Pilkki24
Seurustelun sensei
Siinä yhdessä pienessä solussa on käytännössä koodattuna sinun ja sukusi koko geneettinen historia. En osaa @Niittyleinikki_ puolesta vastata, mutta itselle se tarkoittaa jotain henkilökohtaista ja pyhää. Ja koska se on omaa niin koen ikäänkuin velvollisuudekseni pitää itse huolta siitä mikä on itsestä lähtöisin. Tämä on tosiaan aika tunneperäinen juttu, joten vaikea sanoittaa.Tää on musta hämmentävä ajatus. Siis minusta perhesuhteet on niin paljo enemmän kun geenit ja se et jossain ois joku lapsi saanu alkunsa jostain super pienen pienestä solusta mikä joskus on ollu mun kehossa ei mitenkään tekisi siitä lapsesta minun lastani. Kyllä hänellä olisi ihan omat vanhemmat siellä jossakin.
Tietysti ymmärrettävää et jos noin aattelee niin ei voisi soluja lahjoittaa. Mut henkilökohtaisesti mulla ei oo mitään suhdetta mun munasoluihin, et jos joku niistä hyötyisi se olisi minusta vaan ihanaa.
Perhesuhteet toki voivat olla paljon muutakin tai niitä ei ole ollenkaan, mutta tässä tulee itsellä juurikin se ajatus siitä, että mieluummin adoptoin kuin hankin lapsen jonkun toisen lahjoittaman munasolun avulla.