sivusta aukenevia vauvan sänkyjä?

Nappisilmä

Silmät suurina ihmettelijä
Hei

Tietääkö kukaan onko sivusta aukenevia vauvan sänkyjä? ja jos on niin minkä merkkisiä? Ainakin tuo stokke sleepyn saa sivusta auki, mutta mietin, että saako sen vain silloin kun lapsi kasvaa isommaksi, eikä tarvitse enää yhdellä sivulla sitä reunaa.

Kun itse tarvisin jossakin vaiheessa semmoisen vauvan sängyn, josta sivulta saa helposti sängyn reunan auki ja kiinni, jotta vauvan saisi mahdollisimman helposti sänkyyn eikä tarvitsisi nostaa korkeiden reunojen yli.
 
En ole ihan varma tarkoitatko tätä, mutta pinnasänkyjä on olemassa ainakin, joista saa toisen reunan pois.. (en sen kummemmin tiedä, että saako kaikista toisen reunan pois? kertokaa joku viisaampi tämä ;)Äitini ainakin tuota käytti pikkusiskoni kanssa juurikin sillä syyllä, että sängyn voi tuoda ihan omaan sänkyyn kiinni ja vauvallakin on mukavempi, kun nukkuu ikään kuin samassa sängyssä ja on sitten helppo sieltä yöllä ottaa rinnalle. Toivottavasti puhumme nyt samasta asiasta! [:D] 

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50115999  Mielestäni pikkusiskollani on tuo sänky, ikeasta ainakin ostettu ja punainen. Tuo on ainakin ihan samalla tasollakin äitini ja isäpuolen sängyn kanssa, kun toisen reunan ottaa pois!
 
En toki ole varma, tarkoititko jotain pinnasängyn tyylistä vai..
 
Heips

En tiedä muuta kun tuon Stokken sängyn.
Ja en tiedä auttaako, mutta monesta saa kyllä laskettua toisen laidan alemmas.
 
Haa, olipa loistava ketju, itse olen suunnittelemassa opinnäytetyönä vauvalle pinnasänkyä ja tuo onkin hyvä että laidan saa irrotettua.

Siinäpä myös vinkkinä kaikille, ei muuta kun puualan artesaaniopiskelijoille tilausta koululle ni varmasti värkkäävät just semmosen kun haluat, maalaavat vielä kanssa ja hinta tuskin päätä huimaa kun on kyse opiskelijatyöstä. Vink vink.
 
Hei muiia!

MIssäspäin tämmöinen artesaaniopiskelijoiden koulu on?

Kun ollaan vähän katseltu vauvan sänkyjä, jotka toimisi pyörätuoli äidillä. mm:ssa laidan saa helposti irroitettua ja vaikkapa pyörät alla. Itse asustelen pääkaupunkiseudulla.
 
Heippa Nappisilmä!

Itse ainakin opiskelen Jyväskylän ammattiopistossa, mutta tokihan pääkaupunkiseudulta löytyy vastaavia... ...vaikka nyt en kyllä äkkiä googlettamalla keksinytkään muuta kun http://www.studentum.fi/Puualan_perustutkinto_89997.htm tuon, joka on kyllä puusepän koulutus.

Tietysti saahan sen sängyn kulkemaan vaikka tilaisi täältä Keski-Suomestakin, mutta tuleeko siitä kuljetuksesta sitten liikaa kustannuksia.. Jos kuitenkin innostut ajatuksesta tai kuljetus ehkä järjestyy niin laita ihmeessä mitat ja muut toiveet ylös ja lähetä sähköpostia os. keijo.koskenmaki@jao.fi (meidän opinto-ohjaaja joka sitten voi etsiä tekijän).
 
Takaisin
Top