Mä oon korvannut perunan ja riisin kukkakaalilla, joko sellaisenaan tai sit ”riisinä”, juureksia ja kaaleja syön muutenkin aikalailla, niin ja tietysti palkokasveja

aika usein mulla just joku salaatti tai lämpöiset vihannekset ja joku prode, kana/liha/palkot/kala (yleensä lohi/sei/tonnikala), raejuustoa menee aikalailla... pastaa syön (on mun intohimo) mutta sen pitää olla tummaa ja maks oma kourallinen (joka on pieni)... paljon kasviksia joka ruualla:) toi siemen näkkäri on kyllä parasta mutta nyt oon sen syömistä rajoittanut kun ne pirun siemenet on siellä kielto listalla

ehkä kerran pari kk syön muutaman näkkärin, on se vaan niin hyvää

hummus muuten toimii hyvin siemennäkkärin kaa, siinä sitä prodee löytyy

kananmunista, miks ei sais päivittäin? Mulla nuorempana massakautena (harrastin painon nostoa ja puolustus lajeja) oli ruokalistalla päivittäin kananmuna jossain muodossa, jos se kolesteroli huolettaa niin valkuaisessa ei ole yhtään kolesterolia tai rasvaa, kaloreitasi siinä vähemmän kun keltuisessa ja proteiinia piirunverran enempi kun keltuisessa... mutta keltuisessa on ne omegat

mulla parhaimpina viikkoina menee helposti paketillinen munia, millon missäkin muodossa:D tuli muuten noista sun wokkivihanneksista mieleen että kokeileppa joskus että paista pannulla vihannekset, maustat chilillä, soijalla ja inkiväärillä ja päälle rikot pari munaa ja sötkötät että se muna kypsyy ja ääntä kohti, mun lemppari pika ruoka

namnam...
Juustot on kyllä hyviä, mä syön kans ihan täysrasvasta sen muutaman viipaleen leivän päällä

ja sit halloumi/raejuusto salattissa... toivottavasti sait tosta jotain vinkkiä:) toi hormooni (?) nälkä on kyllä kamala!!! Itsekin sen kanssa tappelen melkein päivittäin...
Munkin ennenraskautta BMI 25 että ei sitä painoo nyt kovin liikaa oo mutta kiinteämpi vois olla:D