Toisinaan tuntuu että räjähtää päivän aikana opiskellessa kun ei ole miestä siinä heti panemassa ja mielitekoja olis vaikka muille jakaa
kipuja ei ole ollut ja ei mieskään pelkää kun on lukenut siitä ettei voi satuttaa vauvaa.
Joka kerta tuntuu vaan paremmalta ja paremmalta. Hyvä etten tukehtunut kun innostui vähän ja toivottavasti ei ole naapurissa ketään sellaista joka saattaisi mielensä pahoittaa..
:D ettei tarvi joka yö unia menettää.
Kyllähän sitä just ennen h hetkeä käy mielessä että mitä jos vauvalle sattuu jotai tai se ei kestäkkään, mutta samantien kun aloittaa niin unohtuu kaikki
itestä välillä kyllä tuntuu että oon kunnon läski mursu eikä kukaan halua mua ja että näytän ihan rotalta, mutta kun pääsen kotiin ja mies kehuu kauniiksi ja haluttavaksi niin se on jo muutaman kerran pelastanut mun päivän! Ollaan suht. aktiivisia oltu aina ja toivon ettei oloni tästä huonone tai tule enenpää pahoinvointia.. ollut pahoinvointia vain vähän ja kerran tai korkeintaan kaksi kertaa päivässä max 30min. Raskauden myötä muuttunut kuulemma paremman tuntuiseksi:aws
Mukava lukea muiden tuntemuksia ja ikävä kuulla että on käynyt kipeätä tai alkanut vuotamaan
toivon ettei se ole sen pahempaa siellä! Pidetään peukkuja (y) kertokaa minkälaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko joku muu joka ei ole huomannut negatiivista muutosta lainkaan? .. vai oonko ainut