Selviä raskausoireita, vaikka testit miinusta ja vuotoa... Mitä ihmettä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SM

Vasta-alkaja
Viimeiset viisi päivää olen hämmästellyt itsekseni ja miehen kanssa, joten ajattelin nyt rekisteröityä ja hämmästellä täällä ääneen... Jos vaikka löytyisi kohtalotovereita tai jotain.

Viimeiset 1,5 viikkoa olen pistänyt merkille muutoksia kehossani ja miehen kanssa ollaan havainnoitu minussa ihan klassisia raskausoireita: itkuherkkyyttä, huonovointisuutta, rintojen arkuutta/särkyä, mielitekoja, valtavaa väsymystä... Tein ensimmäisen testin viime viikon torstaina, jolloin kuukautisten piti alkaa, ja sen ollessa negatiivinen, tein uuden testin sunnuntaina. Sekin testi näytti miinusta. Sunnuntaina iltapäivästä alkoi kuukautisvuoto, tai jokin sen tapainen, hieman tavallista niukempana. Oireet eivät ole kadonneet mihinkään... Hämmästys on suuri ja mietinkin jo, olenko vainoharhainen ja keksin itselleni raskausoireita...

Olen aiemmin ollut kerran raskaana... silloinkin testi näytti negatiivista ihan alkuraskaudesta ja vasta raskausviikolla 9 tajusin olevani raskaana, kun tein uuden testin...

Onko tällaista tapahtunut muille?

täällä mietiskellään samanlaisia juttuja!
sain keskenmenon 15.8 rv5+ eli nyt olisi menossa kp43, mutta kuukautiset eivät ole alkaneet keskemenon jälkeen!
selvät raskausoireet ovat jälleen, viikko sitten sain negan apteekinraskaus testillä..
edellisessä raskaudessa testi ei näyttänyt raskautta mutta olin täysin varma asiasta silti, kun kuukautiset olivat päälle 2vk myöhässä, alkoi sitten keskenmeno vuoto ja terveyskeskuksessa todettiin sitten keskenmenoksi..
voisiko olla ettei raskaus näy tälläkään kertaa vai mitä tämä on?
ensi viikolla teen vielä testin ja jos tilanne ei ole muuttunut niin gynelle mars!
hirveää miten tämä henkinen tuska keskenmenosta vain jatkuu kun tilanne on tälläinen!

miten teillä kävi SM?

Vainoharhainen olin vain... Ennen juhannusta kävin lääkärissä, missä todettiin, etten ole ollut raskaana. Pääni teettää ihmeellisiä juttuja keholle.. Enkä uskalla enää elätellä toiveita, että jokin oire viittaisi raskauteen. Uskon sitten, kun testi näyttää plussaa. Työtilanteeni tosin on sellainen, että jos en saa kierroksia laskettua töissä ja stressiä kuriin, voin vain haaveilla raskaudesta. :/ Nytkin oon viikon verran ainakin kärsinyt pahoinvoinnista, mutta en usko raskauteen. Ovulaatio oli vasta, joten vaikka olisi tärpännytkin, oireita ei varmasti vielä olisi. Tämä pahoinvointikin on varmasti vain oire stressistä.. Anteeksi, pitkä vastaus. :D

Takaisin