Sovellus raskauden seuraamiseen

nenna❤

Seurustelun sensei
Elomammat 2016
Elomammat 2018
Helmikuiset 2021
Mitä sovellusta käytätte raskauden seuraamiseen? Suositelkaa ja kertokaa parhaat puolet! :)
 
Käyrän Raskaus+ ja otin myös nyt kokeiluun Babycenterin.
Ei hirveästi vielä siitä sanottavaa :grin

Raskaus+ tykkäsin ainakin viimeksi. Kivan realistiset kuvat kasvavasta vauvasta ja aika hyvin infoa ja artikkeleita suomeksikin.
Alle 3e maksaa Premium, jos haluaa lopouraskaudessa liikelaskurin, supistuslaskurin yms.

Flo ei mulla toimi tässä, kun näyttää viikot väärin, juurikin sen pitkän kierron takia.:shifty:
 
Muokattu viimeksi:
Mä latasin Preglife, Layette ja Vau odotus. Mutta mikä olis sellainen johon sais oireita yms. kirjattua myös? Haluaisin kuitenkin että olis raskausoireille oma, koska tosiaan Flo:ssa se raskauspuoli on ihan surkea.
Layette on tosi hidas ja nopeasti ne jutut luettu. Preglife tosi paljon kaupallisempi ja epäselvempi nyt kuin 3 vuotta sitten.
Silloin 3 vuotta sitten oli joku englanninkielinen käytössä, josta tykkäsin, kun oli oire yms jutut mutta en muista mikä se on :woot:
 
Mullakin oli preglife, siinä oli hauska se "15% hoidettu" ku sit lopulta mulla eteni raskaus 41+5 ni se prosentti vaan huvitti (ja toisinaan turhautti) hirveesti :hilarious:

Layette on kiva, kun siellä on nyt samassa paikassa aika paljon mietyttävää asiaa, esim covid-19 ja raskaus, vaikkei niistä artikkeleista uutta tietoa juuri olekaan. Mut ajattelisin ett sinne varmaan myös se uusi tieto löytää. Itse raskaudenseurantaan ei kovin laaja appi, tai sit en oo kaikkea löytänyt.

Joku englannin kielinen mullakin oli viimeksi, ja se oli hyvä. Mut en yhtään muista mikä se oli:confused:
 
Anteeks ku huutelen ulkopuolelta, miten muistelen mun muutaman viikon raskaudesta yli vuoden takaa, että Flossa pystyi itse valitsemaan, millä viikolla mennään :scratch
 
Se englanninkielinen mitä viimeksi käytin oli Glow Nurture! Mutta nyt en saanu tätä uutta raskautta siihen jotenkin toimimaan, vaikka lasketun ajan sain syötettyä. Oli muutenkin jotenkin epäselvempi nyt. Mutta sieltä löyty ihana timelaps-video esikoisen masukuvista, en edes muistanut et olin tehny sellasen :sad010

Lataan varmaan kaikki mahdolliset sovellukset vuorotellen :hilarious::grin Ja sit en muutaman viikon jälkeen niitä jaksa päivittää :grin
 
Hei, hyviä ehdotuksia! Lataan varmaan myös kaikki mahdolliset testiin :hilarious:
 
Anteeks ku huutelen ulkopuolelta, miten muistelen mun muutaman viikon raskaudesta yli vuoden takaa, että Flossa pystyi itse valitsemaan, millä viikolla mennään :scratch
Yritin löytää mistä saisi vaihdettua, mutta ei osunut silmään. o_O täytyy koittaa uudemman kerran
 
Siinä keskellä olevassa pallossa missä lukee viikot, on alla asetukset. Siitä kun klikkaa niin pystyy vaihtamaan.
 
Siinä keskellä olevassa pallossa missä lukee viikot, on alla asetukset. Siitä kun klikkaa niin pystyy vaihtamaan.
Voi jösses, että voi ihminen tuntea itsensä tyhmäksi :laughing001
Kiitos!!
 
Mä otin käyttöön preglifen, kun tykkäsin sitä käyttää esikoisenkin kanssa ja siinä oli vauvan synnyttyäkin kivasti tietoa kehityksestä yms. :)
 
Mulla on preglife. Se oli esikoisestakin. Flo on mulla ollut kierron seurantaa varten ja siihenkin näköjään saa valittua raskaus tilan. Taidan ladata vielä jonkun :grin
 
Miten siitä flosta saa raskaus tilan käyttöön? Multa se kerran jo kyseli ett onko mahdollista että olisin raskaana, mut en ehtiny painaa "kyllä", ja en oo sitä myöhemmin löytänyt :wacky:
 
No niinpäs saikin! Ainut vaan, että ku raskauduin suoraan keskenmenosta, ni nyt se näyttää mulle viikot 7+3:rolleyes::hilarious:
 
No niinpäs saikin! Ainut vaan, että ku raskauduin suoraan keskenmenosta, ni nyt se näyttää mulle viikot 7+3:rolleyes::hilarious:
Muistaakseni sen sai muutettua jostain, mä meinaan raskauduin esikoisesta 55 päivän kierrosta niin vähän heitti noi flon laittamat viikot. :hilarious:
 
Muistaakseni sen sai muutettua jostain, mä meinaan raskauduin esikoisesta 55 päivän kierrosta niin vähän heitti noi flon laittamat viikot. :hilarious:
:hilarious: pakko kai se on alkaa tutkimaan. Mut ehkä vaihdan ne kuitenkin vasta sitten kun saan tietää mitkä viikot oikeasti on edes menossa.. :rolleyes:
 
No niinpäs saikin! Ainut vaan, että ku raskauduin suoraan keskenmenosta, ni nyt se näyttää mulle viikot 7+3:rolleyes::hilarious:

Mä yritin ottaa sen käyttöön niin 4 viikkoa on maksimi mitä se antaa mun laittaa raskauden kestoksi. En tiedä meinaako se että Keskenmenon jälkeen seuraava raskaus voi alkaa aikaisintaan 4 viikon päästä o_O
 
Mulla Raskaus+, Preglife sekä Flo, jota oon käyttänyt jo aiemmin kiertojen kirjaamiseen. :) Flohun olen toistaiseksi kirjannut oireita, noista muista oon lähinnä fiilistellyt etenemistä ja tietoa.
 
Takaisin
Top