Syöttötuolit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emma93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän on varmaan pakko pian hankkia valjaat tuohon tripp trappiin, on neiti nyt jo sen verran villi ja liikkuvainen tapaus.

Meillä triptrap ollut newborn setin kanssa käytössä jo kolmisen kuukautta, tyttö viihtynyt siinä paremmin kuin sitterissä ja nyt kiinteiden aloituksen myötä oon entistä tyytyväisempi hankintaan. Baby set ja valjaat odottavat valmiina ja tarjottimen hankintakin hrkinnassa. En viitsi pitää kiirettä babysettiin siirtymisessä, sitten kun istuminen vähän varmempaa, niin pystyy paremmin keskittymään itse syömiseen.

Se newborn set ois varmasti hyvä mut onneks ei vielä tullu hankittuu, tuo poika oli 4kk ikäsenä yli sen 9kg painorajan et ei siinä ois mitää soseita syötetty :grin Jos joskus tyttö saadaan ni new born set on eka hankinta meillä, pojat kasvaa vaa liian nopeesti :grin

• Tykkään
Reaktiot: DT
Kannattaa muuten huomioida että jos käy kaupassa vauvan kanssa ja ottaa kärryt jossa vauvan istuin niin siinäkin 9kg raja :) meillä ei turvakaukalossaan viihdy kauppareissulla, on niin kuumakalle :D kärryjen vauvaistuimessa viihtynyt ja tykkää katsella ympärilleen.

Hah, ei nyt syöttötuoleihin liittynyt mutta tuli 9kgsta mieleen kun yks päivä huomasin :)

Onko kellään kokemusta ikean leopardista? Olis ihan kivan näköinen ja edullinen verrattuna johonki Tripp trappiin.

Ei ole kokemusta mutta näyttää ihan mukavalta. Ainoa, että se on muovia niin onko kuinka herkkä kaatumaan.. Kannattaa käydä testaamassa.

Oon kuullu kehuja Ikean tuoleista, mut kannattaa testata yleensäkin, kuinka tukevia/ herkkiä kaatumaan.

Aivan ihania näytti olevan! Harmi, että puuvillakangasta. Noista Tripp Trappin omista päällisistä saa niin helposti vain pyyhkäistyä kostealla sotkut. En oo tainnu joutua peseen sitä koneessa, ku pari kertaa...

Yhdyn kans TrippTrappin ylistäjiin. :) Newborn vielä käytössä, mut syödessä osa huomio menee siihen, ku poika yrittää pöngätä itseään istumaan tuolista. Katsotaan mitä neuvolassa sanotaan maanantaina, et pitää tässä alkaa ompelemaan niitä pehmusteita siihen babysettiin.

Tänään oltiin kaverilla kylässä ja nyt ymmärrän miksi sitä new bornia on kehuttu! Tosi hyvin pääsi vauva pöytämeininkeihin mukaan! :)

Meillä TripTrap odottaa, että poika istuisi (on muutaman minuutin saanut olla siinä ja tykkäsi kyllä). Olen muutaman kerran aika ikävästi vaan potkaissut varpaat tukijalkaan, kun ei osaa varoa :confused:

Meillä otettiin tripp trapp pehmusteineen käyttöön. Poitsu istuu siinä innoissaan ja syöttäminen helpompaa samalla, kun koko muu perhe syö.

Meillä otetaan heti käyttöön kunhan postista saapuu. Tyttö osaa jo itse mahaltaan mennä istumaan lattialla joten on jo ihan ajankohtaista. :) kun jopa pysyy siinä istuma asennossa suht itsenäisesti.

Joo ja siinä pysyy aina helposti ja tukevasti, ainaki ku on kaari ja pehmuste, vaikka meillä ei osaa vielä muuten vakaasti istua. Varovasti olen silti aloitellut.

Tänään aamulla istutin ekaa kertaa omaan tripp trappiin kun saatiin koottua muuton jälkeen. Babyset siinä on tietty ja pehmusteet, ja hyvin viihtyi syöttöjen ajan ja hetkittäin muutenkin kun itse touhaan muuta keittiössä.

Tänään pitää käydä syöttötuoli postista. :) mukava nähdä mitä tyttö tuumaa siitä.

Mä oon suunnitellut hankkivani Ikean Antiloop-tuolin. Onhan se ruma kuin mikä, mutta se on halpa, helppo pitää puhtaana ja se on mahdollista ottaa kylään mukaan irrotettavien jalkojen ansiosta.

Takaisin