Spermanluovuttaja ilmoittautuu (terve 30v mies)

Status
Not open for further replies.

Kyfi3620830

Vasta-alkaja
Hei,

olen juuri 30v täyttänyt terve mies. Olen 187 senttiä pitkä, urheilullinen, akateemisesti koulutettu ja mitään perinnöllisiä sairauksia ei ole. Olen aikuisiällä alkanut pohtimaan, että voisin hyvin auttaa jotain lapsetonta/lapsesta haaveilevaa paria raskautumisessa siittiöitä luovuttamalla (muumimuki).

Jos haluat ottaa yhteyttä raskautumisessa, niin jatketaan sähköpostilla keskustelua: semen89@luukku.com
 
Sukusolupankki etsii luovuttajia, joten kannattaa ottaa sinne yhteyttä. https://www.sukusolupankki.fi/#5

Harva haluaa enää turvautua muumimukiin tms. koska klinikoilla luovutetut solut ovat käytettäessä varmasti infektiovapaita ja liikkuvuudeltaan ja määrältään hyviä. Hintakaan ei ole enää ongelma kun näitä saa nykyään julkiselta puolelta.
 
Hei! Vaikka tarkoitus on hyvä, foorumimme ei ole oikea paikka sukusolujen etsimiselle/luovuttamiselle. Suosittelemme niin hoitoihin hakeutuvia että soluja tarjoavia käyttämään virallisia teitä. Kannattaa siis kääntyä Suski75:n linkkaaman sukusolupankin puoleen. Lukitsen tämän ketjun ja jatkossa vastaavanlaiset poistetaan.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top