SF-mitta (kohdunpohjankorkeus)

Mulla uutena mittana 21 (rv 23+2), edellisellä kerralla oli 16.5 (rv 19+2). Hieman keskikäyrän yläpuolella kuulemma mennään.

Eilen neuvolassa 21+5 oli Sf 22cm. Yläkäyrällä siis mutta tasottuu varmasti siitä. 

Eilen neuvolassa siis tuo mitta oli 21,5 ja viikot nyt siis 23+2. Tuo mitta oli puolisenttiä pienempi nyt kuin suunnilleen samoilla viikoilla esikoisesta :)

Kertokaas tietämättömälle, että kuinka toi sf-mitta otetaan? Mulla on viikkoja jo 21+6, eikä vielä ainakaan ole mitattu kertaakaan..

Varmasti seuraavasssa neuvollassa Naxu sullakin mitataan. Itse sitä on hankala lähteä mittaamaan, kun ei osaa jos ei tiedä. Se mitataan jostain sieltä häpyluun kohdalta, mistä kohtu alkaa, sinne minne se loppuu.
Ja yleensä sitä aletaankin mittaamaan tossa puolen välin jälkeen joskus, että ei mikään ihme jos ei sulta vielä ole mitattu. Tarkempia tuloksia saa kun on viikkoja enemmän.

Viime viikon ma mitattiin neuvolassa sf, joka olikin sitten tiukalla mitalla 24cm, ja viikkoja siis oli silloin se 22+. Nyt oltiin siis yläkäyrän yläpuolella, mut josko siitä rauhoittuisi.. Huomenna 4D niin josko sieltä saataisiin tarkempaa koko arviota sitten itse poitsusta :)

Täälläkin mitattu 22+0 ja 21xm ja 19+1 oli 17,5cm.
Yläkäyrän yltä lähdettiin ja nyt yläkäyrällä. :) Ihan siellä samoissa suunnilleen mitä aikaisemmatkin raskaudet.

Täällä käyty taas mittailemassa! Nyt viikkoja 26+6 ja sf-mitta 25. keskikäyrän yläpuolella hieman mennään kuten tähän saakka ennenkin:)

Mennään näemmä Ninspen kanssa samaa tahtia eteenpäin... ;). Viikkoja 26+5 ja sf mitta 25. Keskikäyrän yläpuolella siis mennään, mutta tasaisesti.

Takaisin