Huomenta Huomenta!!!
Iiiks! Amanda85!!! Voimia Koitokseen [:D]
Olin kanssa ajatellut jonkun jo lähteneen, mutta mistäs sitä tietää ennen kun porukka on käyny ilmoittautumassa [:)] Joka tapauksessa Amanda taitaa olla sitten seuraava..Hii!
Kaika: Voi tuhannen tulimaista sun yöunies kanssa! Toivotaan nyt että se lenssu ainakin olis kadonnut, ja otat päivällä kunnon tirsat.
Viimeisiä valmisteluja: Täällä on kanssa pikku hiljaa laiteltu hoitotasoa valmiiksi, vaipat ym. hörsöttimet. Vaipparoskis ja pyykkikori puuttuu[8|] Samperi, noh jospas lauantaina kävis ne ostamassa...tai sitten pistän ukon asialle. ( =
jaa-a, tuleekohan sanomista) Pullot ja tutin keittelen tänään, jos jaksan...Jos en jaksa, niin sen tuo ukkokin osaa [;)]
Puolisosta: Kun nyt tuli puhetta... kerroin eilen neuvola kuulumiset, ja että
muljautteli oikeen kunnolla vauvaa.--> joten koko eilinen oli aika kivulias.
Mies oikein suutahti, "
Miks Hel**tissä se sillai väänteli? Onko naperolla kaikki kunnossa? Mikä sitä ämmää oikeen riivas?" OHO!! Siinä sitten rauhoittelin, että kaikki okei, ei hätää, ja ihan tarkoituksella muljasi,että lähtis syntymään ennen kuin menee yli ajan. Mies:"
joo, mutta ei nyt tarvi noin rajusti,että sä ihan kipeenä siellä....eikä saa syntyä ennen kun olen kotona.*naureskelua*"
[:)]
Pippula ja Lasi: Meillä karvakorvat ei pääse makuuhuoneeseen ollenkaan, oletteko ajatelleet jonkilaista portti sydeemiä? Onko katit leikattu?Vanhoja? Vanhuksille on aika turhaa koittaa opettaa uusia temppuja.
Itse en ole ajatellut asioita sen kummemmin, olen koittanut saada tehtyä kodista molemmin puolin turvallisen, ja tulevaisuudessa joudutaan vielä tekemään muutoksia, kun vauva alkaa liikkumaan. Mutta se on sen ajan murhe [;)]
Sitten aamupalalle ja ja...tekemään jotakin

[:)]