Sikiön liikkeet

Täälläkin väreilyt ja hipsuttelut vaihtunut kunnon potkuihin ja myllerykseen:Heartred vatsan päältä ei vielä.tunnu,johtunee siit ku istukka etuseinämässä. Nyt rv 18+6:Heartbigred

Alan olla jo vähän turhautunu, kun en vieläkään oo varma tuntuuko liikkeitä vai ei :wideyed: jotain pientä oon ollu tuntevinani (varsinkin viime päivinä), mut en osaa sanoa, että onko nää vielä kuviteltuja, kun niin kovasti jo odotan näin rv 18+6

Juu sama täällä! Ihan kun mun kirjoittamaa tekstiä ois lukenu;) jospa kohta... mulla rv 16+2

Alan olla jo vähän turhautunu, kun en vieläkään oo varma tuntuuko liikkeitä vai ei :wideyed: jotain pientä oon ollu tuntevinani (varsinkin viime päivinä), mut en osaa sanoa, että onko nää vielä kuviteltuja, kun niin kovasti jo odotan näin rv 18+6
Kyllä ne vielä tuntuu ja sitten oot kyllä varma että nämä ne on! Ehdit jopa turhautua liikkeisiinkin vielä :D Tsemppiä odotteluun, ihan kohta!
Ps. Mä tunsin ekat hipsutukset esikoisesta rv20-21

Täällä rv 18+0 ja en kyllä tunne vielä mitään. En osaa oikein kuullostellakaan ja ei huoltakaan oo. Ja tiedossa on istukan paikka eli kai tässä sit pikkuhiljaa vois jotain tuntea.

Mullakin jo maha heilahtelee, kun vauva innostuu kunnolla myllertämään. :D Ihanaa! Pian varmasti kaikki täällä ryhmässä tuntevat pikkuisten liikkeet. :)

Täällä myös tuntunut jo joitakin viikkoja, tosin toinen kyseessä ja istukka takaseinässä niin helpompaa on huomata liikkeiksi. Nyt ei kyllä voi enää erehtyä, liikkeet voimistu mulla ihan viikon sisällä ensimmäisistä hipaisuista kunnon potkuiksi ja kuperkeikoiksi.

Ei kyllä varmaan montaa viikkoa mene että loputkin ryhmäläiset liikkeet tuntee, eikö se tyyppillisesti oo juurinkin jotain rv20 luokkaa ja jos ei silloinkaan vielä niin ei aihetta huoleen :D Kyllähän niitä "yllätys" synnytyksiäkin tulee, että ei ole huomannut koko raskauden aikana mitään erikoista myllerrystä tai tuntemuksia vatsassa.

Mua nyt vähän jo huolettaa... En oo tuntenut eilisen jälkeen varmasti mitään. Siis, kun aiemmin tunsin ihan selvästi joka päivä kunnon mylläyksen niin nyt en ole varma.

Mua nyt vähän jo huolettaa... En oo tuntenut eilisen jälkeen varmasti mitään. Siis, kun aiemmin tunsin ihan selvästi joka päivä kunnon mylläyksen niin nyt en ole varma.
Meeppa sohvalle makaamaan mahallas jos se suuttuis? Mulla toimii :grin

Mulla edelleen tuntemuksia että vauva liikkuu välillä niin että tuntuu jotain. Toisinaan mietin et kuvittelenko vaan vai onko tosiaan. Eilen oli ihan ko olis tuntunut pieni potku kesken työpäivän mut en oo sen jälkeen tuntenut mitään niin selkeästi. Kai se tästä muutaman viikon kuluessa alkaa jo tuntumaan enemmän. 18+1 ja ensimmäinen :)

Mulla oli viime raskaudessa ihan sama. Neuvolaan soittelin silloin niin täti selitti,että pienellä on vielä niin hirveesti tilaa siellä uumenissa, että voi olla mitä ihmeellisemmässä asennossa ja potkia silleen ettei tunnu.
Jos kovasti huolettaa niin jos teidän neuvolaan pääsee sydän ääniä kuuntelemaan :happy: syöt jotain sokerista tai juot mehua ja meet rauhaksii sohvalle tunnustelee. Toivottavasti pian taas pieni mylvii siellä niin et äippäkin tuntee:)

Terhie, mulla oli myös yhdessä välissä reilun vuorokauden tauko, kun en tuntenut mitään liikkeitä säännöllisten liikkeiden tuntemisen jälkeen. Kuuntelin sitten dopplerilla kun en enää malttanut olla rauhallinen ja järkevä ja sykkeet kuului ns. kaukaa. Päättelin että vauva oli jotenkin "eri päin" ja potki mahdollisesti selkään päin. Nyt potkuja on tuntunut taas ihan normaalisti :) malta odottaa vielä hetki. Voi nimittäin hyvin olla, että teidän Voitto (eikös se ollut teidän työnimi?) on vaan hoksannut uuden asennon ja potkuttelee sun selkää päin :)

Olen samaa mieltä kun aiemmat että vauvoilla on vielä tosi hyvin tilaa siellä masussa:) muistelisin (korjatkaa jos väärässä) mutta lähempänä 30 viikkoa niiden potkujen pitäis olla päivittäisiä ja runsaita? Näin muistelisin asioiden olleen ainakin jossain kohtaa;)
Mä en edelleenkään tunne yhtään mitään... blääh!!!! Onneksi ois maanataina neuvola lääkäri;)
16+3

Mulla oli kanssa alku viikosta vuorokausi kun liikkeitä ei tuntunut ollenkaan. Ole siis ainakin vielä huoleti! Mun kohdalla se lepovuorokausi tarkotti ainakin todella runsasta potkimista seuraavina päivinä.. Välillä meinasin jo hermostua kun kokoajan tumpsahteli :D

Täällä ei vieläkään oikein liikkeitä, tai ihan kuin jotain tuntisin mut en oo varma. Ja mulla siis kolmas tulossa, toista odottaessa tunsin liikkeet jo 15 viikolla ja nyt jo reilu 18 vk menossa, eikä sellasia liikkeitä että varmasti tietäisin sen olevan vauva joka liikkuu. Kai se istukka on sitten edessä. Kohta pääsee rakenne ultraan 30.4 jos siellä selviäisi onko istukka edessä.

Välillä on ihan olo että ei siellä mahassa ketään ole.

Mulla istukka edessä niin en edes odota tuntevani liikkeitä kun vasta joskus kesällä :)

Olikohan viikko sit ku en viel tienny tunsinko vauvan liikkeitä vai ei. No pikkuhiljaa oon varmistunu että liikkeitähän ne. Koska istukka edessä ni liikkeet tuntuu sivuilla. Ja maha on kasvanu ihan mahdottomasti nyt rv 19+0

Oon tässä parina päivänä tuntenut pienen pieniä hipaisuja ihan alamahalla, eikä tunnu yhtään pierulta tms;) haluisin uskoa että ovat meidän pikku papun moikkailuja:) ei niitä montaa tunne päivän aikana ihan muuutamasta syystä esim kun niitä kerkiä kuuntelemaan kun likat pitää liikkeessä:p toivon että potkut alkais tuntumaan paremmin niin sais jotain konkreettista, vaikka olo alkaa olla kuin valaalla:D
Rv 17+3

Mä taas toivon että tuo vois vähän rajottaa, alotti yöllä potkimaan niin kovaa että oikein sattuja heräsin siihen ja sitä jatku puolisen tuntia:dead:

Mulla 17+5 ja en kyllä voi sanoa tuntevani mitään liikkeitä. Pari kertaa tuntunut hipaisu joka voisi olla tai sitten ei. Äääh saisi tuntua jo!

Takaisin