sormustestistä, onko kukaan kokeillut?

odottaja...

Vasta-alkaja
Tämä on murheista pienin mutta kun sitä on liian utelias odottaja niin päätin kysellä oletteko tehneet testin ja onko pitänyt paikkansa? Itse mietin kun minulla on 2 poikaa jo toisella kymmenellä ja eräs nainen joskus 7 vuotta sitten ennusti minulle ja miehelleni poika poika tyttö poika, olin ajatellut ettei meille enempää tule lapsia, no nyt sitten olen raskaana ja sen tytön pitäis testin mukaan olla vuorossa. Olen itse tehnyt ja myös mies on tehnyt minulle testin joka on koko ajan näyttänyt vielä tytön ja pojan. Oltiin ihan äimänä kun sormus tekee vatsan päällä niin että navan kohdalla sormus pyörii(tyttö), kun sormuksen siirtää navan vas puolelle alkaa ees takas liikkua (poikaa) Ja taas navan oik puolella pyörii, sormus näyttää koko ajan saman tuloksen, käsittämätöntä. Ultran mukaan odotan yhtä ja 16+5 ja 20rv näyttänyt poikaa ja koko ajan ollut se tyttöolo. Ennestään minulla on kaksoset. Jos jollakin kokemusta niin mitähän tämä tarkoittaa? T. Taikauskoinen
 
Mää tein testin, mut tää on vasta ensimmäinen ja sukupuolta ei vielä tiedetä, joten paikkansapitävyyttä en osaa sanoa. Vielä viitisen viikkoa pitäisi odottaa rakenneultraan, niin näkee onko tualla tyttö, niinkuin sormustesti povaili. :)
 
Mä tein ja poika olis sormustestin mukaan ;D mulla pyöri viime raskaudessa eli näytti tyttöä ja tyttö tuli :wink
 
Sormustesti näytti tyttöä. Kokeilin myös ruokasooda testiä sekin näytti tyttöä. Nyt vaan vielä jännitetään 23.9 rakenneultraan asti:D
 
Olipas hauska juttu, kun muutkin kuulleet tästä sormustestihommasta. :) Mieheni isä on oppinut homman omalta isältään ja olen saanut sen toimimaan itsekin. Mulle näytti tyttöä ja poikaa, miehelle tyttöä ja kahta poikaa. Missä lie on hänellä lehtolapsi. :D

Sormustesti siitä vähän spooky, kun olen kokeillut sitä omalle äidilleni joka on 60+ (eli ei tod tee enää lapsia), näytti äidille kolmea tyttöä, ja meitä on tosiaan kolme tyttöä. Sama homma mieheni äidillä, näytti lapsiluvun ja sukupuolet oikein ja hän on jo +70, joten ei todellakaan tee lapsia enää hänkään. :)

Meille siis nyt tuloillaan esikoinen, liekkö sit toi sormustesti näyttää oikein järjestyksenkin, mutta jos näyttää niin tyttö olisi hän. :Heartred
 
Olen joskus aiemmin kokeillut (en ollut raskaana silloin) niin molemmilla kerroilla tuli tyttö, poika, tyttö. Kuulemani mukaan testi laskee myös keskenmenot. Minulla on yksi km takana. Nyt kun tein vatsan päältä testin niin ensin taas pyörii, sitten vaihtaa heilumiseen ja taas pyörii...liikkumistahti on todella voimakas..Mitäs tässä pitäisi ajatella...Kumpi siellä nyt sitten majailee... o_O :) Sinänsä ei ole väliä kun kumpikin on tervetullut, mutta pakkohan näitä on testailla... :smiley-bounce022
 
Laskeeko oikeesti keskenmenot? Nouuuuuu.... Sain meinaa poika tyttö poika poika tyttö aikanaan ja ekan pojan jälkeen tuli km. Tyttökö siinä nyt meni sitten:/ pitääkö mun tehdä 3 poikaa vielä ennenkö saan tytön:D
 
Kyfi, kun ennustetaan kokonaislapsilukua tehdään kämmenen päällä. Sit jos haluaa tietää massussa olevan sukupuolen, tehdään vatsan päällä. Näin olen ymmärtänyt. :)
 
Kuulin toisaalta, että keskenmenoja ei lasketa, vaan syntyneet:) mahan päältä en olekkaan vielä edes tehnyt. Tyttöä odotan nyt siis:D jännä nähä...
 
Mulle on sormustesti kämmenen/ranteen kohdalta näyttänyt tyttö-poika-tyttö, ja mahan päältä tehty testi näytti tyttöä... :) Itsellä ollut koko raskauden ajan vahva tyttöolo, samoin ku mies on varma että tyttö tulee. Rakenneultraa odotellessa, 13.11 selviää kumpi sieltä on tulossa :D
 
Ok, pitää kokeilla heti tänään :) Saa nähä pitääkö paikkaansa. Toivottavasti rakenneultras ei pidä jalkoja ristis :wink
Kiitti Afrobaby16.
 
Mulla esikoista odottaessa tehtiin testi. Tulos oli poika-tyttö-poika-tyttö-poika. 3 ekaa on mennyt oikein, ja nyt pitäis sit tulla tyttö.. Tosin tää on kyllä viimeinen, viidettä ei tule.
 
Me tehtiin miehen kanssa eilen mahan päältä. Näytti sekä sormuksella että neulalla (muistelen että vanhempi sukulainen sano että neulalla testataan) poikaa. :) molemmilla on lisäks tosi vahva fiilis, että poika tulee. No sitten marraskuun alussa selviää :grin
 
Mummi opetti joskus tän mulle neulalla (sillon ku olin vielä lapsi) ja kokeiltiin sillon mun äidille testiä ja se näytti yhden pojan ja kolme tyttöä. Meitä oli silloin mun isoveli, minä ja mun pikkusisko. Parin vuoden päästä sain vielä toisenkin pikkusiskon :wink.

Kokeilin äsken sormustestiä ja poikaa näytti. Mulla on koko ajan ollu semmonen tulle et poika tulee - jo monta vuotta ennenku tulin edes raskaaksi. Saa nähdä mitä sieltä tulee :)
 
Takaisin
Top