Sovellukset raskauden seurantaan

annsofi

Näppärä viestien naputtelija
Kesä-äidit 2020
Ootteko ladanneet mitään raskaussovelluksia? Kun plussasin, niin innostuin niin kovin, että latasin pari (5..) sovellusta.
Mulla on Layette, vau.fi, Preglife, Raskaus+ ja sitten Preggers mikä on kyllä lemppari! Kiva, kun voi sovelluksen kautta seurata raskauden kulkua, viikkoja+päiviä sekä alkion/sikiön/vauvan kasvua :angelic:.
 
Mulla on vaan vau.fi, mutta voisi kokeilla ainakin tuota Preggersiä! Muutenkin otan kyl suosituksia vastaan, kun en oo vielä yhtään perehtynyt näihin! Oisko vaikka jotain, missä vois kirjailla oloja ja tuntemuksia päivittäin? :)
Toki mulla on Flo, ja muutin sinne ”raskaana” niin sekin jotain artikkeleita suosittelee.
 
Kiitos suosituksesta, käyn kanssa lataamassa tuon Preggersin. Mulla kans monia sovelluksia ollut, mut jotenkin en oo "kiintynyt" vielä yhteenkään.
 
Esikoisen aikana latasin preglife ja hänen syntymän jälkeen käyttänyt sitä kasvukäyrien muodossa jne. Lisäsin juuri sinne uuden raskauden eli varmaan vaan sitä samaa tulee käytettyä :)
 
Latasin ensin raskaus+ mikä on ihan kiva, äsken kans ton preggers ja taitaa se kyllä nousta lemppariks nyt. Vois testaa myös ton preglife :D
 
Mulla oli viime raskaudessa preglife ja varmaan samaa käytän nytkin
 
Preglifen asensin juuri, tykkäsin että sinne voi lisätä lapsen sisaruksetkin :happy: Käytin Flo:n sovellusta kierron seurantaan mutta sovellus näyttää rv:t todella oudosti, esim. rv 4+0 on rv 3+7 :rolleyes:
 
Mulla oli viimeksi käytössä preglife ja sitä aion tälläkin kertaa käyttää, oli mun mielestä paras. Lisäksi mulla on vau.fi-sovellus ja raskaus+ jääneet puhelimeen.
 
Preglife käytössä. Jostain syystä se haluaa olla laskuissa yhden päivän edellä mitä oikeasti on. Laskenta edellisten kuukautisten mukaannja 28. päivän kierrolla niin kuin kaikissa muissakin tiedoissa lukee mutta näyttää yhellä päivällä enempi. Ihan sama.
 
Itsellä Preglife, Preggers ja Flow. Flow nyt on jäänyt ihan unholaan raskauden myötä, mutta kierron seurantaan oli hyvä. Preglife on kyllä lemppari ja se oli esikoisenkin kohdalla käytössä.
 
Takaisin
Top