Sikiön liikkeet rv.27

mrda

Silmät suurina ihmettelijä
Apuja (!!!), tääl yks hysteerinen mamma kyseleekin että miten teillä muilla tuntunut noi sikiön liikkeet näillä viikoilla?? Onko jtn hiljaisempia päiviä tms?
Kun meillä tää kaveri on aiemmin ollut tosi aktiivinen,mutta nyt on ollut pari pv tosi hiljakseen..lähinnä tuntuu vaan jtn muljahteluja ja pieniä töytäisyjä välillä.. 
Muistaakseni joskus rv 23 oli viimeks kyllä kans hiljasta muutaman päivän,mutta huolestuinpa nyt silti :/ 
Istukka on etuseinässä, eli se on jonkun verran vaimentanut liikkeitä,mutta kyllä ne on viime viikkoina ihan kunnolla tuntunut..

Onko muilla ollut miten??
Nyt täällä rv 27+3
 
Hei Miimu85,

mulla on menossa 25+3. Alusta asti on pienokainen liikkunut todella paljon.
Viime viikkoina on tullut muutamia päiviä väliin, jolloin hän vain pyörii ja liikuskelee eikä niinkään potki. Aluksi olin huolissani, mutta olen oppinut, että pienokaisellakin on hiljaisempia päiviä. Kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan, jos tuntuu ettei pikku kaverisi liiku tarpeeksi usein.

Tsemppiä kovasti!
 
Kiitos vastauksesta :) Kyllähän tää kaveri sitten alkokin mylläämään (heti seuraavan päivän illalla viestistä) oikein kunnolla :D
Ei ne potkut enää samalta tunnukaan kun ennen, lähinnä juurikin sellasia tömähdyksiä ja muljahduksia kun möyrii.. Kuulemma kuuluu kuvaan toi muutaman päivän hiljaisuus kun vauva kasvaa, oli pakko kysyä neuvolasta :D
Täytyy siis opetella olemaan stressaamatta,tai ainakin yrittää ;)

Hyvää viikonloppua sinne!! :)
 
Takaisin
Top