Suosittele keväthaalaria

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pioni2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on joku Reiman softshellhaalari :) viime syksynä oli Popin windfleece ja siitäkin tykkäsin vaunuttelussa ja kantaessa, mut sen ryömimisenkestosta en tiedä 🤔

Omissa ulkoiluvaatteissa softshell ei oo suosikkimatsku, kun mua ainakin liikkuessa hiostaa ja sen jälkeen tuntuu kylmältä. Mutta vielä kävelemätön vauva ei sillein hikoillen liiku, ettäkö tuota ilmiötä tapahtuisi. Taaperon haalari on jotain ohuempaa ja taipuisampaa kangasta, mikä sit taas liikkuvaiselle on jo mukavampi. Alle molemmille sitten kerroksia sään mukaan, ja ihan märällä sadehousut päälle :)

Meillä molemmilla lapsilla ollut Polarn o. Pyretin kuorihaalareita. Oon tykännyt, ovat laadukkaita ja kestävät melkoista rymyämistä. Vedenkestävyys on huippu, kuralätäkössä uidessakaan ei kastu läpi. Nuoremmalla on irrotettavalla fleecevuorella ja isommalla ilman vuorta. Alle tarvittaessa laitetaan merinoa tai muuta välikerrosta.

Reiman softshellhaalarit löytyy myös, mutta ovat kyllä harvemmin käytössä.

Täältäkin voin nyt antaa ääneni pop haalareille. Pitävät loistavasti vettä ja eivät hiosta niinkuin softshell 😁

Täältä ääni Pop-kuorihaalarille myös!

Riippuen siitä tietty, liikkuuko alle vuotias vielä itse. Meillä mentiin villahaalarilla, koska vauvaa ei kiinnostanut liikkuminen itse ja kulki vain sylissä ja vaunuissa.

Takaisin