Selvitättekö sukupuolen?

Thilduska

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kun tuolla pulinoissa tästä on ollut puhetta, niin ajattelin harjoitella äänestyksen tekemistä tässä samalla.

Elikkä:

Aiotteko selvittää sukupuolen ennen lapsen syntymää?

Me olemme miehen kanssa päättäneet, että selvitämme sukupuolen, jos se vaan ultrassa on mahdollista ja näkyy. Siitä en ole vielä ihan varma, että kenelle se sukupuoli kerrotaan, vai pidetäänkö muut jännityksessä. Todennäköisesti molemmat mummit saa tietää ja tulevat kummit myös, mutta yleisesti pidetään ehkä salassa. Itseni tuntien tosin, en malta olla kertomatta kaikille[:D]
 
Moikka!

Täällä ihan sama juttu- selvitetään, jos näkyy ultrassa ja varmaankaan en pysty olemaan kertomatta sitä sitten kaikille.
Tyttö olisi kiva yllätys [;)]
 
Helou!!
Ei haluta tietää sukupuolta, en tiiä miks mutta jotenki se tuntuu omalta jutulta ja oon kuullu niin paljon niitä tarinoita, joissa otetaan selvää sukupuoli ja sit syntyykin se toinen... On sekin kyllä hassua että miten sen voi tulkita niin väärin, tiiä noista:) Täällä odotetaan ihan pikkasen poikaa joten otan ylläritytön sitten synnytyslaitoksella..:) (P.S.Nää kyselyt on kivoja)
 
Minä haluan selvittää sukupuolen, pikkasen olis täälläkin tyttö tilauksessa :) Isäntä haluaa olla pimennossa mutta itsestäni tuntuu justiinsa siltä että haluan sen selvittää, en ole yllärityyppiä [;)]
 
Itse olin ajatellut jo valmiiksi,että kysyn ultrassa jos vain näkyisi. Mieheni oikeastaan yllätti, kun tahtoo myös tietää. Sanoi,että nyt me ollaan tarpeeksi jännäilty[:D]
Oli huojentavaa kuulla ääneen omalta ukolta se mitä itse oli ajatellut, ja teille tietysti täällä höpöttänyt[;)]
 
Pomppaan tuolta heinäkuisista tänne. Meillä on ultra ylihuomenna, emmekä vieläkään tiedä, kysytäänkö sukupuolta, jos se näkyy.

Aluksi mies oli ehdottomasti sukupuolen selvittämistä vastaan, koska hänestä se vie odotuksesta jännityksen. Minä taas halusin aluksi niin kovasti tyttöä, että toivoin voivani tietää asiasta etukäteen - jos vauva sitten olisikin poika, niin ehtisi asiaan totuttautua kaikessa rauhassa.

Nyt kumpikaan ei enää tiedä, mitä haluaa. Miehen perhe on kampanjoinut sen puolesta, että sukupuoli kysyttäisiin. Mies ei siksi enää ole niin ehdoton kannassaan, että ei selvitetä. Toisaalta siitä asti kun olen tuntenut vauvan liikkeet (nyt 4 viikkoa), on tuntunut, että ihan sama kumpi se on, se on kuitenkin meidän oma rakas Bébé, ei sillä sukupuolella ole väliä. Toisaalta mulle on tullut vahva ennakkotunne pojasta, joten olisi kiva tutkia, onko aavistelu pitänyt paikkaansa.

Alussa asian tiimoilta käytiin miehen kanssa monta pientä väittelyä. Nyt kummallakaan ei ole enää vahvaa mielipidettä asiaan, ollaan ihan yhtä hukassa molemmat [:D] Ehkä siinä käy sitten niin, että vasta ultrassa päätetään asiasta fiiliksen pohjalta.
 
Mä otan selville kanssa.. en kyllä itteni vuoksi vaan siksi, että mies haluaa tietää. Ja mun mieshän ei ole tulossa ultraan.. naisten juttuja [;)] Elikkä joudun sen kysymään ja kuuntelemaan [:D]
 
Minä ainakin haluan tietää! Isäntä tokas vaan että saahan sen sitten selville kun se syntyy. Pöh. Mulle on kyllä se ja sama kumpiko sieltä tulee, mutta haluan vaan tietää. Osaa sitten varautua. Vaikkakaan minä en tyttöä pue vaaleenpunasiin prinsessaröyhelöunelmiin. Ei todellakaan pahalla niille jotka niin aikoo tehdä, se vaan ei ole mun tapaista. :>
 
Tuolee Yppy:lle piti kommentoida että olen samassa veneessä tuon toivomisen kanssa. niin kovasti tekee tyttöä mieli että pakko selvittää s.puoli, Koska ei ole kivaa mahdollisella tulevalla pojallakaan jos heti kättelyssä petytään jo pelkästään siihen kumpaa merkkiä on?!?!... Eihän sillä periaatteessa olekkaan mitään merkitystä kumpi tulee, tottakai sen pojankin otan ja rakastan kuoliaaksi, mutta nimenomaan haluan varautua ja keretä tottua ajatukseen. Voipi olla että käyn 3 tai 4D ultrassa asian selvittämässä, katsotaan nyt kuinka raha tilanne sallii.
 
Meillä isäntä alussa sanoi ettei hän halua tietää, mutta ultrassa innokkaasti kyseli että näkyykö siellä että kumpi on.. Itselle se on ihan sama kunhan on kunnossa ja kaikki jäsenet ja muutkin tarvittavast tavarat löytyy [:)] Poika olis kiva suvun jatkumisen kannalta, mutta osataanhan me tytötkin sukua jatkaa [:D]
 
Meillä tuntuu jakautuvan perheen kesken nämä toiveet. Esikoinen tahtos mieluummin pikkusiskon, ei toista samanlaista ärsyttävää pikkuveljeä. Kuopus tahtos taas pikkuveljen, kun kaverin pikkusiskokin on niin ärsyttävä. Iskä ja Äiti toivos tyttöä, mutta ei sillä ole niin väliks, terve vauva on pääasia.Rakastetaan varmasti ihan yhtä paljon kuin nykyisiäkin [:D]
Offtopic?:Tämä meidän pikkuveli on aivan tohkeissaan, ja odottaa että liikkeet näkyy "mahan nahalla" [:D] (koittaa pidätellä naurua, kun toinen vakavissaan selittää)
Me ei vaan tahdota enään jännittää mitään, mitä ei ole pakko. Ja mukavampi on hommata nuo vaavin jutut, kun tietää sukupuolen. Vaikkakin, en aijo mitään pinkkiä tytölle laittaa, vielä vähemmän pitsihörsöttimiä. (Sori) Possun punainen on ok, mutta ei liikaa saa olla. Pojallekkaan ei ole aikomusta sinisiin vaatteisiin, tai niitä iänikuisia autokuvia ym. 
 
Me oltiin ennen raskautta molemmat varmoja, että meille tulee vaan tyttöjä, syytä en tiedä [:)]

Mies on edelleen varma siitä, että tyttö on tulossa. Itseä on sekoittanut kaksi synnytysunta, jossa ensimmäisessä synnytin pojan ja jälkimmäisessä tytön [:D] Joka tapauksessa halutaan tietää heti kun muksu suvaitsee näyttää genitaalinsa. Ja meilläkään ei ole väreillä väliä eli ehkä mieluumminkin käytettäis muita kuin vaaleanpunaisia ja -sinisiä vaatteita. Yksi ystäväni teki ovelan nutun lapsellemme, siinä on sekä vaaleansinistä että -punaista. Ihan hauska ajatus.

Tänään olen menossa gynelle sen eilisen ja toissapäiväisen pahan supistelun takia. Toivottavasti katsoo ultralla, että lapsella on kaikki hyvin. Ja teoriassa kai olisi mahdollista nähdä sinne jalkojen väliinkin, jos mukula on oikeassa asennossa. Kaikkein ihaninta kuitenkin olisi nähdä tyyppi liikkeessä, että sillä on kaikki edelleen hyvin.
 
ei sitä selvitellä loppuun asti yllätyksen haluun pitää.. jotai jännityst tähäkki elämää [:D]
 
mulle on aika sama kumpi sieltä tulee kunhan on terve, ja todellakin tässä on jännätty jo kaikesta muusta tarpeeksi. mutta ei sekään haittaa vaikka vauva haluaa pitää sukupuolensa salassa synnärille asti[:D]
 
Vähän kahden vaiheilla ollaan, toisaalta olisi kiva tietää. Helpottaisi jossain määrin hankinnoissa. Se jää nähtäväksi. :)
 
Piti ihan mennä yksityiselle, kun ei tämä kaupungin neuvolan ultrat ole niin tarkkoja. Ja noita kaksosia on hankalampi tutkia. Mutta kannatti maksaa, kun ainakin minun toive toteutui ja kaksi tyttöä tulossa [:D]
 
Takaisin
Top