Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sokerirasitus tehtiin muistaakseni joskus + 20 viikolla. Ihan ruokavaliolla hoidin, lähinnä herkut jätin melko minimiin ja yritin vähän enemmän liikkua. Vauva syntyi 39+2 ja painoi 3735g. Nyt tästä kolmannesta terkka tuumas että rasitus tehtäisiin jo aiemmin rv 12-15 kun tuota ylipainoa on ja ikää 30 vuotta. Ei kyllä yhtään nappaa lähteä rasitukseen kun se litku on niin karmivaa ja oksua saa pidätellä
Ekassa raskaudessa oli jotain cokiksen makuista ja tokassa oli vaihtunut punaiseen mönjään.Mä sain jo rv 10 radi tuomion ja näin pääsin välttää sokerirasituksen.. Diagnoosia tehtiin kotimittausten perusteella ja tänään aloitettiin insuliini diformiinien seuraksi.. Edellisessä raskaudessa puhkes n. rv 25 radi ja sillon oli kans sit insuliinit ja käynnistys rv 37+6
Zobe, mulla oli ekassa raskaudessa aina plussalla 1-3 sokerit pissassa mut ei ollu radia.. Kuulema joillain munuaiset päästää vaan herkemmin sokeria läpi..
mutta ei siis sen enempää sanonu. Ja nyt ei kuulemma tarvi mennä ku viimeks oli niin matalat. Tosin esikoista odottaessa tuli todella paha olo, jos oli yli 3h syömättä. Nyt ei onneks niin pahasti..No niin nyt on käyrä valmis eikä sokerit mennyt kertaakaan yli 5mmol/Lhyvältä näyttää
vai onko nää jo sit liiankin matalat?
Kuin paljon alle meni? Mulla oli viime rasituksessa yksi arvo 3,5 ja siihen hoitaja totesi, että alkaa olla alarajoilla...