silmät

Annhe

Oman äänensä löytänyt
Onko kellään silmien kuivumista ja toisaalta jatkuvaa valumista? Vai onkohan vaan talve syytä. Näyttää kuin itkisin koko ajan.
 
oon syytellyt talvea tai pölyä, mutta on kyllä viime viikkoina silmät kuivuneet koko ajan hirmusti ja välillä oikein sattuu. ja nenä myös :D
 
Hei Annhe!

Minulla alkoi silmä vuotaa (siis vain vasen silmä!) sen jälkeen kun sain esikoiseni. Nyt jouluna kun se vihdoin ihmeen kaupalla loppui itsestään, niin arvelin heti että taidan olla raskaana. ;-) Tuossa viime vuoden mittaan tuli juostua silmän takia lääkärissä useampaan otteeseen ja testattua 3 allergiatipat, 4 antibioottitippaa ja kosteustipat. Ja mikään niistä ei auttanut. Kannattaa valittaa neuvolassa - minä sain ekat tipat neuvolalääkäriltä kesken ihan tavallisen neuvolakäynnin!

Raskausaikanahan kyllä kaikki limakalvot kuivuu, että voi siitäkin johtua sinulla tuo silmien vuotaminen..
 
Joo limakalvojen/kalvojen kuivuminen ihan normaalia =D Heh jokainen käsittäköön asian miten haluaa. Mulla ainakin nenänlimakalvot kuivunneet niin että verta saattaa alkaa valumaan ihan milloin vain. Näin on käynyt kaikissa edellisissäkin raskauksissa.
 
Takaisin
Top