Suonikohjut ja selluliitti

rechaka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ahdistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Suonikohjuja , selluliittia.
Onko ketään muuta kenelle näitä on tullut?

Mulla RV 27, painoa +9 kg lähtöpainoon, suonikohjuja ja selluliittia on jo tullut.

Voiko suonikohjut lähteä pois?
Ahdistaa kun tulee tällasia rumuuksia vartaloon.
 
Onko teillä suonikohjut suvussa? Mulla ainakin tulee kummastakin suvusta.. Mulla ekat ilmesty pikkusen jo näkyviin tossa 20v.. ja nyt sit rv20 niitä onkin sit tullu rytinällä lisää ja ihan kunnon.. meilläkin kun suvusta monelta on jouduttu ne leikkaamaan kun on tulehtunut jne.. Mun mielestä jostain luin et raskaus ajan suonikohjut lähtis pois ainakin suurimaks osaks.. mut ite en kyllä oikein usko. Saa ne sit leikkaamalla pois mutta se on sit vain kosmeettinen leikkaus että näillähän ei visiin oo terveydelle haittaa paitsi just jos ne tulehtuu ja on ihan prkl kipeet.. Tukisukkien pitäisi ehkäistä niitä.. Mullakin seisomatyö niin ei kyllä mitään toivoa että ei tulis niitä lissää.. Oon nimeny omani estereiks. [:)]

rv17 mennessä olin lihonnu 4,5kg nyt en ookkaan sit uskaltanut käydä vaa'alla..jos sit neukkulassa ens kerran. Selluliittiakin mulla on ollut jo kauan [:)] et ei vaan raskauden takia..mut sille asialle aattelin kyllä tehdä jotain kuhan pirpana syntyy. Mun mielestä selluliitin saa pois kun pistää ruokavalion kuntoon ja rupee kiinteyttää lihaksia. Ja onhan noita ihme rasvoja ja kikkoja mut en oo kyl testannu vielä mitään niistä.

Hei täähän oli tätä vaihetta elämästä kun piti nauttia raskaudesta jne [:D] Kyllähän se ärsyttää mut minkäs tekee..täytyy sit vaan sanoa iteselleen et kun vauva syntyy niin sit lähtee kilot! ja eikai 9kg oo varsinaisesti paljoa..jotkuthan lihoo jonkun 30kg..tai yli..ja imettämällähän ne lähtee..näin kaikki viisaat on sanoneet. Iteltä ne ei ainakaan tuu lähtemään kun 3 vuoden hirveellä työllä ja kärsimyksellä..sen verran omaa kehooni tunnen.. plaah.. MUTTA älkäämme siitä stressatko vielä kun pitää oman kehon kautta ruokkia muruset. otetaan hyvällä omallatunnolla pari(kymmentä)palaa suklaata ja hoetaan päässä "kun vauva on syntynyt, kun vauva on synytyt" [;)]
 
Takaisin
Top