Sterilisaatio

Pipana

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukoäidit 2020
Hei. Haluaisin kuulla kokemuksia naisen ja/tai miehen sterilisaatiosta. Oliko sterilisaatio vaikea saada? Miten paraneminen operaatiosta? Onko tullut kipuja sen jälkeen?
 
Itsellä ei kokemuksia, mutta ystävälläni oli paljon oireita Essuresta ja lopulta päätyivät sen poistamiseen. Kannattaa perehtyä siihen hyvin ennen toimenpiteeseen lähtöä.
 
Itsellä ei kokemuksia, mutta ystävälläni oli paljon oireita Essuresta ja lopulta päätyivät sen poistamiseen. Kannattaa perehtyä siihen hyvin ennen toimenpiteeseen lähtöä.
Sterilisaatioita Essure-menetelmällä ei enää tehdä Suomessa, onneksi. Moni sai ikäviä oireita siitä minunkin lukemani mukaan! :sad001
 
Mulle tehtiin sterilisaatio semmonen 1,5 vuotta sitten. Oon kyllä ollut suunnattoman tyytyväinen! Mulle laitettiin klipsit munanjohtimiin ja mahassa ei ole kun 1 arpi navassa muistuttamassa operaatiosta:) leikkaus oli nopea, sairaalassa ei tarvinnut aikailla ja toipuminen kesti parisen viikkoa. Leikkaus haava kiristi hyvän tovin ja kova hartia kipu kesti parisen päivää. Suosittelen kyllä suuresti jos vaan 100 varma että perhe koko on täynnä :)
 
Takaisin
Top