Sinä elokuinen nuori äiti!

Äiti&Noel

Silmät suurina ihmettelijä
itse en odota vauvaa vaan vieressä tuhisee 9kk ikäinen poika. Tuo poika on jo kasvanut useista vaatteistaan pois ja olen yrittänyt antaa pieneksi menneitä niitä tarvitseville, sillä saimme itsekkin odotusaikana paljon vaatteita tutuilta ja niistä oli suuri apu. Omille tutuilleni olen antanut jo paljon vaatetta eikä heillä ole enempään tarvetta. Vielä löytyisi kaksi kassillista vaatteita pääasiassa pojalle mutta seassa on myös paljon unisex värejä. Vaatteita on 50-74 kokojen väliltä. Tahtoisin antaa nämä vaatteet niitä oikeasti tarvitsevalle, opiskelijalle tai muutenvain vähävaraiselle odottajalle vaikka kahvipakettia vastaan, olisi ihanaa olla avuksi sitä tarvitsevalle :) (vaatteet sijaitsevat helsingissä)
 
Hope-yhdistys ottaa varmaan mielellään lahjoituksia vastaan.
 
Ottaa kyllä mutta en jaksaisi lähteä viemään noita kasseja kun en autoa omista ja hope on valikoiva.. Esim äitiyspakkauksessa tulleet tuotteet eivär heille kelpaa vaikka varmasti perhe joka saa heiltä lahjoituksen kun on menettänyt esim. Tulipalossa kaiken ottaisi mielellään vastaan myös äp tuotteita mutta hope ei näitä ota. Mielellään antaisin siis suoraan tarvitsevalle kuin välikäsien kautta :)
 
Kannattaa kysäistä paikallisesta lastensuojelusta, perhekeskuksesta tms.! Sinne jos jättäis ilmoitustaululle viestin, niin varmaan löytyisi joku, jolla todella tulisi tarpeeseen.
 
Kannattaa varmaan myös kysellä nuilta alkukesän ja loppu kevään mammoiltakin :) Lahjoituksia ottasin ainaki ite mielellään vastaan, mutta laskettuun aikaan on vielä niiin pitkästi että ei tahdo täyttää nurkkia vaatteilla, kun ei vielä ole kaappeja/lipastoja mihin niitä laittaa :) ja asunki toisella puolella suomea :D
 
Pitää kysellä, ajattelin että he kenellä laskettu aika on lähellä ovat jo kaiken vauvalle hankkineet. Itselläni oli kaikki valmiina jo paria kuukautta ennen vauvan syntymää :) Jos paketti ei mene lahjoituksena kenellekkään niin kirppikselle vaan muutamalla eurolla luulis menevän :)
 
Takaisin
Top