)][:D]

Maya_L: täällä kanssa vauvaa joutunut välillä herätteleen ja pari kertaa ollut jo lähellä, etten olisi soittanut, että pääseekö käyrille. Sitten kun just luovuttamassa, niin alkaa hirveä vatkaus masussa. Kait se on sitä loppuraskautta, kun vauva alkaa oleen jo iso, niin ei samalla tavalla mahdu enää liikkuun.

Piia84: voihan tuo kakkahätätunne olla sitäkin, jos vaavi asettuu alemmas lähtökuoppiin, niin tuntee sellaista painetta. Kuulostaa aikas tutulta, että monta kertaa päivässä pitää käydä vessassa, mutta mitään ei saa aikaiseksi.

Lasi: täytyykin tuota kokeilla, että malttaisi olla ihan levossa ja sitten kiivetä muutaman kerran noita rappuja. Kiitos vinkistä!

Kohta tekeen ruokaa sinappi-vaahterasiirappimarinoituja ribsejä[8D] Oli stokkalla tarjouksessa vaan 4,9€/kg, niin pakko testata. Ja suklaata ostin kanssa, nyt en enää jaksa stressata. Alkuviikon väsymys/mielen maassa käynti tuntisi olevan ohi, nyt telkkaria ja suklaata[8D] Ai miten niin herkuttelupäivä[8|][:D]

Mä kävin vetäsemässä 1,5 tunnin lenkin ja kakku jäähtymässä, jotta saa täytteet laitettua.
Ruoka tehtu päivälliseksi ja toinen koneellinen pyykkiä tulossa[:)][:)][:)] *taputtaa itseään selkään*

Mutta missä mun limatulppa ja kivuliaat supparit sitten luuraa- HÄH??!!
Palauttakaa ne heti tänne!

Yllä tossa valvoessa supisteki kivasti ja heijailin itseäni tunnnin verran kontillani ollen.
Sitten nukahdinkin hetkeksi.

Sitten niitä kommentteja:

KISSAT: Meillä ei myöskään kissat pääse meidän makkariin.

lasi: en katso minäkään- eilisen vollutuksen jälkeen[:D]
Ja oikee asenne sulle- ilmoittaa selväsanaisesti, mitä haluaa ja jos joku vetää herneet nenäänsä, omapa on häpeensä..

piia: timanttiananaksen sain tapettua alle kk:ssa...joten jos kisataan, kumpi saa nopeemmin hengiltä kyseisen kasvin, voin laittta "hoito-ohjeita"[;)]

Maya_L: No- oletko antanut itsellesi edes sen 15 min tauon touhuiluissa?
Soo soo, jos et!

Kirsikan sohvapäivä kuulostaa hyvältä valinnalta!

emcy: Sorry, mutta mä en nyt heti muista, mikä olikaan tarina tossa sinä-vauva-vauvan isä- akselilla?
Ja joo- toivotaan, että ei ihan tommosta 6 kilosta tarvi alkaa kenenkään synnyttämään[;)][:D].

Mitäs se Mamman, joku tekeminen sitten oli?
Ihana toi sun ukkelis kyllä on![:)]

HaniMami: Ekberg ja ne herkut[8D][8D][8D]
Juu. Tietenkin noi amppari mielialat on ennusmerkkejä- mehän synnytetään sunnuntai-iltaan mennessä- eikö? *nyökkäilee vahvistukseksi*

Mä en tajuu, mikä energiapuuska mulla on menossa, mutta nyt pyykit kuivumaan ja kakkua täyttämään-
hilpatiheippa!
tässähän vois melkein pestä ikkunatkin-- NOT! heh heee- ei ny liioitella[:D][:D]

Nii, Purri, ilmoitteleppa ittestäs!

Takaisin