Seksielämästä

-Eevi-

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Noniin, otetaan hiukan rohkeampi aihe! Eli millainen teidän seksielämä on ollut plussaamisen jälkeen? Onko peitto heilunut entistä kiivaammin vai onko seksin ajatteleminenkin vastenmielistä? Ok, kulutettu aihe, mutta mukava kuulla tuoreita kuulumisia! Ja toivon että tänne uskalletaan tulla myös myöhemmin hehkuttamaan jos muutosta on tapahtunut vilkkaampaan suuntaan :) Tarkoitus on siis tsempata kaikkia odottajia, varsinkin ensikertalaisia ymmärtämään kaiken olevan normaalia :)

Ekan raskauden odotin yksin, joten kokemusta ei siitä ajasta ole :D Tokassa raskaudessa ei kyllä kiinnostanut koko aikana tippaakaan. Kerta kuussa jos peitto heilui niin siihen jäi :D
Tässä raskaudessa oli aika hiljaista ekan kolmanneksen. Nyt halut ovat kausiluonteisia.. Joskus menee viikko ettei tapahdu mitään ja sitten taas kolmena iltana peräkkäin :D Mieheni tosin osasi jo plussaamisen jälkeen asennoitua "noniin, nyt se vuoden selibaatti alkoi" :D Nyt hän jopa ymmärtää minua, mutta ekan yhteisen lapsen aikana hän ei millään meinannut tajuta että kaikki ei halua seksiä, niin kuin muka kaikki muut miehet väittäneet vaimojen olleen villejä raskausaika.. Hiton miehet kun kylvää tuollaista valetta :wink
 
no mä voin sanoo et plussaamisen jälkeen seksielämä oli aluks tosi tiivistä ja sitten kun tuli pahoinvointi ja väsymys niin kiinnostus laski mulla ainakin ihan nollaan ja mies jakso valittaa ja vikistä koko ajan. sitten sovittiin että lauantai on hänen "karkkipäivänsä" mut nyt on itelläki ääni kellossa muuttunut ja tekee enemmän mieli :D saas kattoo jatkuuko tämä vai ei :P
 
Meillä on kuivaa. Ei vaan innosta. Pahoinvointi ja kivut alussa vei vähäisetkin halut. Nyt vaan väsyttää. Seurauksena sitten hirvee stressi siitä, että en jaksa enkä halua. Joku sopimus varmaan pitäis meillä tehdä kans :) ehkä se siitä sitten lähtis.
 
Meillä oli kans sen eka kolme kuukautta plussan jälkeen aivan hiljaista makkarin puolella. Ja sit paljastui, et kun oli miehelle valittanut kaikista kivuista ja oloista muutenkin, varsinkin rintojen kipuilusta, niin ei se raasu uskaltanu edes koskea muhun, saatika et olis tullu mitään ehottelemaan. Sit kun tein itse aloitteen ensimmäisen kerran, on sen jälkeen muutenkin elämä makkarin puolella taas piristynyt ja mieskin ymmärtänyt, ettei mitkään rintojen kipuilut ole este seksille, korkeintaan hidaste :cool: Nyt alkaa vaan haastetta tuomaan tuo kasvava masu...
 
Meillä oli alkuun hiukan hiljaisempaa, kun olin niin väsy aina iltaisin. Kun kuitenkin niihin hommiin ryhdyttiin, oli kyllä aivan yhtä kivaa kuin aina ennenkin :)
Nyt sitten on taas ollut muuten aika kiireistä, mut ollaan yritetty (tai siis mä olen yrittänyt) ainakin kerran viikossa harrastaa seksiä. Joskus saattaa olla pidemäpää taukoa välissä ja sit taas useampana päivänä peräkkäin.
Viikonloppuna yllätin miehen "aamusekstailulla", joka on henk. koht. mun suosikkiajankohta muutenkin harrastaa petipuuhia :wink Enpä tiedä mistä johtui, mutta meinasi taju lähteä (eikä syynä ollu siis verenpaineen lasku vaan ihan joku muu tunne)... No, kaverin mukaan seksi on raskaana ollessa ollu parempaa kuin muullon (ja ihan loppuraskauteen asti kuulemma).
 
täällä yhä edelleen seksi kiinnostaa, vaikka ei nyt välttämättä joka päivä mut ainakin muutaman kerran viikossa :) vähän vaan tuo normi lähetyssaarnaaja asento tuntuu epämielyttävältä kun vatsan päälle tulee painoa niin tarttee aina vähän kikkailla et mikä asento tuntuu milloinki hyvältä :D
 
Mulla oli ekassa aika vaisua, olisin pärjännyt mainiosti ilmankin. Nyt on sitten ihan eri ääni kellossa, ihan käsittämätöntä. Siis vaikka kuinka väsyttäis eikä etukäteen innostais niin sytynkin sitten ihan pienestä. Ekassa oli ainakin se ero että rinnat oli todella kipeet, nyt ne on vaan valtavat eikä ollenkaan kipeet mutta kosketukselle herkät joten miehen ei tarvii kuin hipasta niitä niin olen valmis :smiley-ashamed008. Mies on tietenkin kovasti tyytyväinen tilanteeseen :D
 
Täällä vieläkin seksi tuntuu mahtavalta! onneks sentään ei ihan joka päivä, mut ei kauheen kaukana ole kylläkään. Mun äijä on jotenkin koko ajan haluamassa nyt kun oon raskaana, en tiedä sitten eritänkö jotain hormooneja tai hajua? kun se on kun joku kiimainen kolli katti... :D
 
Sanotaan, että jossain vaiheessa seksittää ihan tosi kovasti... Hmm missähän kohtaa se vaihe on :D ehkäpä kaikki on vaan niin yksilöllistä.. Itse taidan vielä tovin odotella sitä seksityshetkeä.. Ei näitten kaikkien erikoisten tuntemuksien keskellä oikein tajua edes ajatella seksiä..sitten harmittaa miehen puolesta, koska kuitenkin kyse on luonnollisesta asiasta, mutta onneksi mulla ihana ja ymmärtäväinen mies..tai ainakin niin kertoo :) haluan myös itse uskoa, että tämä on välaikaista eikä jatku aina.
 
=D pitäsköhän koittaa nostaa vanhaa keskustelua pinnalle..
Jos joku sanoo että raskaana oleva nainen näyttää hyvältä niin voi jumankekka! Ehkä vaatteet päällä xD
Täälä on kyllä ollu niiiiiin vähäistä viimeset 3kk että huh huh.. :D Mutta mä suuresti ihmettelen ettei siitä ole tullu mitää purnaamista o_O Joko se on oppinu edelliskerrasta, että kaikkia ei raskausaikana kiinnosta (mitä väitettä kaikki miehet kylvää) tai sit se on tajunnu ettei mun alakerta ole parhaimmillaan xD
 
Täällä kanssa ollut toi reilu 3 kk hiljasta seksi satamassa..mutta viikonloppuna rikottiin se hiljaisuus ; ) mies ei oo kyllä purnannut mutta on tuonut muutoin asian esille että haluttas..hyvin ymmärtäväinen ollut..mut se vaan on niin että tällä hetkellä uni voittaa peittojen heilutuksen ja eipähän noi paikatkaan ole kovin tykissä kunnossa :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Meil taas mies on ihan rehellisesti sanonu, et pelkää synnytyksen käynnistyvän seksistä, kun mul aina alkaa supistella siitä. Ollaan sit harvemmin kyl sekstailtu, mut :rolleyes:tota masun rasvaamiseen käytettävää öljyä on kyllä käytetty välillä vähän toisiin tarkotuksiin (meni toi vieno hymiö vähän väärään paikkaan näköjään enkä saa sitä siirrettyä kännykällä). Mul on kyllä nyt heränny himot, mut vähän mäkin jännään, jos sittenki sil on vaikutusta synnytyksen käynnistymiseen...
 
Muokattu viimeksi:
Tääl on viimeksi peitto vähääkään heilahtanut elokuussa. Itsellä on ollut halut ihan normaalit tai vähän jopa enemmänkin ( ihan tässä lopussa ei enää niin), mutta miestä ei kiinnosta :sad001 Sitä vaivaa toi asukas tossa, joka on ikäänkuin mukana menossa :rolleyes: Kyllä se muakin vaivaa tässä loppusuoralla, kun on niin iso. On kyllä melkoinen koulu ollut näin pitkä selibaatti, kun ennen toiminta viikottaista, ja ollaan oltu monta vuotta yhdessä..:oops: Mahtaa ola järisyttävä kokemus ensi kerta :grin
 
Täällä harrasteltiin suht normaalisti noin rv34(?) asti. Nyttemmin ei oo tullu paljookaan ehdoteltua, kun on sen verran kipeet paikat. Ja mieskin on sen huomannu ja antanut mun olla rauhassa... :) Tällä hetkellä ei kyllä halujakaan oikeesti oo!
 
Nyytikki. Jos vauva ei ole ns valmis synytymään, niin ei se sieltä synny ainaka seksin takia :) Joten ihan huoletta :wink Toki jos ne supparit on oikeesti tosi kivuliaita, niin sitte.. Mut ite oon ainaki kärsiny loppuun asti harjotus suppareista mitkä johtunu lenkkeilystä, eikä niil ollu mitää vaikutusta. Miehen spermahan sisältää jotaa "kypsyttämis" ainetta, mut siinäkin oli joku "mutta." Lähinnä vissii toimii silloin kun synnytys on oikeasti alkamaisillaan :)
Itel tuli ainaki suppareita viikko sitte ihan lääkärin tarkistuksestakin. Vaikka ei ees kovakouranen ollut o_O
Miisa, meil oli sama juttu viimeeks.. Koitin vissii kuukaut ennen laskettua ehotella miehel, mutta tulin torjutuksi xD sääli vauvaa... Mut ei se ihan noin varovainen ole ollut o_O Toisaalt must tuntuu, että raskauden aikanen selibaatti on hyväks suhteelle :) Ei ainaka kaikki tunteet pyöri pelkästää seksin ympäril :)
 
Pakko lisätä et en osannu kuvitella et mies sanois mulle et näyttää niin tuskaselta ja pelkää et vauvaan osuu jne. :) Eli ihana uusi puoli löytyi miehestä!
 
-Eevi-: Oon miettiny asiaa kans niin päin, että tämä oiskin hyvä kokemus, tai ainakin kokemus pitää selibaattia. Suhteeseen tulee erilaista näkökulmaa. Meillä on muuten aika intohimoinen suhde, sekä hyvässä ja pahassa, niin tämä on rauhoittanut myös riitoja, ainakin tässä loppuvaiheessa. Ollaan jotenkin seesteisempiä. (No toki raskaus varmaan muutenkin vaikuttaa molempiin näin, ainakin tässä loppuvaiheessa) Seksittömyys tuonut suhteeseen enemmän sellaista uudenlaista toveruutta :) Mutta rehellisyyden nimissä odotan sitä "ekaa kertaa" kyllä kuin kuuta nousevaa :grin Ja jaksan muistuttaa siitä miehelle säännöllisesti...että enää muutama viikko, ja SITTEN!!! Tosin hyvä puhua, kun ei voi käsittää, miten kaikki muuttuu, kun vavva on täällä meidän kanssa ja liikkuuko omassa päässä enää mitään sen jälkeen :grin
 
:D onhan se alakautta synnyttäneelle melkoinen mullistus xD Nooooh, onneksi ne paikat palautuu suht kivasti :D Meillä tainnu aina mennä se 6-8vk synnytyksestä, ennen kuin peitto heilunut.. Jälkivuoto kestäny suunnilleen tuon aikaa ja ite oon aika tarkka ettei tule mitää turhia tulehduksia.. Toki ei sitä aikasemmin tehnyt edes mielikään :D
 
Takaisin
Top