Sukupuoli selville?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja h31ccu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Aiomme selvittää sukupuolen

• Kaikki äänestäjät
    48
no mut laitetaan kumminkin lapsivesipunktioon,ja siitähän nyt saa sit vähän niinku väkisin tiedon.... mut poikahan tää on :D

Ei minullekaan mitä väliä kumpi tulee, mutta uskon tällä hetkellä silti haluavani tietää... Mieheltä en kyllä ole edes kysynyt koko asiasta, mutta uskoisin hänenkin haluavan kuulla sen. :)

Mies haluaisi ehdottomasti tietää. Mää ehkä haluaisin säilyttää jännitysmomentin. Perinteinen klisee: loppujen lopuksi ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan se on terve. Eikä ole mitään tarvetta hommata stereotyyppisiä sukupuoleen viittaavia vaatteita tai tavaroita.

Halutaan tietää kumpi tulee. Mun mielestä on helpompi päässään käsittää että sieltä on tulossa ihan oikea ihminen kun tietää sukupuolen. Viimeksi pidettiin sukupuoli salassa syntymään asti mutta nyt ei jakseta salailla. Oli niin rasittavaa koko ajan miettiä mitä sanoo ettei vahingossa lipsauta sukupuolta. Nyt halutaan elää rennommin tämä raskaus :)

Mulla niin sekavat fiilikset, sinänsä haluan todellakin tietää ja sinänsä yllätys olisi ihana.. Mutta koska mies haluaa tietää, niin kai me sitten kysytään sitä. :)

Onneks myö jostain kumman syystä ollaan lähes kaikesta samaa mieltä. Tästäkään ei tarvinnut edes keskustella, haluaisko joku tietää vai ei,oli ihan itsestäänselvää.

Se on ikävä jos toinen haluaa tietää ja toinen pitää salaisuutena(itselle ja muille), sit se tietävä osapuoli kertonut puolelle sukua kumpi tulossa... :D

Itse suunnittelin etten halua tietää mutta nyt on mieli muuttunut. Kyllä se vauva tulee realistisemmaksi kun saa tietää kumpi on.
Edellisten jälkeen on kaikki pinnasänkyä lukuunottamatta hukattu ja nekin olisi ihana mukava värikoodattuna hankkia.

Poika olo oli mutta käy se tyttökin jos nyt sinne saakka päästään :smiley-bounce016

Meillä kyllä mies haluaa ehdottomasti tietää, enkä varmaan itsekkään malttaisi odottaa tietoa viime hetkeen asti! :p

no mut laitetaan kumminkin lapsivesipunktioon,ja siitähän nyt saa sit vähän niinku väkisin tiedon.... mut poikahan tää on :D
Ei kai ne sitä sano automaattisesti? Vai lukeeko se jossain tuloksissa?
Mä en välttämättä halua tietää ...
Ei olla tiedetty ekasta eikä tokasta, mutta kolmannen arvasin ultran perusteella vaikka mitään en jalkovälistä nähnyt eikä kerrottu.
Pojat oli ultrassa jalat levällään ja tyttö jalat nätisti yhdessä. :hilarious: Miksköhän?:think005

Meillä kans tytöt olleet sievästi jalat ristissä, ei esikoisesta nähty edes varmuudella onko tyttö vai poika. Poika sitten sätki innoissaan ja vehkeet heilui niin, että ei voinut olla huomaamatta :D Eipä siihen ultraa ole tarvittu, että tiennyt kumpi tuolla mahassa oleillut, saas nähdä meneekö olot oikeaan neljännen kerran :)

Muokattu viimeksi:
Mulla sama kokemus pojista :love017 Molemmat ovat olleet rakenne-ultrassa niin jalat levällään kun vaan mahdollista, että kätilötkin ovat naurahtaen todenneet, että hyvin selkeästi poikia :) Itseasiassa kuopuksen vehkeet (tai no se saattoi olla napanuoraakin vielä silloin, mutta kuitenkin) näkyivät jo nt-kuvissa, sain vielä yhden sellaisen kuvan itselleni muistoksikin.

Meillä esikko oli jalat levällään, mutta kuopus oli ujompi tapaus eikä niin autuaasti esitellyt vehkeitään kuin veljensä. :D

Haluan kyllä tietää sukupuolen heti kun mahdollista. Sitten pystyy mm. paremmin miettimään nimivaihtoehtoja ja tulevia hankintoja. Ehkä hieman vanhanaikaista, mutta olkoot : ).

Mekin halutaan tietää! Voi sitten ostella heti sinistä tai punaista x)

Halutaan tietää, ihan niinkuin esikoisenkin kohdalla:happy: sillon ei ehtiny lääkäri ees sanoa sitä kun lätkäs anturin mun mahaan niin melkein heti killi kassit ruudussa ja sanoin ite että eiks toi poika oo? :joyful: Nyt on oireet ihan päinvastaset kun poikaa odottaessa (eli siis oireita on ja paljon, viimeksi ei ollut kun väsymys) eli veikkaan tyttöä:dummy1:

Takaisin