Olen saanut ensimmäiset silmälasini vasta nelikymppisenä ja nyt olisi aika ostaa uudet, mutta mistä ne kannattaa hankkia? Koska minulla on ollut vain nuo yhdet, en oikein tiedä mitä eroja laadussa on eri ketjuilla. Nämä nykyiset on monitehot ja hankittu Nisseniltä. Olivat kohtuu edulliset. Silloin ajatus oli että luultavasti en tarvitse silmälaseja kokoaikaa, turha laittaa niihin hirveitä summia. Ja kun ei ole kokemusta silmälaseista, on vaikea arvioida mitä eroa on laasukkaammilla ja ei niin laadukkailla laseilla. Nyt kuitenkin ymmärrän, että silmälasit ovat päässäni koko hereillä oloajan ja haluan hyvät. Lapselle (jonka näkö on huono) olen aina ottanut silmälasit viimeisen päälle, niissä on otettu kaikki ohennukset ja pinnoitukset ja mitä onkaan vaan ehdotettu.
Nyt haluaisin kuulla kokeneempien silmälasien käyttäjien mielipiteitä, mistä kannattaa ostaa. Paikkakunnalla löytyy Nissen, Silmäasema ja Instrumentarium, elikkä joku noista olisi. Kehysten merkillä ei sinänsä ole mitään väliä. En tavallaan haluaisi maksaa turhaa kehysten merkistä.
Nyt haluaisin kuulla kokeneempien silmälasien käyttäjien mielipiteitä, mistä kannattaa ostaa. Paikkakunnalla löytyy Nissen, Silmäasema ja Instrumentarium, elikkä joku noista olisi. Kehysten merkillä ei sinänsä ole mitään väliä. En tavallaan haluaisi maksaa turhaa kehysten merkistä.