Onko sinulle tehty tai tullaanko sinulle tekemään sektio suunnitellusti? Aiempien sektioiden, synnytyspelon vai vauvan perätilan vuoksi? Tai muun syyn takia? Jos sinulle on tehty suunniteltu sektio, miten se meni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä! Mulle on tehty kaksi suunniteltua sektiota synnytyspelon vuoksi. Henkilökunta sairaalassa oli aivan huippua ja kyllä sitä tunsi olevansa hyvissä käsissä. Ja palkinto on mitä ihaninMulla on tulossa maanantaina 22.3 suunniteltu sektio. Synnytyspelon takia.
Kiitos. Kauanko olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?Tsemppiä! Mulle on tehty kaksi suunniteltua sektiota synnytyspelon vuoksi. Henkilökunta sairaalassa oli aivan huippua ja kyllä sitä tunsi olevansa hyvissä käsissä. Ja palkinto on mitä ihanin
Kolme yötä meni molemmilla kerroilla sairaalassa.:) Nopeamminkin voi päästä kotiin, jotkut ovat päässeet kotiin jopa vain yhden yön jälkeen.Kiitos. Kauanko olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?
Kiitos. Kauanko olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?
Ei varsinaista kokemusta, mutta meillä ennenaikainen syntymä oli riskinä. Ja koska leikkaukseen oli päädytty perätilan ja mahdollisten komplikaatioiden takia, niin ohjeena synnytyksen spontaanin käynnistymisen varalle oli ambulanssi ja päivystyksellinen sektio. Onneksi tähän ei päädytty, vaan kotilevolla päästiin suunniteltuun sektiopäivään.Onko kellään kokemusta että vauva alkaisi syntymään ennen sovittua leikkauspäivää? Onko leikattu päivystyksellisesti sitten ja miten meni?
En muista mistä viikosta lähtien oli luvattu sektio, jos alkaisi syntymään ennen leikkausta. Joskus rv35, en kyllä mene yhtään vannomaan? Tästä otin kuumaa. Lääkäri perusteli vauvan hyvinvointia jos lähtee syntymään itse niin aikaisin. Joka tapauksessa, lopussa oli ohje tilata lanssi ja mennä kiireelliseen sektioon jos synnytys käynnistyy.Onko kellään kokemusta että vauva alkaisi syntymään ennen sovittua leikkauspäivää? Onko leikattu päivystyksellisesti sitten ja miten meni?
En muista mistä viikosta lähtien oli luvattu sektio, jos alkaisi syntymään ennen leikkausta. Joskus rv35, en kyllä mene yhtään vannomaan? Tästä otin kuumaa. Lääkäri perusteli vauvan hyvinvointia jos lähtee syntymään itse niin aikaisin. Joka tapauksessa, lopussa oli ohje tilata lanssi ja mennä kiireelliseen sektioon jos synnytys käynnistyy.
Niin ja sektion syy synnytyspelko ja vauva ei laskeutunut lopussa niin siksi ohje soittaa ambulanssi.