Sukupuoli selville?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja h31ccu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Aiomme selvittää sukupuolen

• Kaikki äänestäjät
    48

h31ccu

Oman äänensä löytänyt
Laitetaanpa tällainen kysely vireille, miten odottavat mammat jakautuvat tämän suhteen? :happy:
Meillä aiotaan kyllä kysyä rakenneultran yhteydessä, jos sukupuoli vain on nähtävissä ja tutkija on halukas auttamaan asiassa (olen kuullut että kaikki kätilöt eivät ole suostuneet auttamaan asiassa, edes pyydettäessä)

Ei missään nimessä haluta tietää! :) Ei oo mitään jännittämistä, jos kaiken tietää etukäteen. Ja se kun ei mihinkään vaikuta, oli kumpi vaan,ni miksi kysyä. Nimetkin on molemmille valmiina :) Kiva kuulla synnytyksessä kumpi tuli :) Pitää muistaa ajoissa neuvolassa mainita, pelkään jos ne vahingossa möläyttää sen :nailbiting:

Selvitetään sukupuoli x-kromosomin mukana periytyvän sairauden vuoksi. Helpompi käsitellä asiaa ja selvitellä tutkimukset vauvalle kun sukupuoli tiedossa. Muuten ei mtn merkitystä onko tyttö vai poika :)

Ei oo väliä kumpi tulee mutta halutaan kyllä tietää sukupuoli.

Halutaan miehen kanssa tietää kyllä :) ensimmmäinen saatiin tietää toista ei saatu tietää ja nyt kolmannesta jos lykky käy niin ehdottomasti :) Muille sitä ei tokikaan kerrota vaan se on meidän salaisuutemme synnärille saakka:wink Ja kyllä se mun hankintoihin varmasti vaikuttaa jos saadaan varmuudella tietää :grin kakkosen kohdalla ostin omasta mielestä neutraaleja, mutta jokseenkin ne hyvin poikien vaatteilta näyttivät kun niitä tytölle päälle puki. Ja yhtään muita suututtamatta, itse tykkään pukea lapset vauvoina sukupuolenkin mukaan :rolleyes:

Jos ei saada tietää sukupuolta niin ei siitä stressiä kuitenkaan oteta, hyvin selvittiin kakkosenkin tietämättömyydestä :)

Halutaan tietää!! Mä tykkään ostaa tytölle tyttömäisiä ja pojalle poikamaisia, neutraalit ei oo mun juttu :)

Haluaisin tietää etukäteen sukupuolen, mut mies ei halua tietää etukäteen. Esikoisen kohdalla sain tahtoni läpi ja asia kysyttiin ultrassa :D

Halutaan tietää! Kahdesta ekastaki ollaan kysytty.. nyt mulla on niin tyttöfiilis et katotaan pitääkö paikkaansa :grin tokasta oli poikafiilis ja poikahan sieltä tuli :happy:

Vaikka kuinka haluisin niin ei tuu mitään että mää pähkäilisin mielessäni että kumpi. Eli kyllä aion selvittää. Molemmista aikasemmista otin kanssa selvää.

Me halutaan tästä tulokkaasta tietää... tyttöjen vaatteita nurkat täynnä, joten tietää sitten alkaa niitä hävittelemään pois tilaa viemästä jos poika olisi tuloillaan... :)muille ei kuitenkaan kerrota kumpaa odotellaan. Se pidetään visusti omana tietona.:rolleyes:

Takaisin