Sikainfulenssa rokote

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ALKUPERÄINEN: Miu82

Täällä nyt sitten vakaasti jo asian päättänyt ihminen, joka varmasti saa kauhisteluita osakseen [:)]

En aio ottaa rokotetta, sillä en koe, että minulla on tarpeeksi tietoa siitä, miten se vaikuttaa syntymättömään lapseeni tulevaisuudessa. Onko hänellä esimerkiksi jokin sairaus 2v tienoilla vain ja yksin siksi, että on altistunut ko. myrkylle. Myrkystähän on kyse, kun on ihmiskehon ulkopuolinen aine kyseessä.

Olen täysin samaa mieltä Miu82 kanssa.
En ota rokotetta, enkä sitä ottanut lapsillenikaan.
Kumpikaan lapsistani ei ole ollut kertaakaan tänä talvena kipeänä. (*kop,kop, koputtaa puuta*) Toivottavasti kevät menee yhtä hienosti.

Olen päättänyt olla ottamatta.
Neukkutäti viimeksi kysyi että haluanko pandemia rokotteen..
Sanoin että en.
Neukkutäti oli ihana ja sanoi että kukin päättää itse.[;)]

Otin rokotteen joulukuussa, ennen kuin tiesin olevani raskaana (9 pv hedelmöittymisen jälkeen). Silloin tauti vielä pyöri vauhdilla enkä epäröinyt sen ottamista. Jos olisin tiennyt olevani raskaana, olisin ehkä miettinyt asiaa enemmän, mutta nyt tein päätöksen tietämättä raskaudesta. Siskoni otti rokotteen raskauden loppuvaiheessa ja sai aivan terveet lapset :D

Jokainen päättäköön rauhassa! Voihan se olla, että sikainfluenssa on ollutta ja mennyttä. Yritän kuitenkin patistaa miestäni ottamaan rokotteen, (hänelle se tuskin on vaarallinen) jotta me emme tuo tautia sitten lapselle. Tuskin se tuossa vaiheessa vielä mitään suojaa sai [:)]

Takaisin