Sukupuoliveikkauksia

Edz

Asioista perillä oleva
Kesämammat 2018
Eloäidit 2020
Rakenneultrat alkavat olla ajankohtaisia. Onko mitään veikkausta, että kumpaa teillä varrotaan? Olisi kiva myös kuulla, mitä rakenneultrassa selviää. :)

Itellä sellanen olo, että olis poika tulonpäällä. En sen sukkelamminlaitumelle osaa perustella, et miksi juur poika. Sukupuolella ei kuitenkaan mulle ole merkitystä. Ukko meinaa, et olis tyttö. 7.2. vasta ultrapäivä. :)
 
Sukkelamminlaitumelle, eli toisinsanoen sukkelammin :D
 
Mulla ultra ens torstaina, silloin 16+3, saa nähä joko selviäis sukupuolet. Itellä ollu alusta asti aivan selvä poikaolo. En oo ajatellutkaan että meille tytöt tulis. Tottakai tytötkin olis toivottu, mutta jotenkin vain oon jämähtäny siihen poika ajatukseen :D
 
Mulla on melkein iskeny kriisi kun ei oo mitään tuntemuksia! Liittynee siihen, että esikoisesta taas oli vahvat tuntemukset. Aina oon jotenkin kokenut itseni poikien äidiksi, mutta sehän nyt ei tarkota taas mitään. MUTTA ainoa mikä nyt on niin nimiä miettiessä päässä pyörii tyttöjen nimiä ja vaikka kuinka yrittämällä yrittäisi niin ei tahdo pojalle keksiä mitään. Siitä oon sitten yrittäny repiä iloni, että olisko jotain alitajuista, miksi ne tyttöjen nimet pyörii mielessä. :D
 
Ihan viime viikkoihin asti ei oo ollu tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta nyt on alkanut olla tyttöfiilis ja fiilis vaan vahvistuu koko ajan :) Kuukauden verran saa vielä odotella rakenneultraa että toivottavasti saa sitte varmuuden asialle. Ihan alkuraskaudessa näin unta vauvasta ja siinä oli tyttö, ja nyt viime yönä näin toisen kerran vauvasta unta ja siinä myös tyttö ja nyt näin kasvotkin ja hiusten ja silmien värikin tuli selväksi. Jännä nähä onko näissä fiiliksissä ja unissa sitte mitään perää :D
 
Viimesen parin viikon aikana oon nähny monena yönä unia, joissa meillä on ollu poikavauva. Ehkä itselläkin vähän enemmän "poikafiilis", saas nähdä miten käy...
 
Noista unista sen verran, että mun kaks kaveria on nähneet myös unta tulevasta vauvasta ja heidän kohdalla vauva onkin ollu vastakkaista sukupuolta mitä unessa oli.
 
Joo eipä niihin unii oikee oo luottaminen :D Jännä nähä miten omalla kohdalla käy :)
 
Mulla on jotenkin tyttöfiilis ja mies oli nähnyt tytöstä unta! Saa nähdä, helmikuun alussa tietää! Molemmat löytyy ennestään niin jännänähdä kumpiko on. Raskaudet, mahan malli ja ruokahimot olleet aina samanlaisia niin ei voi siitäkään päätellä! :happy:
 
Mulla ei olo oo kumpaankaan fiilistä mut odotan sen olevan poika :)

mun isä kyselee kauheesti tytön perään. Lähinnä mitä tyttärentytölle kuuluu kasvaako hyvin :D (sellasta ei viel oo. Pojantytär on jo ja poikia kans on molemmilla mulla ja veljellä. :) )
 
Voisko tähän kerätä sellaista arvauslistaa, jota sit vois päivittää synnytysten jälkeenkin? (tyyliin oma arvaus/rakenneultra/syntymän jälkeen)
Ois hauska sit katsoa miten hyvin pitivät paikkansa. :)

Mä tosiaan olen varma pojasta.
 
Meille on kaikki veikannu poikaa + miehen äiti ja mies itse on nähny unessa pojan. Ite en osaa yhtään sanoa tuntemuksia, että kumpi olis, molemmat tottakai tervetulleita eikä ole mitään väliä kumpi tulee :-) ❤️
Tuntuu ihan ikuisuudelta kun ru on vasta 9.2.
 
Me saatiin tietää jo pari viikkoa sitten H14+2, työpaikkaetuja :) poika on siis tulossa! Olin itse veikannu tyttöä, mut selvä poika siellä kyl oli. Ihanaa joka tapauksessa:Heartred
 
Mulla tosiaan oli alussa ihan tyttöolo ja näin unta tytöstä ja unessa vauvalla oli nimikin! :p
Mutta nyt tunne on kyllä hieman laimentunut, en osaa enää oikein sanoa kumpi fiilis mulla on. Kaikki testit, sykkeet yms. olisi pojan puolella. Se ehkä vähentänyt tota tyttö-fiilistä.
Parin viikon päästä rakenneultra, toivottavasti siellä selviää :)
 
Hiukan on erilainen raskaus, kuin esikoista odottaessa, ja hän on poika, eli sen perusteella voisin ajatella odottavani nyt tyttöä, mutta muuten en osaa veikata, eikä kukaan muukaan ole veikkaillut puolestani.
 
Meille on moni veikannut poikaa. Mies näki poika unen ja kovasti poikaa toivoo. Itellä on ollu poikaolo koko ajan ja alkuun kovasti poikaa toivoinkin, kunnes keksin parhaimman tytön nimen ikinä :D Nojoo eipä sillä loppujenlopuksi ole väliä, poikaa meillä nyt kumminkin hitusen enemmän toivotaan.

Ru vasta 14.2, huoh...tuntuu pitkältä.
 
Tyttöä toivon minä kun taas mies poikaa, toisaalta ei sillä ole väliä. RU on myös 14.2
 
Meillä on 8.2. rakenneultra, eli vielä about kuukausi odottelua! En millään malttaisi.

Sekä mies että minä veikataan tyttöä, minulla on joku selittämätön aavistus ja mies on nähnyt paljon unia, joissa syntyy tytär. Oikeastaan koko lähipiiri veikkaa tyttöä, siskoni sanoi, että on ollut lapsesta asti varma, että esikoiseni on tyttö.
Sukupuolella ei ole meille yhtään väliä, lasta toivottiin niin hartaasti, että kiitollisia ollaan kummasta tahansa. Pojalle meillä olisi nimi valmiina, tytölle ei. Moni kyllä taitaa yllättyä jos siellä onkin pieni poika eikä se kaikkien povaama typykkä. laughing7:Heartblue
 
Takaisin
Top