Supistukset

käyttäjä71je

Silmät suurina ihmettelijä
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla muitten harjotussupistuksista, niin ja miksei niistä synnytyssupistuksistakin...Miltä ne tuntuu, mitä tuntemuksia teillä on ja miten kauan ne kestää ja kuinka usein tulee.
Itse olen nyt rv 26+2 ja harjotussupistuksia ollut noin 2vk ajan 1-4 päivässä. Eilen illalla olikin sitten 3 supistusta reilun 30min sisään, hieman säikähdin :) Mulla supistuksen aikana kohtu tietenkin kovenee mutta sen lisäksi alkaa päässä huippaa. Istuma-asennossa supistus tuntuu enemmän mahassa ja vähemmän päässä mutta makuuasennossa mahassa ei tunnu miltään, ellei mahaa painele kädellä niin huomaa kyllä että on kovaksi muuttunut, vaan rintakehästä ylöspäin tuntuu hirveetä pinetta, tuntuu että kurkku turpoo umpeen ja että verisuonet pullistuu päässä ja samalla saattaa näkö mennä sumeeksi. Onneks sitä ei kauaa kestä.
Mutta supistuksen jälkeen saa usein hymyillä kun alkaa poika potkia, tiedä sitten painuuko poika kasaan kun kohtu kovettuu ja jälkeenpäin yrittää suoristautua vai miksi se alkaa aina liikkua supistuksen jälkeen.
 
Mulla on ollu harkkareita jo jostain rv 15 lähtien (nyt 30+4). Aluksi vain alamasu pingottu, mutta nykyään pingotus tuntuu jo masun yläosassakin. Supistus tuntuu lähinnä siltä, kuin joku kiristäis vyötä alavatsalle. Ja muutenkin semmonen melkonen puristus tuntuu.
Yks supistus kestää öbaut 15-30sek, parhaimmillaan niitä on tullu 10min välein.
Harvemmin on ollu kipeitä supistuksia vielä, mutta kaikista kipeimmän aikana ei oo voinu seistä suorana, täyty nojata johonkin ja keinutella lantiota.. :O

Mutta ei sen ihmeellisempää täällä... :P
 
Takaisin
Top