Seuraava alkionsiirto keskenmenon jälkeen

_kirahvi

Piirimestaruustason postaaja
Lokaäidit 2020
Onko täällä ketään ivf-polulla olevaa, jolla kokemusta, että kuinka pian varhaisen ja spontaanin keskenmenon jälkeen on voitu tehdä seuraava alkionsiirto pakkasesta? Itsellä meneillään km rv6+0 ja yritän siirtää ajatuksia jo eteenpäin. K?
 
Minulla ensimmäinen alkionsiirto meni kesken, ja piti odottaa yhdet normaalit kuukautiset, ja seuraava alkio siirrettiin pakkasesta niiden jälkeen. Voi olla, että käytäntöjä on erilaisia, mutta minulla meni näin.
 
[QUOTE="KaarinHa, post: 3645856, member: 84971" Voi olla, että käytäntöjä on erilaisia, mutta minulla meni näin.[/QUOTE]
Kiitos tiedosta! Tässä toivoo nyt että pääsisi mahdollisimman nopeasti eteenpäin taas.
 
Onko täällä ketään ivf-polulla olevaa, jolla kokemusta, että kuinka pian varhaisen ja spontaanin keskenmenon jälkeen on voitu tehdä seuraava alkionsiirto pakkasesta? Itsellä meneillään km rv6+0 ja yritän siirtää ajatuksia jo eteenpäin. K?
Kirahvi, voi ei sielläkin! Muistelin, että olit heinäkuisten ketjussa. Minä sain kanssa huonoja uutisia, että kesken on mennyt, hcg laskussa. :sad001 Meillä tämä plussa oli toinen PAS tällä erää, ensimmäinen ei tärpännyt. Haluaisin kanssa heti yrittää uusiksi, enkä yhtään jaksaisi odottaa välikiertoa. :/
 
Yoz, juu, siellä heinäkuisissa minäkin hetken fiilistelin. Kurjuuksien kurjuus että sinullakin kävi näin. Ensijärkytyksestä selvittyäni eniten nyt nyppii tuo sama odottaminen taas uudestaan. Tuntuu että elämä tässä hoitoputkessa on ollut jo vuosia pelkkää odottamista aina muutaman viikon sykleissä. Ja asioiden lykkäämistä, esim ei voi matkustaa suurimpaan osaan maailmaan kun on zika, pitäis vaihtaa kämppää mut ei tiedä minkä kokoiseen kun riippuu onko meitä 2 vai 3, pitäis vaihtaa auto mut ei tiedä minkäkokoiseen kun pitääkö ottaa huomioon lapsi jne....
 
Mulla oli kahdet kuukautiset keskenmenon jälkeen ja sitten vasta siirto. Olisi voinut muuten tehdä ensimmäisten menkkojen jälkeen, mutta mulla ei ollut kohtu vielä valmis. Oli jäänyt istukanpalanen kohtuun ja limakalvon kasvu häiriintyi sen vuoksi.

Tsemppiä!
 
Takaisin
Top