Minä viihdyn rautakaupoissa ja kirjakaupoissa ja molemmista saatan tehdä heräteostoksia. Rautakaupassa tulee käytyä siten, että sieltä oikeasti tarvitsee jotain, mutta sitten jää katsomaan mitä kaikkea sieltä löytyy.
Vaatteita on aivan arsesta ostaa, kun löydän hyvin vähän sopivia enkä haluaisi pukeutua mustiin. Ennen raskautta löysin jotenkuten vaatteita, kun olin hoikempi, mutta nyt olen sellainen ylikurvikas lyhyt matami. Sanotaanko näin, että vyötärölle on tullut suhteessa paaaljon vähemmän ylimääräisiä senttejä kuin takalistoon tai tisseihin. Ja nyt kun olen innostunut käymään puntilla niin kaikki paidat ja takit ovat jääneet käsistä ja hartioista tiukoiksi.

Ja mitä teidän muiden viestejä lukenut niin ei taida olla kenenkään kropalle suunniteltuja nuo valmisvaatteet.
Miulla on temujen yms suhteen sama periaate kuin
@syllogismi lla. Ja on todella ärsyttävää, kun yrität löytää jotain mitä tarvitset ja ainoa paikka (kiitos googlen mainosalgoritmien), josta tuntuu haluamaasi löytyvän on temu.
En tykkää kirppareista, mutta kollaan niillä ehkä kerran kahteen viikkoon tai kuukauteen, kun lapselle en raaski ostaa kauheasti uusia vaatteita. Jäävät niin nopeasti pieneksi, että noille pienille löytyy hyväkuntoisia käytettynäkin. Ostan kyllä itsellekin käytettynä, jos vaan löydän, mutta harvemmin löytyy mitään. Nyt tosin löysin kivan mekon ja paidan, kun viimeksi kävin. Mekko oli jo päälläkin ja jos ei muuta niin ainakin haukkui jo hintansa (2€) takaisin.

Tarvitsisin uusia vaatteita, mutta en jotenkin jaksa/raaski aina panostaa, kun en viihdy sovittelemassa. Kuljen sitten aina niissä muutamissa hyvissä (jotka ei enää kauaa ole hyviä tällä menolla

) tai verkkareissa.
Edit. Ja minä miellän shoppailun ylipäätään sellaisena, että mennään kauppaan kiertelemään ostettiin jotain tai ei. Eli ajatuksena on, että ostetaan jotain, jos löytyy (oli se sitten tarpeellista tai ei).