Sukupuoli

Joo kattelin samaa, ukkovallalta näyttää. Ja jotenkin itsestä tuntuu että poikia syntyy oikeasti enemmän. Kaikki kaveritkin saavat POIKIA! Tyttöjä tuntuu sikiävän vähemmän. :D Taitaa olla tunne vaan! :D
 
meillä tais toukokuisissa olla eukkovalta ja meidän kolmen kaverin porukassa kaikki sai tytön.
 
Ja mulla ei oo tietoa kumpi tulee, ultrassa ei selvinnyt kun näkyvyys oli tosi heikko etuseinämässä sijaitsevan istukan takia. Varmaa en ole näinkö rakenneultrassa kaksi palloa vierekkäin, meinasin tosiaan kysyä hoitajalta mutta en kuitenkaan kysynyt. Hoitaja meinas että tyttö olis tulossa mutta ei mennyt takuuvarmasti sitä toteamaan kun tosiaan ei näkyvyys ollut hyvä. Itsellä on kyllä kova poikaolo, mutta saa nähdä.
 
Meille tyttöä veikkasivat , täysin varmaksi ei tietenkää voi sanoa :) marraskuussa sitten näkee kumpi sielä tullee :)
 
Meille ei tosiaan kätilö "arvuutellut" juuta eikä jaata, mutta uskalsin silti osallistua gallupiin poika-lupauksella, kun itse mielestäni näin niin selvästi että poikavauvelihan siellä köllöttelee. :) Ihan poikaolokin ja masukin on tuommoinen tyypillinen poikamasu. Yllätys onkin melkoinen jos on sittenkin tyttö. :D Rakas mussukka joka tapauksessa. <3
 
Meillä varma tieto että mahassani myllää tyttö, koska jouduin/sain käydä lapsivesinäytteessä. Siellä kysyivät halutaanko tietää sukupuoli ja vastattiin joo. Kirjeessä kromosomeista tuli sitten tieto myös sukupuolesta.
 
100 % varma poika annettiin meille tieto rakenneultrassa. Poikaolo mulla on itsellä alusta alkaen ollutkin :)
 
Kävin viikolla 22 ultrassa ja ei suostunut pikkuinen näyttämään.. Oli jalat tiukasti yhdessä! no onneksi 2,5 vko kuluttua uudestaan ultraan ku jouduttiin seurantaan munuaisaltaiden takia.. Jospa sitten selviäis sukupuoli :)
 
Takaisin
Top