sinkkuodottajia??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja karite
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

karite

Silmät suurina ihmettelijä
Ajattelin vain hiukan kuulostella, onko täällä muitakin yksinodottajia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia...Minulla mies päätti lähtä takaisin Englantiin ja jättää meidät sitten vauvan kanssa kahdestaan..olen 18 viikolla ja hirvittää tulevaisuus. Onneksi on turvaverkko ympärillä ja vauvan tuleva mummo ja täti ovat meidän tukena...

Tossa on parit otsikot alempana samasta aiheesta toinen naikkonen kysellyt.
Että siellä ainakin on, ja tiedän että kyllä täällä yksin odottajia on useempiakin.
Hirvittävästi voimia sulle !

Täällä yksin odottava myös. Nyt on menossa 7 raskausviikko ja yksin odotellaan jos vaavi pysyy mukana matkassa. Pelottaa tietenkin miten kaikesta selviää yksin jos loppuun päästään, mutta aika kai näyttää...

Kyllä sitä selviää ja lapsesta saa hirmuisesti voimaa[:)]
Itse olen raskausaikana eronnut ja yyhoona ihan hyvin pärjännyt. Toki arki on raskasta välillä mut läheisten/tukiverkoston avulla jaksaa kyllä[:)]  Terveisin nyt 3kk pojan äiti :)

Itsekin yksin odottelen ja jännittää myös kovasti että mitä tulevan pitää mutta onneks on tukiverkostoa ympärillä! :)

ALKUPERÄINEN: TuuliEnkeli

Juu löytyyhän meitä muistakin sinkkuodottajia...

Itse olen tuol keväällä aiemmin huudellut kohtalotovereita...

Ai ett miten pärjää... Toivottavasti hyvin tukiverkoston avulla.
Itseäni hieman huolettaa, mut yritän olla ajattelematta asiaa...
Miut löytää tuolta lokapoikasista eli aikas pitkällä on jo odotus
ja siten myös oon saanut totutella ajatukseen...

Onneksi tosiaan on rakkaat ystävät apuna ja tukena [:)]

Mistäpäin olette???
Mie asustelen Imatralla...

Jusseja kaikille...

mieki oon imatralta vaikka tosin olen parisuhteessa... ootko minkä ikänen?
siulla näyttää h-hetki vaan lähestyvän kovaa vauhtia itselläni on viel odotusta jälellä puol vuotta... kyl yksin huoltajatki pärjää miun yks kaveri on pärjänny yksin kaksostenkaa suhteellisen hyvin :) et on se varmaa helpompaa jos on vaa yks :)

Takaisin