Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alan olla jo vähän turhautunu, kun en vieläkään oo varma tuntuuko liikkeitä vai eijotain pientä oon ollu tuntevinani (varsinkin viime päivinä), mut en osaa sanoa, että onko nää vielä kuviteltuja, kun niin kovasti jo odotan näin rv 18+6
Kyllä ne vielä tuntuu ja sitten oot kyllä varma että nämä ne on! Ehdit jopa turhautua liikkeisiinkin vielä :D Tsemppiä odotteluun, ihan kohta!Alan olla jo vähän turhautunu, kun en vieläkään oo varma tuntuuko liikkeitä vai eijotain pientä oon ollu tuntevinani (varsinkin viime päivinä), mut en osaa sanoa, että onko nää vielä kuviteltuja, kun niin kovasti jo odotan näin rv 18+6
Meeppa sohvalle makaamaan mahallas jos se suuttuis? Mulla toimiiMua nyt vähän jo huolettaa... En oo tuntenut eilisen jälkeen varmasti mitään. Siis, kun aiemmin tunsin ihan selvästi joka päivä kunnon mylläyksen niin nyt en ole varma.
Mulla oli viime raskaudessa ihan sama. Neuvolaan soittelin silloin niin täti selitti,että pienellä on vielä niin hirveesti tilaa siellä uumenissa, että voi olla mitä ihmeellisemmässä asennossa ja potkia silleen ettei tunnu.Mua nyt vähän jo huolettaa... En oo tuntenut eilisen jälkeen varmasti mitään. Siis, kun aiemmin tunsin ihan selvästi joka päivä kunnon mylläyksen niin nyt en ole varma.
syöt jotain sokerista tai juot mehua ja meet rauhaksii sohvalle tunnustelee. Toivottavasti pian taas pieni mylvii siellä niin et äippäkin tuntee:)Mua nyt vähän jo huolettaa... En oo tuntenut eilisen jälkeen varmasti mitään. Siis, kun aiemmin tunsin ihan selvästi joka päivä kunnon mylläyksen niin nyt en ole varma.