Sukupuoli

Rakenneultrassa sanottiin, että varma tyttö! :) Onko muilla samoja kokemuksia? Voiko varmasta tytöstä kuitenkaan olla satavarma? Nimimerkillä: Vaaleanpunaista Kaapit Täyteen Ostanut :D
 
Myö käytiin 4d-ultrassa, jossa lääkäri sanoi olevansa varma siitä että tyttö olis tulossa. Kaks viikkoa sen jälkeen käytiin rakenneultrassa, jossa kätilö myös antoi tyttölupauksen. Mainitsin tälle kätilölle käyneemme Juhani Koskisella 4d-ultrassa ja kätilö sanoi että saadaan olla melko varmoja siitä että tyttö tulee kun kerran ultran oli tehnyt tämä lääkäri. Siitä viisi päivää myöhemmin kävin neuvolan lääkärillä, joka myös ultras ja antoi tyttölupauksen. Nyt siis kolme tyttölupausta saaneena ja kaapit täynnä vaaleanpunaista! Saa nähdä sit kuinka käy! [:D]
 
Meille lekuri sanoi ennen kuin katsoi, ettei voi satavarma olla kumpaa odotellaan, mut sitten kun hän katsoi, tyttö kuulemma olis...

Saa sit nähdä...[;)]
 
Meille sanottiin että tytöltä se näyttäis muttei satavarmaa ole. Ei meillä hommata vaaleenpunasta ite ollenkaan, sitä tulee kyllä varmasti muualta....
 
meille sanottiin rakenneultrassa että tytöltä näyttää mut ei oo varma :) ja nytkun kävin tarkastus käynnillä nii kysyin uudestaan mut jalat oli edessä joten empä tiedä kumpi tulee [:D]
 
Tänään todettiin jo neljättä kertaa pojaksi ultralla, joten on se uskottava <3 iiihanaa<3
 
Nyt alkoi epäilys, pitäisiköhän siis varata kotiutumisvaatteeksi sittenkin myös muuta kuin vaaleanpunaisia bodeja ja mekkoja? :o
 
tirppana Kukaan ei vielä erota siinä vaiheessa!! [:D] Mä kans mietin et jos meidän pikku tytöllä onkin pippeli niin jotain aika neutraalia otan varmaan mukaan. Vaikka olen kyllä "ihan varma" et on tyttö...
 
Mun äiti on mahan muodoista varma että se on tyttö (niinkun ultrassa arvioitiin)
Miehen suku on vahvasti sitä mieltä että poika tulossa
[:@] Tulis nyt jo näkis itekkin varmasti ketä uskois [:D]
 
Niin, tuskin sillä on vauvelille paljonkaan väliä, minkäväriset vaatteet on päällä. Mutta olen niin tyttöaalloilla, että kyllä se aika shokki olisi jos synnytyssalissa kätilö onnittelisikin potrasta pojasta! :O
 
Meille rakenneultrassa sanottiin,e ttä poika tulossa. Ja meilla kans nyt kaapit pursuaa sinistä ja vihreää[:D][:D]


Ja nyt olen monena yönä nähnyt unta, että synnytänkin tytön ja mulla tulee itku kun tyttö joutuu olla "poika vaatteissa" ;D
 
[:D] ois kyllä kiva tietää onko "näyt" pitäneet paikkansa.. [:D]
meillehän ultrassa sanottiin että tyttö, mutta nyt eräs ennusti poikaa viime viikolla ja ei kuulema koskaan oo ennustanut väärin sekä kun käytiin raskausmyrkytys epäilyn takia synnärillä viime torstaina niin lääkäri puhui "kaverista"...[8|][:-] että tiijä sitten. [:D]
 
Meillä ei kyllä rakenneultrassa jäänyt mitään arvailujen varaan, hyvät naurut saatiin kun kätilö osoitti terhakkaasti pystyssä heiluvan pippelin [:D] isänsä poika(ko)?! Eli lipastossa odottelee sinistä, vihreää ja ruskeaa vaatetta suu rimmaks osaks käyttäjäänsä..

Rv 39+5
 
Ultrassa näkyi pelit ja vehkeet niin selvästi että äippäpolin kätilö totesi että olis hyvin yllättynyt jos sieltä ei poikaa tule... ja poikahan sieltä putkahti :)
 
29 tyttöä ja 24 poikaa on nyt tiedossa [:D] Joten melkeinpä kaikki noi "ei tietoa" ovat olleet tyttöjä [:)]
 
Takaisin
Top