Sokerirasituskoe

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lintuopas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
L

lintuopas

Vieras
Kävin tänään sokerirasituskokeessa ja tulokset ovat tulleet Omakantaan. +1 ja +2 tunnin mittaukset ovat viitearvojen sisällä mutta ensimmäisen mittauksen tuloksia ei ole kirjattu lainkaan. Kaikki 3 verikoetta kyllä otettiin. Voiko syynä olla, että ensimmäinen arvo on liian korkea eikä sitä siksi ole laitettu Omakantaan näkyville vai mikä voi asian selittää?

Vaikea sanoa, miksi ei arvoa näy. Mutta eiköhän pian tule yhteydenotto, jos eka arvo on koholla. Itselläni napsahti radi-diagnoosi rajalla olevalla arvolla ja samana päivänä tuli e-terveyspalvelun kautta viesti neuvolasta.

Minulla myös yksi arvo ei näkynyt minulle, mutta neuvolan työntekijä näki sen ja sekin oli ok. Jostain syystä vain ei näkynyt minulle.

Minulla myös yksi arvo ei näkynyt minulle, mutta neuvolan työntekijä näki sen ja sekin oli ok. Jostain syystä vain ei näkynyt minulle.
Jos sulla on esim turvakielto, niin minkä tahansa vastausten saaminen voi kestää. Samoin jokin asetus jossain sähköisen asioinnin suostumuslomakkeessa voi tarvita sun hyväksynnän.
Kolmas ja todennäköisin syy tietojen näkymättömyydelle on inhimillinen tallennusvirhe, sillä ihminen on erehtyvöinen.
Tsemppiä raskausmaratoonillesi!

Takaisin