Etusivu
Foorumi
Foorumi
Pikalinkit
Etsi foorumilta
Uudet viestit
Käyttäjät
Käyttäjät
Pikalinkit
Merkittäviä käyttäjiä
Paikalla olevat käyttäjät
Viimeisin toiminta foorumilla
Uusimmat profiiliviestit
Top 100
Kirjaudu sisään tai liity
Menu
Etsi
Etsi vain otsikoita
Viestin kirjoittaja:
Erota nimet pilkulla.
Uudempi kuin:
Search this thread only
Search this forum only
Näytä tulokset ketjuina
Useful Searches
Viimeisimmät ketjut
More...
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys
>
Sektiolla synnyttäneet
>
Etkö ole vielä jäsen? Liity foorumille nyt! Liittyminen on ilmaista ja vie vain 1 minuutin!
Dismiss Notice
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi nyt
Vastaa ketjuun
Vaihda nimimerkki!
|
Näin pääset alkuun/apua!
|
Top 100
Väliaikainen nimimerkkisi:
Varmennus:
Please enable JavaScript to continue.
Lataa...
Viesti:
<p>[QUOTE="Cizze, post: 1545158, member: 92745"]Itse kiirelliseen sektioon pääsyin. Synnytys oli jo käynnissä, olin 5cm auki ja lapsivedet menneet, kunnes lääkäri totesi, että vilpertti onki perätilassa..hups. No siinä sitte kesken kivulijaiden supistusten piti päättää, että yritänkö alakautta, vaiko sektio. Lääkäri ihan hyvin onneksi otti synnytyspelkoni huomioon, ja ihan mielellään sektiota tarjosi ja sen mielelläni otin. Eli diagnooseilla yllätysperätila ja synnytyspelko, sain sektion. Meni ihan hyvin leikkaus, mutta kun aluksi ei saatu spinaali puudutusta mulle menemään laittoivat epiduraalin. Ja kesken leikkauksen alkoi sitte hieman kipua tuntumaa, onneks sanoin hyvissä ajoin ja lisäsivät sitä. Kun pääsimme kotiin sairaalasta, totesin että en voinut nukkua meidän sängyssä, koska liian pehmeä..ja ylösnousu ja kääntyminen hankalaa, joten nukuin sitten sohvalla vauvan kanssa ensimmäise kuukauden. Vaunu lenkit aloitin jo viikon jälkeen sektiosta.</p><p><br /></p><p>Ja tosiaan vauva oli ollut perätilassa ainaki yli kuukauden, sanoivat lääkärit ja kätilöt synnytyksen jälkeen, ku pää oli niin littana...hieman tympii se että eivät olleet neuvolassa huomanneet. Ja vielä edellisenä päivänä ennen synnytystä kävin synnytys sairaalassa, ja muka oli vauva oikein päin. Mutta näin käy joskus[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Cizze, post: 1545158, member: 92745"]Itse kiirelliseen sektioon pääsyin. Synnytys oli jo käynnissä, olin 5cm auki ja lapsivedet menneet, kunnes lääkäri totesi, että vilpertti onki perätilassa..hups. No siinä sitte kesken kivulijaiden supistusten piti päättää, että yritänkö alakautta, vaiko sektio. Lääkäri ihan hyvin onneksi otti synnytyspelkoni huomioon, ja ihan mielellään sektiota tarjosi ja sen mielelläni otin. Eli diagnooseilla yllätysperätila ja synnytyspelko, sain sektion. Meni ihan hyvin leikkaus, mutta kun aluksi ei saatu spinaali puudutusta mulle menemään laittoivat epiduraalin. Ja kesken leikkauksen alkoi sitte hieman kipua tuntumaa, onneks sanoin hyvissä ajoin ja lisäsivät sitä. Kun pääsimme kotiin sairaalasta, totesin että en voinut nukkua meidän sängyssä, koska liian pehmeä..ja ylösnousu ja kääntyminen hankalaa, joten nukuin sitten sohvalla vauvan kanssa ensimmäise kuukauden. Vaunu lenkit aloitin jo viikon jälkeen sektiosta. Ja tosiaan vauva oli ollut perätilassa ainaki yli kuukauden, sanoivat lääkärit ja kätilöt synnytyksen jälkeen, ku pää oli niin littana...hieman tympii se että eivät olleet neuvolassa huomanneet. Ja vielä edellisenä päivänä ennen synnytystä kävin synnytys sairaalassa, ja muka oli vauva oikein päin. Mutta näin käy joskus[/QUOTE]
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Pysy kirjautuneena
Unohditko salasanasi?
Uusi käyttäjä? Rekisteröidy täällä!
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys