Suurperheellisten pulinapalsta <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja twisted
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen aiemmin haaveillut kaksosista. Mutta varmasti rankkaa, ja nyt kun alkaa virta vanhemmiten hiipua niin ehkä hyvä yksi kerrallansa 🤔😄
Mutta kans miettinyt että pitäisi vielä kaksi saada 😄 Koska nyt jos vitonen tulisi, nuorimpaan olisi 5vuoden ikäero, ja kun katsoo näitä jo syntyneitä lapsia, jotka on kahden vuoden ikäeroilla, he niin hienosti keksivät yhdessä kaikkea ❤️
Sinänsä olisi hyvä jos olisikin kaksoset seuraavaksi, koska mies ei välttämättä muuten kutoseen lämpene 🤣 ja sekin ettei sitä ilmeisesti enää niin helposti raskaaksi tulekkaan, siksi olisi kiva jos tulisikin useampi kerralla. Meillä ei kummallakaan suvussa kaksosia, joten taitaa meidän kohdalla olla aika epätodenäköistä 🤔😅

Mä oon kans vähän haaveillut kaksosista, mutta tosiaan tuntuu et yhdenkin elävän lapsen saaminen on ihme mun kohdalla niin jos olis tulossa kaksi niin olis kyl tuplaihme. Toisaalta mun ihan eka keskenmennyt raskaus oli kaksosraskaus 🤭

Täällä kait ollaan vielä raskaana. Ainakaan vuotoa ei ole ja joitain oireitakin löytyy. Tänään aamusta hampaita pestessä rupesi kuvottamaan kunnolla. Huomenna olis rv 6+0 ja eka ultra vasta parin viikon päästä.

Takaisin