Suurperheellisten pulinapalsta <3

Tänne kuuluu hyvää! Vauveli tuli eilen jo 3 viikkoa. On alkanut löytyä iltoihin rytmiä ja hän nukahtaa samaan aikaan yöunille kuin isommat lapset. On taas illalla aikaa tehdä jotain 😄

Mulla sormet syyhyäisi puutarhahommiin ja kaikenlaisia suunnitelmia on, mutta sitten kuitenkaan en jaksa tehdä mitään 😅🙈 tänäänkin olisi päiväunet maistuneet, mutta ei oikein ehdi. Eilen kyllä nukuttiin vauvan kanssa päivällä, kun oli mahdollisuus 😄 ehkäpä tuolla ulkona alkaa hommat maistua taas kunhan kelit lämpiää. Mua on alkanut taas jotenkin palella helposti. Raskaana oli lämpöpakkaus omasta takaa ja synnytyksen jälkeen oli koko ajan hiki, mutta nyt se on alkanut tasaantua.

Mutta sellainen pesänrakennusvietti vol 2 on nousemassa, tekisi mieli siivota taas nurkkia 😅 mulla olis yksi tuolien maalaus projekti odottamassa myös sopivaa inspiraatiota. Ja aikaa. 😄
 
Hurjasti onnea ja tsemppiä kaikille plussanneille, viime metreillä kärvisteleville sekä jo nyytin syliin saaneille :Heartred !!

Tänne kuuluu sellaista että tänä aamuna plussattiin! :Weary Cat Face: Menkat jonkin verran myöhässä ja ihmeen turvonnut olokin ollut, ajattelin kun yksi testi oli kaapissa että tehdään nyt pois pyörimästä jotta täti voi huomenna sitten tulla rytinällä kylään :Face With Tears Of Joy:

Tuli kyllä ihan puskista kun meidän lapsiluvun piti olla jo täysi mutta elämä taisi päättää toisin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Näillä näkymin joulukuun lopussa nro 7 saapuu pesueeseen mikäli pysyy menossa mukana:No Evil Monkey: Saa nähdä onko vuoden viimeinen vai ensimmäinen vauva.

@Nuppunen perässä tullaan :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Onpas ihania uutisia täällä 😍

Nyt mun ison perheen kuume vaan pahentui, kun täällä porukka plussailee 🤭 ihanaa! 😍
 
Takaisin
Top