POIKA
-> Tämä viittaisi siihen että POIKA. Mutta koska mulla on alusta asti ollut vahva olo tytöstä (yrittänyt aivopestä itseäni hokemalla "kyllä se voi olla poikakin" mutta pesu ei ole ottanut kimmoketta yhtään), niin sanon silti TYTTÖ ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tyttö vie äitinsä kauneuden.
TYTTÖ. Naama kukkii. esikoisesta ei kukkinut ja poika tuli
Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
en oikeen osaa viellä sanoa.
Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.Ei ole mitään viiva. Esikoisestakaan ei ollut.
Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa.
TYTTÖ. Pahoinvointia kestänyt koko tän raskauden ajan ja nyt rv 19. Esikoispojasta ei ollut pahoinvointia.
Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
POIKA. monta kertaa päivässä kyllä tuntuu potkuja ja välillä tulee tosi monta potkuu peräkkäin ja sillon ne on sen verran voimakkaita et näkyy vähän ulospäinkin:DJos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
Nyt on poikittain. Sillon kun sai alkunsa niin oli pitkittäin :D joten varmaa sit POIKA
Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.TYTTÖ. Ei ole närästänyt
Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.TYTTÖ. Esikoisen aikana mies lihoi 20kg. Tästä on laihtunut vähän.
Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.POIKA
Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.POIKA. esikoispojasta olin kyllä kaikkea muuta tyynenä:D
Aika tasaselta näyttää mulla joten tää ei mulla ainakaa nyt kerro kumpi tulis:D Rakenneultra olis 26.4 ni jos siell sais selville kumpi tulis. vähän on ollu tyttö olo ton pahoinvoinnin takia mut eihän se mitään kerro:D
Tyttö vie äitinsä kauneuden.
TYTTÖ.ollut vähän enemän näppyjä ja finnejä naamassa kuin yleensä
Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
TYTTö..
Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.POIKA? viiva on hyvin haalea ja ylittää navan aina hävystä asti .
Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa.
TYTTÖ!
Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
POIKA.Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
tPOIKA
Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.TYTTÖ. Ei ole närästänyt
Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.TYTTÖ.käytän aina sukkia kun olen vilujalka, isä ei ole lihonnut!
Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.