Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea odotukseesi!

Vau.fi Odotus
on juuri sinun raskauteesi tahdistettu odotusapplikaatio. Se kertoo kaiken siitä, mitä katseeltasi piilossa tapahtuu: saat joka päivä tietoa vauvasi kehitysvaiheesta ja oman kehosi muutoksista.

kuvakollaasiapp.jpg


Applikaatiota voi käyttää myöhemmin myös lapsesi kehityksen seuraamiseen, hedelmällisten päivien ennustamiseen, ihanien valokuvien muokkaamiseen ja jopa synnytyssupistusten laskemiseen!

Lue lisää applikaatiosta tästä artikkelistamme.

Ja lataa ilmaiseksi:

Tästä AppStoreen
Tästä Google Playhin
 
Muokattu viimeksi:
Pakko kysästä, että onko muilla olllut Androidin kanssa ongelmia tuo vau.fi odotus-sovelluksen kanssa, että lataus onnistuu mut ei vaan aukea sovellus? Tää foorumi-sovellus toimii hyvin, mut se toinen ei suostu ees aukeamaan :/
 
Mulla ainakaan iPhonessa ei toiminu toi odotussovellus. Kauaa en kyllä jaksanu yrittääkään sen kanssa.
 
Mulla ainakaan iPhonessa ei toiminu toi odotussovellus. Kauaa en kyllä jaksanu yrittääkään sen kanssa.

Okei, eli siinä sovelluksessa on jotain häikkää! :/ oon vielä tehnyt niin, että oon sen poistanu ja sit ladannu uudestaan mut ei silti toimi. Sitä oli esikoisen aikaan kiva lukea päivittäin mut täytyy ladata nyt joku muu sovellus!
 
Ei toiminu mullakaan. Poistin ja latasin uusiks mut ei auttanu. Mulla reilu 2v vanha Samsung
 
Ei näytä toimivan täälläkään... Hassua kun mainostavat näissä ketjuissa, mutta appsi ei tunnu toimivan kellään... :/

Edellisessä raskaudessa mulla oli tää, ja oli ihan kiva, tosin olisin kaivannut siihen mahdollisuutta, että olis voinut omia oireita, kirjoituksia ja vaikka kuviakin lisätä.​
 
Osaakohan ylläpitäjä sanoa mitään tohon sovellukseen? Vargynja? :)
 
Selaimella tää toimii tosi hyvin mulla :)
 
Voihan Android! :shifty: Näyttäisi siltä että Androidin ja Vaun välillä on nyt jotain vialla. IT-tu(ki)en kanssa ollaan tässä muutama päivä ihmetelty, kun Androidin käyttäjillä on yhtä jos toistakin ongelmaa. Hyvä kun tuli tämäkin asia tietoon. :) Pistä IT-tuelle viestiä. Voin vain toivoa että saavat ongelman pian korjattua ja Androidilla pystyisi taas käyttämään vau:ta kaikin puolin.
 
IT-tuki raapii päätään tämän ongelman kanssa ja haluaa lisätietoja. Voisiko vaikka (ainakin) yksi iPhonen käyttäjä ja yksi Androidin käyttäjä pistää minulle sähköpostiin (paivi.jarvinen [at] sandviks.com) screenshotin siitä mitä näkyy kun yrittää avata sen + puhelimen tiedot. Jos jostain löydätte, myös puhelimen käyttöjärjestelmän tiedot olisi hyödyksi.
 
Minulla käy samoin kuin Sireeninkukalla. Sovelluksen lataus onnistuu, mutta kertaakaan en ole sitä vielä auki saanut.
Olen ladannut sovelluksen kaksi kertaa, ja poistanut kun ei toimi.
 
Androidin versio 4.4.2 (en tajua näistä mitään, mutta puhelimen uumenista löytyi tämä tieto, onkohan nyt se mitä tarkoitit?)
 
Kiitos kaikille avusta. :) Uskoisin Tinja79 että tuo on juuri se tieto mitä IT-tuki kaipaa. En itsekään juuri ymmärrä näistä puhelinjutuista mitään... No, pistän tiedot eteenpäin ja katsotaan pystyykö IT-tuki tekemään näillä tiedoilla jotain asialle.

Latasin omaan puhelimeeni tuon kokeeksi ja se aukesi kiukuttelematta. Ehkä tämä on jotenkin versioriippuvainen ongelma...
 
IT-tuen mukaan nyt pitäisi toimia. Jos ei vieläkään toimi, poistakaa sovellus, tyhjentäkää puhelimen välimuisti, rukoilkaa sitä mihin ikinä uskottekin, puhelimen henkiä jos olette ateisteja ja asentakaa sovellus vielä kertaalleen. (Okei, ei ole pakko rukoilla.) Jos ei toimi vieläkään, ilmoittakaa niin IT-tuki saa lisää mietittävää.

Mikäs Iphone käyttäjien tilanne on? Toimiiko? Jos ei toimi, mikäs versio teillä on käytössä? Tekeekö tuota samaa ettei edes avaa koko sovellusta?
 
Androidissa ei toimi vieläkään. Sama viesti tulee näyttöön: Sovellus on pysäytetty. (Tjsp)
 
Jopas nyt jotakin. No hyvä että sentään osalla toimii, mutta ikävää ettei vieläkään toimi kaikilla. Newbie2, oliko sinulla samaa ongelmaa aiemmin? Vai onko toiminut kokoajan? Tai testasitko vasta nyt ensimmäistä kertaa? Onko sinulla sama versio kuin Tinjalla (Android 4.2.2)?

Tinja, hmm, en tiedä voiko se auttaa, mutta jospa koitat sammuttaa puhelimen ja käynnistää uudelleen. Se on se perinteinen korjaustoimenpide kaikissa teknisissä ongelmissa...
 
Takaisin
Top