Sukupuolen ennustelua

7aina

Jostain jotain jo tietävä
Elikkäs minulle sukulaiset tekivät sormusennustuksen tulevan vauvan sukupuolesta.
Jos jotkut eivät tätä ennustusta tiedä niin tapahtuu niin, että otetaan oma hius ja oma sormus. Ennustukseen on ainakin kaksi eri tapaa.
Sormusta roikotetaan siinä omassa hiuksessa joko vatsan tai vasemman ranteen päällä. Sormus alkaa liikkua. Edestakainen heijaus liike tarkoittaa poikaa ja pyörivä liike tyttöä.

Vasemman ranteen päällä sormus näyttää kaikki lapset joita on saanut ja tulee saamaan ja vatsan päällä sormus näyttää tämän hetkisen masuasukin.

Minulla ranteen päällä tehtäessä sormus alkoi ensin heijaamaan edestakaisin(poika) sitten hiljeni ja alkoi pyörimään(tyttö), taas hiljeni ja alkoi heijaamaan ja sitten pysähtyi kokonaan. Esikoiseni on poika joten se ainakin "osui oikeaan" tulevan vauvan pitäisi siis olla tyttö ja sen jälkeen tulisi vielä yksi poika.
Masun päällä kun sormusta roikotti niin alkoi pyörimään. Minulla ollut kyllä ihan tyttö olo. Saa nähdä kumpi sieltä sitten tulee :)

Eihän näihin nyt oikeasti voi täysin uskoa, mutta minun mielestäni ihan hauskaa!
Kyllä oli aika jännääkin että kun tein ystävilleni tuota ennustusta, niin kaikilla osunut oikeaan.

Onko muille tehty ennustuksia tai onko oletuksia tulevan vauvan sukupuoletsa? :)

 
Minä olen vain luesekellut tuosta linea negrasta jos on napaan tulee poika ja navan yli niin tyttö.
Itselläni tuo vielä haalea viiva menee navan yli, mutta ei siitä tiedä. Meillä kummatkin ovat niin tervetulleita että pää menee ihan pyörälle kun ajattelee että kumpi. Lokakuussa lääkäri lupasi että saadaan tietää kumpi sielä polskuttelee. Onko muuten tietoa kuinka varmoja nämä tiedot ovat ultrassa?
 
mulla oli kyseinen viiva viime raskaudessa ja navan yli meni. Rakenneultrassa lääkäri oli melko varma että tyttö on vaikkei kunnolla nähnytkään. Itsellä oli koko raskauden ajan olo että poika tulee enkä tahtonut lääkäriä edes uskoa =D Tyttö saatiin. nyt ei ole minkään laista fiilistä siitä kumpi voisi olla. Uskon sen mitä sanotaan sitten seuraavassa ultrassa.
 
Sormus ennustusta kokeilin minäkin. Hieman haastavaksi sen tekee erittäin lyhyet hiukseni, sain kuitenkin nyppäistyä päästäni yhden n. 10cm pitkän suortuvan ja sillä mentiin.
Mahan päällä sormus pyöri tosin aika laiskasti, eikä se kertaakaan pyörähtänyt täyttä ympyrää. Vasemman ranteen päällä sormus pyöri ihan samalla tavalla, pysähtyi hetkeksi ja jatkoi sitten hidasta pyörimistä... mene ja tiedä noista sitten

Äitini on alusta asti ollut tytön kannalla. Isä veikkasi poikaa ja minulla itselläni on varsin vahva poikaolo. Toivottavasti saadaan seuraavassa ultrassa tietää.

Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi myös tyttö tulossa...
 
Täälläkin kokeiltu tuota sormustestiä mahan päällä (monta kertaa :) ja aina näyttää poikaa. Mies toivoo kovasti poikaa, itsellä jotenkin tyttöolo ja oma äiti on ehdottomasti sitä mieltä, että tyttö tulee :) Ota tästä sitten selvää!

6.10 on rakenneultra, josko siellä sitten selviää...
 
Mulle on aikoinaan ennusteltu just tuolla hius/ sormus jutulla moneen kertaan ja yksi ennustajaksi itseään kustuva henkilö on lapsilukuni minulle kertonut. Tähän asti on kaikki menneet oikein. Eli ennustettu aina poika, tyttö, poika, tyttö. Eli 4 lasta. Mutta kyllä mä puutun ite kohtalooni ja otan vaan 3. Mut tää olis nyt sit se poika. Itellä olis sellanen olo kans.

Rakenne ultra 27.9 ja kysäsen jos näyttäis. Tyttö ei näyttäny viimeksi.
 
Minulla on tyttöolo ja testasin juuri tuota sormusjuttua: sekä ranteen että vatsan päällä näytti tyttöä. Lisäksi olen kuullut sanonnan, että poika vie terveyden ja tyttö kauneuden: minulla on ollut kamala akne alkuraskauden ajan -> tyttö?

Rakenneultra on 30.9. Sittenhän sen kuulee, jos kuulee. Mutten ehkä kerro kellekään etukäteen....
 
Mullakin on ollu akne tän alkuraskauden ajan. Aikasemmissa kahessa iho siistiytyi jo heti alusta ja olen tosiaan molempaa sukupuolta odottanut. Et ei ihan voi ainakaan mun kohdalla sanoo tuon pitävän paikkansa. Mut ainahan on poikkeuksia ja nuo ovat suurimmaksi osaksi uskomuksia.

Vähä niinku sekin et jos äitin vatsanahkaa kutiaa niin lapsella on paljon hiuksia.
 
Me kokeiltiin anopin ja kälyn kanssa tätä eilen. Anopilla näytti kaikki oikein ranteen päältä. Itselläni testi tehtin useampaan kertaan.

Yritys 1: oma hius+oma sormus+ranne:       tyttö, poika, poika, poika, pysähtyi lopullisesti.
Yritys 2: kälyn hius+oma sormus+ranne:     tyttö, poika, poika, poika, pysähtyi lopullisesti
Yritys 3: oma hius+oma sormus+ vatsa:      poika

Ja vielä kokeiltiin että mitä näyttää miehellä (minun siis):

Yritys 4: minun hius+ miehen sormus+ ranne:      tyttö, poika, poika, poika..... ja lähti     toistamaan tätä kaavaa

Meillä tosiaan ensimmäinen lapsi oli tyttö! Ja tämän mukaan siis tällä hetkellä masussa poika ja sit niitä pitäis tehä vielä pari lisää. Toivon että ei olis testi oikeessa ku kovasti tyttöä vielä haluaisin niin olis pala sitä enkeli-siskoa mukana, mutta pääasia että terveitä tottakai!
 
Tässä mun töihin paluun ihana hyvä puoli!!! Luontoisetuja
Vaikka ei tätä välttämättä voi ennustamiseksi sanoa mutta ultrahan ei olekoskaan 100% varma niin ennusteeksi laitetaan.

 
Eemi: Pitäisin tuota kuvaa kyllä aika selvänä ennusteena Ihana!

Meillä pitää vielä vähän aikaa odottaa. Rakenneultra 23.9 ja aiotaan kysyä, jos näkyis kumpi siellä on.
 
Eemi: Meillä oli kyllä ihan just yhtä selvä kuva ultrasta. =) Eli toinen poika on tulossa. =) Itte tuon jo näin, kun alotin työt pari viikkoa sitten, niin enhän malttanut olla käymättä ultrailemassa..

Vaikka vähän enempi tyttöä toivoinkin, niin toisaalta on ihan kiva, että tulee toinen poika. On sitten ainakin isoveljelle myöhemmin leikki kaveria. =)
 
Meilläkin lähes yhtä selvästi ultraaja sai näytettyä, että poika on tulossa. Ei kyllä jäänyt niistä ulokkeista epäselväksi...

Minusta on ihanaa saada ensin poika, siitä tulee sitten joskus isoveli. Ja kukapa sitä ei isoa veljeä haluaisi...
 
Minä sitten menin kanssa tekemään sormus/hiustestin  Ikänä en oo taikauskoinen ollut mutta tää on nyt niin ainutlaatuista kun odottaa ensimmäistään että pakkohan tuo oli testata. Poikaa veikkais tekemäni ennustus. Hah.ees taas sormus heilui, vimmatummin vielä vatsan päällä. No joo mut 11.10 rakenne niin siellähän sitä voi toivoo asian näkevänsä.Ollaan kyllä miehen kanssa kumpikin "poikalinjalla" sitne et ollaan nähty kumpikin poikaunia. Tosin.alkuun olin varma että musta ei tule kun tyttöjä.Nyt kuitenkin poikaolo. Kumpikin on tervetullut kuhan vaan pikkuinen kunnossa emoticon
 
Takaisin
Top